eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › "REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO W ROKU 2024"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO W ROKU 2024"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 418 52 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwalencka@powiatkluczborski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO W ROKU 2024"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b49b1b55-be7c-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052264/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Kluczborskiego w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00078432

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD.272.1.2024.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 976000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu kluczborskiego mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco w 2024 roku w podziale na zakres obligatoryjny oraz fakultatywny zamówienia, z podziałem na asortymenty robót jn.:
- remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową - naprawa wykonywania bez wycinania krawędzi;
- remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową gr. min 4 cm - naprawa wykonywania z wycinaniem krawędzi. Powierzchnia naprawy do 5m2;
- remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową gr. min 4 cm - naprawa wykonywania z wycinaniem krawędzi. Powierzchnia naprawy od 5m2 do 20m2.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości oraz sposób jego realizacji zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB, Przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego, Wykaz dróg oraz Projektowane Postanowienia Umowy, stanowiące załączniki (integralną część) SWZ.

W związku z tym , że Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje tzw. "prawo opcji", przedmiot zamówienia podzielony został na gwarantowany zakres podstawowy zamówienia oraz niegwarantowany zakres opcjonalny zamówienia, zgodnie z SWZ.
Zamówienie obejmuje:
-wykonanie z należytą starannością wszystkich robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie ze STWiORB, stanowiącą integralną część niniejszej SWZ oraz zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami, przepisami i wymogami wynikającymi w szczególności z przepisów: ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 z późn. zm.), przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej oraz z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz ustawy Kodeks cywilny;
-Wykonawca do wykonania zamówienia zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2021.1213 t.j.).
Prace towarzyszące lub inne koszty cenotwórcze, konieczne do uwzględnienia przy określaniu ceny jednostkowej za przedmiot zamówienia:
-wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 z dnia 2017.04.14 z późn. zm.),
-wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót, organizacji terenu robót zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy BHP, zrealizowania wszelkich czynności, robót i prac koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania robót przewidzianych w SWZ wraz z załącznikami, uporządkowanie terenu robót itp.,
- Wykonawca musi brać pod uwagę również inne koszty tj.: uzgodnień, opłat, zabezpieczeń robót, a także wszelkie inne możliwe koszty typu ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej oraz wszelkie ewentualne ryzyka związane z realizacją zamówienia, które w całości ponosi Wykonawca itp. oraz mieć na uwadze ewentualne zamówienia dodatkowych ilości robót w ramach „prawa opcji”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 520290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 868380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMOST Sp. z o. o., Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741976926

7.3.3) Ulica: Wielkie Przedmieście 26

7.3.4) Miejscowość: Olesno

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 520290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podana w niniejszym głoszeniu wartość zamówienia obejmuje wartość zamówienia gwarantowanego+ maksymalną wartość niegwarantowanego zamówienia opcjonalnego oraz ewentualnych zamówień powtórzeniowych ogółem w kwocie: 976 000,00 zł netto.

Podana w niniejszym ogłoszeniu wartość umowy: obejmuje gwarantowany zakres podstawowy zamówienia w kwocie: 520 290,00 zł brutto, zgodnie z Ofertą.

W trakcie trwania umowy przewiduje się ewentualność uruchomienia tzw. prawa opcji do 77,75% wartości (wielkości) zam. podst. tj. do dodatkowej kwoty w maksymalnej wysokości 404 525,48 zł brutto.
Graniczna wartość umowy (gwarantowane zamówienie podstawowe+niegwarantowane zamówienie opcjonalne) nie może przekroczyć kwoty w wysokości 924 815,48 zł brutto. Zamówienia w ramach prawa opcji mogą być zlecane podczas trwania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.