eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Rozbudowa ul.Sierakowskiej na odc. od ul.Kolejowej do ul.Warszawskiej wraz z infrastrukturą w ramach zad."Przebudowa ul.Sierakowskiej na odc. od ul.Warszawskiej do opaski ul.Kolejowej" - zad.2021/30.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul.Sierakowskiej na odc. od ul.Kolejowej do ul.Warszawskiej wraz z infrastrukturą w ramach zad.„Przebudowa ul.Sierakowskiej na odc. od ul.Warszawskiej do opaski ul.Kolejowej” – zad.2021/30.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 888 98 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2021

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lomianki.pl/bip/zamowieniapubliczne/lista-postepowan-2021

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ul.Sierakowskiej na odc. od ul.Kolejowej do ul.Warszawskiej wraz z infrastrukturą w ramach zad.„Przebudowa ul.Sierakowskiej na odc. od ul.Warszawskiej do opaski ul.Kolejowej” – zad.2021/30.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68cc8759-1146-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000996/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Rozbudowa ul. Sierakowskiej w ramach zadania inwestycyjnego nr 2021/30 pn. Przebudowa ul. Sierakowskiej na odcinku od ul. Warszawskiej do opaski ul. Kolejowej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178524/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.28.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa ul. Sierakowskiej na odcinku od ul. Kolejowej do ul. Warszawskiej wraz z infrastrukturą w Gminie Łomianki w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Sierakowskiej na odcinku od ul. Warszawskiej
do opaski ul. Kolejowej” – zad. 2021/30.
2. Zakres zamówienia:
1) budowa systemów odwodnieniowych,
2) rozbudowa drogi w zakresie nawierzchni jezdni, zjazdów, ciągu pieszo-rowerowego, poboczy,
3) przebudowa sieci sanitarnych,
4) przebudowa sieci elektroenergetycznej,
5) uzyskanie zgody na użytkowanie drogi.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem rzeczowo finansowym.
4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia kosztorys ofertowy najpóźniej dwa dni robocze przed zawarciem Umowy.
5. Zakres robót:
1) roboty ziemne,
2) roboty rozbiórkowe,
3) usunięcie drzew kolidujących z zaprojektowanym układem drogowym,
4) wykonanie robót związanych z budową systemów odwodnienia ulicznego,
5) regulacja i wymiana istniejących zasuw wodociągowych i istniejących hydrantów,
6) regulacja wysokościowa i wymiana studni kanalizacyjnych, teletechnicznych,
7) przebudowa sieci sanitarnych, elektroenergetycznej,
8) wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni,
9) ustawianie krawężników, oporników i obrzeży,
10) wykonanie zjazdów oraz poboczy,
11) oznakowanie pionowe i poziome,
12) roboty wykończeniowe.
6. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Projekcie Budowlanym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
7. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty.
8. Wymagania w stosunku do Wykonawcy.
1) Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu.
2) Wykonawca wykona projekt organizacji ruchu na czas budowy i przedłoży
go do akceptacji Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy.
3) Wykonawca rozpocznie roboty w terminie nie później niż 15 dni od podpisania umowy.
4) Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
5) Przed rozpoczęciem prac należy wystąpić o nadzór do gestorów poszczególnych sieci infrastruktury występujących w pasie drogowym.
6) Pozyskanie umów z gestorami kolidujących sieci, jeżeli zajdzie taka potrzeba aktualizacja warunków technicznych.
7) Przed rozpoczęciem prac w pasie drogi krajowej nr 7, należy wystąpić o zajęcie pasa drogowego w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
8) Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane i ustawy o drogach publicznych, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
9) Uzyskanie zgody na użytkowanie drogi wg decyzji nr 88/2020.
10) Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające
do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
11) Zamawiający dopuszcza zmiany materiału na inny pod warunkiem zachowania parametrów użytkowych nie zbędnych przy zastosowaniu w konkretnych uwarunkowaniach i lokalizacji w pasie drogowym.
a) ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016. poz. 1570
tj. z dnia 08.09.2016 r. z późn. zm.)
b) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz.U. z 2016 r., poz. 1968 z późn. zm.);
c) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych
oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966).
12) W przypadku, gdy w STW i ORB lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych.
13) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
14) Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, które Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy.
15) Wykonawca zgodnie z warunkami zgłosi wprowadzenie kompletnej stałej organizacji ruchu.
16) Wykaz usług lub robót budowlanych na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:

Lp. Pozycja z przedmiaru
branża drogowa Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę
1 1-2 nie wymaga się
2 3-97 wymaga się

Lp. Pozycja z przedmiaru
branża sanitarna Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę
1 1-50 wymaga się
2 51-52 nie wymaga się

Lp. Pozycja z przedmiaru
branża energetyczna Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę
1 1-2 nie wymaga się
2 2-16 wymaga się
3 17-22 nie wymaga się
4 23-31 wymaga się
5 32-37 nie wymaga się
6 38-49 wymaga się

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2832690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3535774,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2832690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fal-Bruk Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5210527420 REGON 010308687

7.3.3) Ulica: Sarabandy 42

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-868

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2832690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.