eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przystosowanie internatu Zespołu Szkół nr 16 do wymogów wynikających z decyzji Państwowej Straży Pożarnej



Ogłoszenie z dnia 2021-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie internatu Zespołu Szkół nr 16 do wymogów wynikających z decyzji Państwowej Straży Pożarnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słonimska 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 869 60 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: din@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przystosowanie internatu Zespołu Szkół nr 16 do wymogów wynikających z decyzji Państwowej Straży Pożarnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94ae3426-d014-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000363/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Przystosowanie internatu Zespołu Szkół nr 16 do wymogów wynikających z decyzji Państwowej Straży Pożarnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092669/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DIN-III.271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1936390,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: przystosowanie internatu Zespołu Szkół nr 16 do wymogów wynikających z decyzji Państwowej Straży Pożarnej.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie robót budowlanych zgodnie z pozwoleniem na budowę wydanym przez Prezydenta Miasta Białegostoku z dnia 13 lipca 2020 r. Nr 476/2020 znak: DAR-I.6740.100.2020 (załącznik nr 8 do SWZ),
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez DF-STUDIO PROJEKTOWE s.c. Sławomir Maksimowicz, Mirosław Snarski, ul. Dojlidy Fabryczne 23, 15 565 Białystok (załącznik nr 7 do SWZ),
3) Zamawiający wymaga udzielenia min. 5 - letniej gwarancji na wykonane roboty (okres gwarancji podlega ocenie zgodnie z rozdz. XIX SWZ),
4) wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim,
5) Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia do dokumentacji przetargowej i wystąpić do Zamawiającego o rozstrzygnięcie,
6) Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej,
7) wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu,

Uwaga:

1. Dochód uzyskany ze sprzedaży złomu, należy przekazać na konto bankowe Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
2. Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie. Wymiana instalacji c.o. ma się odbywać poza okresem grzewczym.
3. Wykonanie robót najbardziej uciążliwych i niebezpiecznych Wykonawca musi planować w uzgodnieniu z dyrekcją placówki.
4. Prace wewnątrz szkoły będą prowadzone w etapach, wydzielając poszczególne sekcje szkoły z zakazem wstępu uczniów na obszar wyłączonej sekcji. I etap obejmuje przebudowę klatki K1, następne etapy obejmują kolejne klatki.
5. Po zakończeniu prac w poszczególnej sekcji w obecności Użytkownika obiektu należy dokonać dezynfekcji pomieszczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212413-4 - Roboty budowlane w zakresie miejsc pobytu czasowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2064894,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2196338,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2064894,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Antoni Rutkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9660353117

7.3.3) Ulica: Sobolewska 4a

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-560

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

instalacje elektryczne - Elektroart Krzysztof Tryskuć


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2064894,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.