eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzchlas › Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę Gminy Wierzchlas



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę Gminy Wierzchlas

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchlas

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 7

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchlas

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-324

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48 43) 886 61 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wierzchlas.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wierzchlas.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wierzchlas.biuletyn.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę Gminy Wierzchlas

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af383730-c499-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021696/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę Gminy Wierzchlas

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134033/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę Gminy Wierzchlas. Zadanie obejmuje m.in. modernizacje stacji uzdatniania wody na obszarze gminy Wierzchlas, budowę ujęć awaryjnych, zakup agregatów prądotwórczych. Ponieważ wydajności stacji uzdatniania wody oraz jakość dostarczonej wody mieszkańcom nie odpowiada potrzebom oraz normom dla wody pitnej zachodzi pilna potrzeba gruntownej modernizacji istniejącego systemu zaopatrzenia w wodę gm. Wierzchlas. Efektem realizacji zadania będzie poprawa bezpieczeństwa dostaw i jakości wody pitnej dla mieszkańców gminy Wierzchlas, poprawa ochrony ppoż. oraz warunków eksploatacji stacji wodociągowej.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie:
Przebudowy i rozbudowy stacji wodociągowej wraz z wykonaniem studni awaryjnej ujęcia wody w ramach zatwierdzonych zasobów wody w tym:
1)Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a)projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b)projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej
(5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c)kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej
(2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d)specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2)uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3)uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4)wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:
a)Budynek stacji wodociągowej – remont części budowlanej
• Ocieplenie ścian budynku
• Ocieplenie dachu
• Renowacja posadzek i ścian wewnętrznych
• Wykonanie instalacji wod-kan
b)Budynek stacji wodociągowej – instalacja technologiczna
• Wymiana sprężarki
• Montaż zestawu hydroforowego (pompowni IIo)
• Montaż rurociągów i armatury
c)Obiekty technologiczne i sieci na terenie
• Zbiornik retencyjny wody V=300 m3 wraz z fundamentem i oprzyrządowaniem
• Sieci międzyobiektowe
d)Urządzenie terenu
• Drogi i place z kostki wibroprasowanej na podbudowie tłuczniowej 20cm i podsypce stabilizowanej 5 cm z krawężnikami i obrzeżami
• Ogrodzenie terenu: panele ogrodzeniowe na podbudowie tłuczniowej
e)Wykonanie awaryjnego ujęcia wody
5)wykonanie obsługi geodezyjnej;
6)uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego.
Wydajność ujęcia wody 50m3/h
Przepustowość stacji wodociągowej (ilość wody podawana do sieci) 76m3/h
Dobowe zapotrzebowanie wody Qśr.d = 685,60 m3/d
Q maxd = 772,90 m3/d

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) Załącznik Nr 1 do SWZ, oraz wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45247270-3 - Budowa zbiorników

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3035640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3813000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3035640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROINVEST SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369936336

7.3.3) Ulica: ul. Kamińskiego 40

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3035640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.