eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Poprawa brd na przejściach dla pieszych na dr.kraj. Oddz. w Z.Górze I: DK27 Olbrachtów itd. II: DK29 Cybinka, III: DK32 Dzikowo itd, IV: DK92 Boczów itd V: DK92 Poźrzadło itd.VI: DK12 Bobrzany

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa brd na przejściach dla pieszych na dr.kraj. Oddz. w Z.Górze I: DK27 Olbrachtów itd. II: DK29 Cybinka, III: DK32 Dzikowo itd, IV: DK92 Boczów itd V: DK92 Poźrzadło itd.VI: DK12 Bobrzany

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Westerplatte, 31

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-950

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_zga@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa brd na przejściach dla pieszych na dr.kraj. Oddz. w Z.Górze I: DK27 Olbrachtów itd. II: DK29 Cybinka, III: DK32 Dzikowo itd, IV: DK92 Boczów itd V: DK92 Poźrzadło itd.VI: DK12 Bobrzany

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e03050b-e06a-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224643/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na dr. kraj. O/Zielona Góra. Części: 1-DK27-Olbrachtów, itd. 2-DK29-Cybinka. 3-DK32-Dzikowo, itd. 4-DK92-Boczów, itd. 5-DK92-Poźrzadło, itd. 6-DK12-Bobrzany

