eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Adaptacja pomieszczeń na przedszkole oraz budowa remizy strażackiej we wsi Żołędnica



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń na przedszkole oraz budowa remizy strażackiej we wsi Żołędnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 546 54 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/501494

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń na przedszkole oraz budowa remizy strażackiej we wsi Żołędnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6784015b-0a23-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001375/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Adaptacja pomieszczeń mieszkalnych i gospodarczych w budynku Żołędnica 53 na przedszkole wraz z zagospodarowaniem terenu

1.1.12 Budowa budynku ochotniczej straży pożarnej w Żołędnicy na działce nr 256 wraz z zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164842/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZPiF.2710.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla CZĘŚĆI 1 - zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową wraz z załącznikami i obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) zakres budowlany:
a) roboty demontażowe,
b) okładziny ścian wewnętrznych płytami termoizolacyjnymi,
c) mury uzupełniające - nadproża,
d) ścianki działowe,
e) tynki i gładzie gipsowe,
f) okładziny ceramiczne wewnętrzne pomieszczeń,
g) malowanie pomieszczeń,
h) montaż parapetów i nawiewników,
i) ułożenie termoizolacji z dwóch warstw wełny mineralnej na poddaszu,
j) montaż okładziny sufitu z płyt gipsowo-kartonowych oraz sufitu podwieszanego,
k) wykonanie podłoża i posadzki
l) wykonanie ścianek ustępowych dla dzieci,
m) montaż stolarki drzwiowej oraz wyłazu na poddaszu
n) wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych,
o) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
2) Zakres instalacyjny
a) roboty demontażowe,
b) wykonanie wentylacji mechanicznej
c) kupno i montaż okapu kuchennego
d) wykonanie instalacji kanalizacyjnej,
e) wykonanie instalacji kanalizacyjnej,
f) wykonanie instalacji gazowej,
g) całkowita wymiana kotła wraz z instalacją c.o.,
h) dostawa i montaż wyposażenia łazienek oraz uchwytów dla niepełnosprawnych
i) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
3) Zagospodarowanie terenu
a) przygotowanie terenu pod wykonanie nawierzchni chodników oraz parkingów,
b) dostawa i montaż ogrodzenia i paneli ogrodzeniowych,
c) plac zabaw: wykonanie nawierzchni pisakowej, dostawa i montaż,
d) tereny zielone,
e) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia,
4) Zakres elektryczny:
a) prace demontażowe,
b) montaż rozdzielnicy R2 + WLZ wraz z uziemieniem,
c) instalacja gniazd 230/400V,
d) instalacja oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego,
e) instalacja wyłącznika p.poż.,
f) instalacja domofonowa,
g) instalacja monitoringu wraz z oświetleniem terenu,
h) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
Szczegółowy zakres zamówienia, dla każdej części stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dla poszczególnych branży),
3) przedmiary robót wraz z kosztorysami zerowymi (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania określa załączone przedmiary wraz z kosztorysami zerowymi. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentację projektową wraz z załącznikami i wizję lokalną).
stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

7. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych, w ramach zaoferowanej ceny ofertowej dla każdej części zobowiązany będzie również do:
1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ze zm.),
2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie dokumentacją projektową wraz z załącznikami oraz obowiązującymi przepisami i uzyskanymi pozwoleniami, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,
3) załatwienia wszelkich formalności w imieniu Zamawiającego niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania,
4) uzyskania pozwolenia na użytkowanie
5) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny (posiadanie aktualnej i opłaconej polisy ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia i przedstawienie jej Zamawiającemu na każde jego wezwanie w terminie 2 dni od dnia wezwania),
6) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu objętego zamówieniem oraz placu budowy, zgodnie
z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
7) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126),
8) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów i badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej,
9) zagospodarowania powstałych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) a jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej,
10) Zdemontowany piec c.o. należy przekazać Zamawiającemu (dotyczy CZĘŚCI 1). Pozostałe materiały pochodzące z demontażu, wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie,
11) utrzymania placu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itd),
12) po zakończeniu robót doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowania całego terenu zajętego na prowadzenie robót,
13) udzielenia rękojmi i gwarancji jakości na wykonane roboty i wbudowane materiały, zgodnie ze złożoną ofertą (od 36 - 60 miesięcy),
14) ustanowienie kierownika budowy, posiadającego odpowiednie i wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia i kwalifikacje. Ustanowiony kierownik budowy zobowiązany jest do uczestnictwa w naradach organizowanych przez zamawiającego, odbywających się we wcześniej uzgodnionych terminach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 632932,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia – dla CZĘŚĆI 2 - przy realizacji niniejszego zamówienia, obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową wraz z załącznikami i obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Zakres budowlany:
a) roboty ziemne,
b) roboty fundamentowe,
c) roboty murowe,
d) stropodach,
e) stolarka drzwiowa i okienna,
f) roboty wykończeniowe: tynkarskie, posadzki, malowanie, okładziny ścienne,
g) elewacja,
h) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
2) Zakres instalacyjny
a) roboty ziemne,
b) wykonanie wentylacji mechanicznej
c) wykonanie instalacji kanalizacyjnej, przyłącze kanalizacji sanitarnej,
d) wykonanie instalacji wodociągowej, przyłącze kanalizacji wodociągowej,
e) wykonanie instalacji grzewczej,
f) roboty instalacyjne elektryczne: WLZ, rozdzielnica R1, instalacja gniazd, instalacja oświetlenia, instalacja odgromowa, instalacja fotowoltaiczna, instalacja alarmowa, instalacja monitoringu,
g) dostawa i montaż wyposażenia łazienki, oprawy, grzejniki,
h) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
3) Zagospodarowanie terenu:
a) przygotowanie terenu pod wykonanie nawierzchni chodników oraz parkingów,
b) tereny zielone,
c) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
Szczegółowy zakres zamówienia, dla każdej części stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dla poszczególnych branży),
3) przedmiary robót wraz z kosztorysami zerowymi (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania określa załączone przedmiary wraz z kosztorysami zerowymi. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentację projektową wraz z załącznikami i wizję lokalną).
stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

7. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych, w ramach zaoferowanej ceny ofertowej dla każdej części zobowiązany będzie również do:
1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ze zm.),
2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie dokumentacją projektową wraz z załącznikami oraz obowiązującymi przepisami i uzyskanymi pozwoleniami, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,
3) załatwienia wszelkich formalności w imieniu Zamawiającego niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania,
4) uzyskania pozwolenia na użytkowanie
5) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny (posiadanie aktualnej i opłaconej polisy ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia i przedstawienie jej Zamawiającemu na każde jego wezwanie w terminie 2 dni od dnia wezwania),
6) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu objętego zamówieniem oraz placu budowy, zgodnie
z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
7) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126),
8) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów i badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej,
9) zagospodarowania powstałych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) a jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej,
10) Zdemontowany piec c.o. należy przekazać Zamawiającemu (dotyczy CZĘŚCI 1). Pozostałe materiały pochodzące z demontażu, wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie,
11) utrzymania placu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itd),
12) po zakończeniu robót doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowania całego terenu zajętego na prowadzenie robót,
13) udzielenia rękojmi i gwarancji jakości na wykonane roboty i wbudowane materiały, zgodnie ze złożoną ofertą (od 36 - 60 miesięcy),
14) ustanowienie kierownika budowy, posiadającego odpowiednie i wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia i kwalifikacje. Ustanowiony kierownik budowy zobowiązany jest do uczestnictwa w naradach organizowanych przez zamawiającego, odbywających się we wcześniej uzgodnionych terminach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 674257,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 606685,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 783559,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 606685,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROK-BUD ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY ŁUKASZ PROKOCKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931959765

7.3.3) Ulica: PROK-BUD ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY ŁUKASZ PROKOCKI

7.3.4) Miejscowość: CZELADŹ WIELKA, WĄSOSZ

7.3.5) Kod pocztowy: 56-210

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 606685,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia jeśli cena lub koszt
najkorzystniejszej ofert lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 724722,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793623,48 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.