eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mokobody › ¦wiadczenie us³ugi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Mokobody



Og³oszenie z dnia 2021-10-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Mokobody

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MOKOBODY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582492

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Chreptowicza 25

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mokobody

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-124

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 641 13 15

1.5.8.) Numer faksu: 25 641 13 15 wew. 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mokobody.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugmokobody.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Mokobody

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fce96738-3590-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00244827

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002571/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ugi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Mokobody

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: hppt://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej przetargi@mokobody.pl
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania ofert lub wniosku” oraz do Formularza do komunikacji”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „ Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców" lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycz±ca ochrony danych osobowych
W zwi±zku z realizacj± postanowieñ Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informujemy ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Mokobody reprezentowana przez Wójta Gminy, Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody, tel. 25 641 11 13,
e-mail: gmina@mokobody.pl
2. Informujemy ¿e na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferê przetwarzania danych osobowych. Z IOD mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem mail: inspektor.rodo@naticom.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
• art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 275 pkt 1 Pzp w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „¦wiadczenie us³ugi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Mokobody” nr GP.271.1.10.2021 prowadzonym w trybie podstawowym;
• art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w odniesieniu do danych osobowych osób bêd±cych stron± umowy w celu i zakresie niezbêdnym do zawarcia i realizacji umowy;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e Wykonawca jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zku informacyjnego wynikaj±cego z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GP.271.1.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Mokobody w okresie od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
2. Wykaz nieruchomo¶ci, o których mowa w pkt 1, stanowiæ bêdzie za³±cznik do umowy .
3. Podstawê ustalenia wynagrodzenia za odbieranie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci stanowi stawka za 1 Mg odebranych odpadów komunalnych.
4. Zakres przedmiotu zamówienia, w ca³ym okresie realizacji zamówienia, obejmuje odbieranie z nieruchomo¶ci zamieszka³ych, zlokalizowanych w gminie Mokobody:
1) niesegregowanych odpadów komunalnych,
2) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny obejmuj±cych:
a) papier i tekturê oraz opakowania z papieru i tektury,
b) tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych,
c) metale oraz opakowania z metali,
d) opakowania wielomateria³owe,
e) szk³o i opakowania ze szk³a
z zastrze¿eniem, ¿e odpady wymienione w ppkt b, c i d bêd± zbierane ³±cznie w jednym worku,
3) odpady ulegaj±ce biodegradacji – kuchenne z wy³±czeniem odpadów pochodzenia zwierzêcego,
4) odpady ulegaj±ce biodegradacji – odpady zielone,
5) popió³.
6) tekstylia, odzie¿
5. Na terenie gminy Mokobody obowi±zywaæ bêdzie workowy system zbiórki odpadów komunalnych.
6. Szczegó³owy przedmiot zamówienia okre¶la za³±cznik nr 7 do SWZ – szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.W odniesieniu do ofert, które nie podlegaj± odrzuceniu, przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami o nastêpuj±cym znaczeniu:
Cena oferty brutto - waga kryterium 60 % = 60 pkt.
Termin p³atno¶ci faktury - waga kryterium 40 % = 40 pkt.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów mo¿e uzyskaæ maksimum l 00 pkt.
2. Punkty przyznawane za kryteria bêd± liczone w nastêpuj±cy sposób:
1) Kryterium: Cena (brutto) [C] - 60 pkt.

najni¿sza cena oferty brutto
C = ----------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej

2) Oferta z najd³u¿szym terminem p³atno¶ci faktury (jednak nie krótszym ni¿ 7 dni i nie d³u¿szym ni¿ 30 dni) = 40 punktów.
Zaoferowanie terminu p³atno¶ci faktury poni¿ej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty.
W przypadku gdy wykonawca zaoferuje termin p³atno¶ci faktury powy¿ej wymaganego maksimum, zamawiaj±cy do oceny ofert przyjmie 30 dni, natomiast do umowy zostanie wpisany termin p³atno¶ci faktury zaproponowany przez wykonawcê.
Wykonawca mo¿e zaproponowaæ nastêpuj±cy termin p³atno¶ci faktury: 7, 14, 21, 30 dni.
Wykonawcy otrzymaj± nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- termin p³atno¶ci faktury wynosz±cy 7 dni – 25 pkt,
- termin p³atno¶ci faktury wynosz±cy 14 dni – 30 pkt,
- termin p³atno¶ci faktury wynosz±cy 21 dni – 35 pkt,
- termin p³atno¶ci faktury wynosz±cy 30 dni – 40 pkt.

Kryterium: Termin p³atno¶ci faktury [T] - 40 pkt.

Ca³kowita punktowa warto¶æ oferty liczona bêdzie wg wzoru: O = C + T

3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (suma punktów przyznanych w oparciu o ustalone powy¿ej kryteria C + T) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty.
4. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
a) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli posiada wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Mokobody na odbiór odpadów objêtych przedmiotem zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
a) Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia 50 000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tj. wykona³ (b±d¼ wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 us³ugê polegaj±ca na:
a) odbiorze odpadów komunalnych w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 300Mg/rok

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji- w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp; sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
3) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu stawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia za sumê gwarancyjn± min. 50 000 z³ (piêædziesi±t tysiêcy z³);
b) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami*, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia przez wykonawców wadium w wysoko¶ci 4 000,00 z³ w formie przewidzianej ustaw± Pzp.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu (przelewu na konto Zamawiaj±cego),
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018 r., poz. 110).
3. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu do sk³adania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium uznaje siê moment jego zaksiêgowania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, a nie moment wydania dyspozycji przelewu przez Wykonawcê.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu ustalon± kwotê nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego Bank Spó³dzielczy w Mokobodach nr 16 9193 0008 0000 0101 2000 0030, Urz±d Gminy Mokobody, ul. Plac Chreptowicza 25 08-124 Mokobody z adnotacj±: Wadium w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego znak GP.271.1.10.2021. Kserokopiê dowodu dokonania przelewu nale¿y do³±czyæ do oferty.
5. W przypadku wnoszenia wadium w pozosta³ych dopuszczalnych formach, okre¶lonych w pkt 2 ppkt 2 do 4 (tj. w formie gwarancji lub porêczenia), Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Zapisy w tre¶ci gwarancji lub porêczeñ (niewynikaj±ce z odrêbnych, ogólnie obowi±zuj±cych przepisów, które winny byæ wówczas powo³ane) nie mog± utrudniaæ Zamawiaj±cemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikaj±cych z zapisów ustawy w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) wadium musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp;
2) z tre¶ci gwarancji lub porêczenia powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) wadium powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci gwarancji lub porêczenia powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem gwarancji lub porêczenia jest: Gmina Mokobody, ul. Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty.
2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie siê ubiegaj± o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp obligatoryjnie do oferty musz± do³±czyæ o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynika³o, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) ¿aden z wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu oraz wykonawcy wykazuj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z ppkt 4;
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
3) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;
4) Wykonawcy zobowi±zani s±, na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale VII SWZ, przy czym sk³ada je odpowiednio Wykonawca/-y, który/którzy wykazuje/-± spe³nianie warunku w zakresie opisanym w rozdziale V pkt 2 SWZ.
4. Je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Strony mog± dokonywaæ zmian istotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadku zmiany prawa powszechnie obowi±zuj±cego wp³ywaj±cego na zasady odbierania odpadów komunalnych bez zmiany wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-03 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Formularz do z³o¿enia ofert dostêpny na ePUAP i udostêpniony równie¿ na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-02

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.