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gddkia.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gddkia.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1
Mb/s; komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min.
2,4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta
(sugerowanenie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania) zainstalowana dowolna wersja przeglądarki internetowej –
sugerowane najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera.  włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program
obsługujący stosowane przez Wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie „pdf”).2. Zamawiający
dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .docx,.txt, .xls, .xlsx, .ppt,
.csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików wformacie .pdf.
Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 250 MB, a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do10 MB, przy
czym nie określa się limitu liczby plików.3. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych: pliki Oferty załączone przez
Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwośćotworzenia pliku dostępna jest
dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez
Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie
dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.4. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce
„Załączniki organizatora”. Pobraniedokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu
pobrania wszystkich załącznikówjednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki
organizatora”.5. Dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie,
według Instrukcjikorzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” –
„Instrukcje”.Pytania/wnioski o wyjaśnienie treści SWZ/odwołania składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”,
polecenie„Nowe/wysłane” i następnie „Dodaj pytanie/ komentarz”.W trakcie etapu składania ofert, oferta, oświadczenie, o którym
mowa w pkt 10.2. IDW, zobowiązanie, o którym mowa w pkt 11.3.IDW, dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne
kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę,składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki „Złóż ofertę”
polecenie „Dodaj załącznik”.Po złożeniu ofert, dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, wyjaśnienia, elektroniczne
kopie dokumentów luboświadczeń przedstawiane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, składane są przy użyciu zakładki
„Pytania/informacje”polecenie „Nowe/wysłane” i następnie „Dodaj pytanie/ komentarz” albo jako korespondencja w wątku polecenie
„Otrzymane” inastępnie „Odpowiedz”.6. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie
poddającym dane kompresji, opatrzeniepliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisemosobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku
podpisem kwalifikowanym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym.7. Pozostałe informacje w pkt 14 IDW.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy
jestGeneralny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 88 88, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl.2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych, zapośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celuarchiwizacji.4. Podstawę prawną przetwarzania
danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie aktywykonawcze, a także ustawa o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z
uwzględnieniem przepisów w zakresiezamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych
umów.6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w
przypadkuzamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po
zakończeniuokresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane,
jakonajkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:- dostępu do
danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałobyniewspółmiernie dużego
wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacjimających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego;- sprostowania
danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach RozporządzeniaParlamentu i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowaniadanych nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawiezamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o
udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnymz przepisami.
Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasuzakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8.
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny
spełnianiawarunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować
możewykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O/ZG.D-3.2411.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK27 w m. Olbrachtów, Żary, Bieniów, Włostów:
W zakresie zamówienia:
1) Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK27 w m. Olbrachtów:
a) w km 18+132 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej;
b) w km 18+645 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej;
2) Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK27 w m. Żary:
a) w km 20+175 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej ul. Zgorzelecka;
b) w km 20+399 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej ul. Zgorzelecka;
3) Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK27 w m. Bieniów:
a) w obrębie skrzyżowania (km 30+224, 30+253) obejmuje budowę:
• w km 30+224
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej, ul. Zielonogórska;
• w km 30+253
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej, ul. Zielonogórska;
4) Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK27 w m. Włostów:
a) w km 33+069 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej;
b) w km 33+232 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej;
- korekta przejścia dla pieszych, z uwagi na lokalizację przejścia na wjeździe na drogę wewnętrzną;
- drogi dla pieszych / strefy oczekiwania przed przejściem dla pieszych o długości ok. 4 m i szer. 2 m;
c) w km 33+562 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria
oceny ofert: Cena - 60 % = 60 pkt, Okres gwarancji - 20 % = 20 pkt, Doświadczenie Kierownika zadania - 20 % = 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Zadania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK29 w m. Cybinka:
W zakresie zamówienia:
2) Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK29 w m. Cybinka:
a) w km 24+010 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej - ul. Słubicka;
b) w km 24+220 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej, droga gminna 100358F, ul. Kościelna;
c) w km 24+330 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych i przejazdu rowerzystów, wlot drogi podporządkowanej, droga gminna 100307F, ul. Krakowska;
d) w obrębie skrzyżowania (km 24+515) obejmuje budowę:
• w km 24+515 – strona lewa,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej- droga gminna 100326F, ul. Szkolna;
• w km 24+515 - strona prawa,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej- droga gminna 100326F, ul. Szkolna;
e) w obrębie skrzyżowania (km 24+810 - ul. Słubicka, ul. Krośnieńska) obejmuje budowę:
• w km 24+810 – strona lewa,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej droga powiatowa nr 1249F, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego;
• w km 24+810 - strona prawa,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej droga powiatowa nr 1248F, ul. Tadeusza Kościuszki;
f) w obrębie skrzyżowania (km 25+160, 25+185) obejmuje budowę:
• w km 25+160
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej - ul. Krośnieńska;
• w km 25+185
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej droga gminna 100315F, ul. 1 Maja;
g) w km 25+630 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej - ul. Krośnieńska;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria
oceny ofert: Cena - 60 % = 60 pkt, Okres gwarancji - 20 % = 20 pkt, Doświadczenie Kierownika zadania - 20 % = 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Zadania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK32 w m. Dzikowo:
W zakresie zamówienia:
3) Poprawa BRD na przejściu dla pieszych na DK32 w m. Dzikowo:
a) w km 14+863 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej;
2) Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK32 w m. Brzózka:
a) w km 26+298 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej DK32;
a) w km 26+459 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej DK32;
3) Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK32 w m. Dąbie:
a) w km 36+552 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej;
b) w obrębie skrzyżowania (km 36+615, 36+634) obejmuje budowę:
• w km 36+615,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej, droga powiatowa nr 1147F, ul. Szeroka;
• w km 36+634,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej DK32, ul. Zielonogórska;
4) Poprawa BRD na przejściu dla pieszych na DK32 w m. Pław:
a) w km 40+238 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej, ul Parkowa;
5) Poprawa BRD na przejściu dla pieszych na DK32 w m. Gronów:
a) w km 42+346 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej, ul. Główna;
6) Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK32 w m. Wilkanowo:
a) w obrębie skrzyżowania (km 61+587, 61+608) obejmuje budowę:
• w km 61+587,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej DK32;
• w km 61+608,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej droga powiatowa nr 1181F.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria
oceny ofert: Cena - 60 % = 60 pkt, Okres gwarancji - 20 % = 20 pkt, Doświadczenie Kierownika zadania - 20 % = 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Zadania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK92 w m. Boczów, Torzym
W zakresie zamówienia:
4) Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK92b w m. Boczów:
a) w km 4+162 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej ul. Gen. Władysława Sikorskiego;
b) w km 4+490 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej, ul. Parkowa;
c) w km 4+595 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej ul. Gen. Władysława Sikorskiego;
d) w obrębie skrzyżowania (km 4+775, 4+794) obejmuje budowę:
• w km 4+775,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej, ul. Dworcowa;
• w km 4+794,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej ul. Gen. Władysława Sikorskiego;
5) Poprawa BRD na przejścia dla pieszych na DK92 w m. Torzym:
a) w km 12+713 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej, ul. Saperska;
b) w km 12+830 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej, ul. Dworcowa;
c) w obrębie skrzyżowania (km 14+435, 14+455, 14+475) obejmuje budowę:
• w km 14+435,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej ul. Wojska Polskiego;
• w km 14+455,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej droga wojewódzka nr 138, ul. Warszawska;
• w km 14+455,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej droga wojewódzka nr 138, ul. Krośnieńska;
• w km 14+475,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej ul. Wojska Polskiego;
d) w km 14+715 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej ul. Wojska Polskiego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria
oceny ofert: Cena - 60 % = 60 pkt, Okres Okres gwarancji- 20 % = 20 pkt, Doświadczenie Kierownika zadania - 20 % = 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Zadania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK92 w m. Poźrzadło, Stok, Mostki, Wilkowo, Lutol Suchy:
W zakresie zamówienia:
1. Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK92b w m. Poźrzadło:
a) w obrębie skrzyżowania (km 26+119, 26+145) obejmuje budowę:
• w km 26+119,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej,
- strefy przejściowej za i przed przejściem dla pieszych,
• w km 26+145,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej, droga powiatowa nr 1235F,
2. Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK92b w m. Stok:
a) w km 31+166 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej,
b) w km 31+296 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej,
3. Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK92b w m. Mostki:
a) w obrębie skrzyżowania (km 37+456, 37+483) obejmuje budowę:
• w km 37+456,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej,
• w km 37+483,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej, droga gminna,
b) w km 37+632 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej,
c) w km 37+884 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej,
4. Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK92b w m. Wilkowo:
a) w km 42+478 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej,
b) w km 42+622 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej,
c) w km 43+049 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej,
5. Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK92b w m. Lutol Suchy:
a) w obrębie skrzyżowania (km 65+303, 65+342) obejmuje budowę:
• w km 65+303,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej,
• w km 65+342,
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria
oceny ofert: Cena - 60 % = 60 pkt, Okres gwarancji - 20 % = 20 pkt, Doświadczenie Kierownika zadania - 20 % = 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Zadania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI: Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK12 w m. Bobrzany:
W zakresie zamówienia:
6) Poprawa BRD na przejściu dla pieszych na DK12 w m. Bobrzany:
a) w km 65+714 obejmuje:
- korektę lokalizacji przejścia o ok 2 m w kierunku Szprotawy( z km 65+712 w km 65+714) z uwagi na bliskie położenie przy skrzyżowaniu;
oraz budowę :
- strefy oczekiwania dla pieszych o szer. 2 m, długości ok 4 m
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej;
- strefy przejściowej przed i za przejściem dla pieszych;
b) w km 65+966 obejmuje budowę:
- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej;
- strefy przejściowej przed i za przejściem dla pieszych;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria
oceny ofert: Cena - 60 % = 60 pkt, Okres gwarancji - 20 % = 20 pkt, Doświadczenie Kierownika zadania - 20 % = 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Zadania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub
zawodowej a) dotyczącej Wykonawcy: Minimalny poziom zdolności: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w należytym wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
- jednego zadania polegającego na budowie lub przebudowie oświetlenia drogowego na drodze publicznej (gminnej, powiatowej, wojewódzkiej lub krajowej) o wartości co najmniej 60 000,00 PLN brutto.
Za drogę Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 645).

Za ulicę Zamawiający uzna ulicę (tj. drogę klasy GP, G, Z) w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r., w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518), wydanego na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.).

Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna również drogę lub ulicę w rozumieniu uprzednio obowiązującego brzmienia ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 645).

Jako wykonanie należy rozumieć doprowadzenie, co najmniej, do wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC), Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (wydanego zgodnie z Subklauzulą 10.1 dla kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia) lub na dzień zakończenia realizacji umowy na świadczenie usług nadzoru.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku wskazanego powyżej musi wykazać przynajmniej jeden z Wykonawców


b) dotyczącej osób:
Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jaka zostanie jej powierzona.
Wykonawca, na funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, którą musi mieć dostępną na etapie realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania:
- Osoba proponowana do pełnienia funkcji – Kierownik zadania.
wymagana liczba osób: 1 osoba na każdą część zamówienia. Dopuszcza się wskazanie tej samej osoby do pełnienia funkcji na więcej niż 1 części zamówienia.
Doświadczenie i kwalifikacje:
Minimalny poziom zdolności:
Pełnił funkcję/funkcje kierownicze, nadzorcze (od rozpoczęcia robót do
ich zakończenia lub od podpisania umowy na świadczenie usługi nadzoru do
zakończenia realizacji tej umowy) przy realizacji 1 zadania polegającego
na wykonaniu budowy lub przebudowy oświetlenia drogowego na
drodze publicznej (gminnej, powiatowej, wojewódzkiej, krajowej)
o wartości robót co najmniej 60 000,00 zł brutto.


UWAGA!
Przez stwierdzenie: „pełnił funkcje kierownicze, nadzorcze” należy rozumieć pełnienie funkcji zarówno ze strony Inwestora jak i Wykonawcy (dyrektor, z-ca dyrektora, naczelnik, z-ca naczelnika, kierownik projektu, kierownik rejonu, inspektor nadzoru, kierownik budowy, kierownik robót, inne odpowiadające powyższym).
Jako rozpoczęcie robót należy rozumieć datę faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych poprzedzoną zawiadomieniem organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia.
Jako zakończenie robót należy rozumieć wystawienie co najmniej Świadectwa Przejęcia (wydanego zgodnie z Subklauzulą 10.1 dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
Jako zakończenie realizacji umowy na świadczenie usługi nadzoru należy rozumieć wystawienie Protokołu odbioru usługi lub równoważnego dokumentu potwierdzającego jej wykonanie).
Za drogę Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 645).

Za ulicę Zamawiający uzna ulicę (tj. drogę klasy GP, G, Z) w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r., w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518), wydanego na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.).

Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna również drogę lub ulicę w rozumieniu uprzednio obowiązującego brzmienia ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 645).
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (wydanego zgodnie z Subklauzulą 10.1 dla kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia) lub na dzień zakończenia realizacji umowy na świadczenie usług nadzoru.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku wskazanego powyżej Wykonawcy wykazują łącznie.

W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
*licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW;
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień pkt. 18.3. IDW;
5) zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 11.3. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW;
6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp;
7) oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 10.2., 11.9. i 13.3. IDW , dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
• Część I: 4 300,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące trzysta 00/100)
• Część II: 4 500,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące pięćset 00/100)
• Część III: 4 600,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące sześćset 00/100)
• Część IV: 5 400,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy czterysta 00/100)
• Część V: 6 300,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy trzysta 00/100)
• Część VI: 1 900,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać
wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 IDW
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:
1) w pkt. 8.2.4 a), b) IDW wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
2) w pkt. 8.2.4 a), b) IDW wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie
Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 10 IDW, przy czym:
1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 10.8. IDW składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,
który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.2 IDW;
2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.7. IDW składa każdy z nich – nie dotyczy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w Tomie
IIProjektowane Postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-29 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gddkia.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Kryteria oceny ofert: a) Kryterium „Cena”: będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie
przedmiotuzamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Zamawiający ofercie o najniżej cenie spośród
ofertocenianych przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie
mniejsza.b) W ramach kryterium „Okres gwarancji” punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 20 punktów, na
podstawieOferty Wykonawcy - Formularz „Kryteria pozacenowe” Kryterium „Okres gwarancji” nie dotyczy następujących
elementówprzedmiotu zamówienia: Oznakowanie poziome grubowarstwowe. Pozostałe elementy Przedmiotu Umowy będą
posiadały okres gwarancji jakości określony przez Wykonawcę w Formularzu„Kryteria pozacenowe” podlegający ocenie w
ramach kryterium Okres gwarancji który wynosić będzie 36-60 miesięcyliczone od dnia podpisania protokołu odbioru
końcowego robót bez wad istotnych. Okres gwarancji36 miesięcy – 0 pkt.Okres gwarancji 48 miesięcy – 10
pkt.Okres gwarancji: 60 miesięcy – 20 pkt.c) W ramach kryterium „Doświadczenie Kierownika Zadania” punkty zostaną
przyznane w skali punktowej od 0 do 20punktów, na podstawie Oferty Wykonawcy - Formularz „Kryteria pozacenowe”
(Formularz 2.2) zawierający wykaz zadań.Kierownik Zadania – max. ilość punktów – 20.Punktowane będzie:Doświadczenie
pełniąc funkcję/funkcje kierownicze, nadzorcze (od rozpoczęcia robót do ich zakończenia lub od podpisaniaumowy na
świadczenie usługi nadzoru do zakończenia realizacji tej umowy) przy realizacji 1 zadania polegającego nawykonaniu
budowy lub przebudowy oświetlenia drogowego na drodze publicznej (gminnej, powiatowej, wojewódzkiej lubkrajowej) o
wartości robót co najmniej 60 000,00 zł brutto. Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt
1 ustawy - Roboty budowlane
Za 1 zadanie potwierdzające powyższe wymagania Wykonawca otrzyma 0 punktów. Za 2 zadania potwierdzające powyższe
wymagania Wykonawca otrzyma 10 punktów.Za 3 i więcej zadań potwierdzających powyższe wymagania Wykonawca
otrzyma 20 punktów.2. Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków będących w dyspozycji Generalnego
Dyrektora DrógKrajowych i Autostrad. 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowychzadań. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie żąda
wskazaniaprzez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania
nazwewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały
określone wTomie II SWZ - Projektowane postanowienia umowy (PPU). 5. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, jest
zobowiązanydo wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % ceny brutto podanej w
ofercie. 6.Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę
dokumentówniezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.