Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00455759/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa usuwania Awarii i/lub Odtworzenia lub Uszkodzeń na pasywnej infrastrukturze Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 4416 533
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maria.szczur@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lcit.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa usuwania Awarii i/lub Odtworzenia lub Uszkodzeń na pasywnej infrastrukturze Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65f364eb-3cde-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00099042/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa usuwania bieżących awarii na sieci SSPW-WL
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455759
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AO-II.26.1.38.2023.SZM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 798903,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa usuwania Awarii i/lub Odtworzenia lub Uszkodzeń na pasywnej infrastrukturze Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej (dalej: LRSS) oraz usuwania Awarii i/lub Uszkodzeń przyłączy energetycznych, tj. WLZ (wewnętrzna linia zasilająca od punktu styku z siecią PGE).
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) reagowania na incydenty związane z zakłóceniami w ciągłości świadczenia Usług dzierżawy ciemnych włókien światłowodowych, dzierżawy kanalizacji kablowej, usługi transmisji danych;
2) usuwania Awarii bez Odtworzenia na LRSS poprzez przywrócenie możliwości świadczenia Usług;
3) usuwania Awarii z Odtworzeniem LRSS;
4) odtwarzania infrastruktury LRSS w przypadku, gdy nie będzie, to możliwe podczas usuwania Awarii;
5) dokonywania wszelkich uzgodnień, pozyskiwania niezbędnych zgód i decyzji administracyjnych;
6) przygotowywania kosztorysów ofertowych i powykonawczych w oparciu o:
a) zryczałtowane ceny jednostkowe podstawowych czynności i prac wraz
z materiałem niezbędnym do usunięcia Awarii/Odtworzenia LRSS z wyłączeniem materiałów, takich jak: kabel światłowodowy, złączy kablowych z osprzętem, zasobników kablowych dwukieszeniowych, kompletnych studni kablowych typu: SKR-2 i SK-2 zgodnie z załącznikiem nr 2a do SWZ (który będzie stanowił załącznik nr 1 do Umowy),
b) w uzasadnionych przypadkach w oparciu o KNR-y wg średnich aktualnie obowiązujących stawek SEKOCENBUD zawartych w kwartalnym opracowaniu pt. „Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz cenach sprzętu budowlanego”, zgodnie z zadeklarowanymi stawkami obowiązującymi w województwie lubelskim dla robót inżynieryjnych za poprzedni kwartał, zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu ofertowym – załącznik nr 2 do SWZ,
c) pozycje materiałowe pojawiające się w kosztorysach lit. a) i b), które są wymienione w Załączniku nr 3 do OPZ, należy rozliczyć/wycenić na podstawie faktury zakupu ze stałą marżą zadeklarowaną przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym – załącznik nr 2 do SWZ.
7) opracowywania dokumentacji projektowej i przygotowywania dokumentacji powykonawczej w tym trasowej, pomiarowej, zdjęciowej łącznie z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
8) Wykonawca zapewni gotowość w trybie 24/7/365 do świadczenia usług wskazanych
w niniejszej Umowie, na rzecz Zamawiającego.
3. Lokalizacje węzłów szkieletowych i dystrybucyjnych dostępne są na stronie: https://szerokopasmowe.lubelskie.pl/wp-content/uploads/2014/05/lista-wezlow-SSPW_lubelskie.pdf.
4. Mapa LRSS w formacie .shp w podziale na obszary inwestycyjne dostępna jest na stronie: https://szerokopasmowe.lubelskie.pl/dla-operatorow/
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także warunki realizacji usługi i obowiązki Wykonawcy opisane są w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz Załączniku nr 3 do SWZ – Istotne postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50331000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji linii telekomunikacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OMS Łukasz Nieścior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641778121
7.3.4) Miejscowość: Orchowiec 97
7.3.5) Kod pocztowy: 22-315
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
oferty najkorzystniejszej. W ogłoszeniu o wyniku postępowania (powyżej) - Zmawiający wskazał wartości jakie zostałyby przyjęte jako maksymalna wartość umowy, ze względu na brak możliwości wpisania cen jednostkowych. Sposób określający maksymalną wartość umowy został szczegółowo opisany w SWZ w Rozdziale III.
Ceny jednostkowe Oferty:
1) Cena ryczałtowa za budowę/naprawę rury 1x HDPE40/3,7 lub RHDPE32/2,9 przy zachowaniu kolorystycznego systemu kodowania (głębokość do 1,2 m) - 41,82 zł
2) Cena ryczałtowa za budowę/naprawę rury 1xHDPE40/3,7 lub RHDPE32/2,9 przy zachowaniu kolorystycznego systemu kodowania (głębokość do 2 m) - 47,97 zł
3) Cena ryczałtowa dodatku za każdą następną rurę w rurociągu HDPE40/3,7 lub RHDPE32/29 przy zachowaniu kolorystycznego systemu kodowania - 12,30 zł
4) Cena ryczałtowa za badanie szczelności - pierwsza rura / mikrorurka - 615,00 zł
5) Cena ryczałtowa za kalibrację rur/mikrorurki - 615,00 zł
6) Cena ryczałtowa za prace przygotowawcze do udrażniania kanalizacji - 4 305,00 zł
7) Cena ryczałtowa za udrażnianie kanalizacji metodą ciśnieniową - przelot między studniami/zasobnikami kablowymi - 4 305,00 zł
8) Cena ryczałtowa za wyciąganie kabla/mikrokabla z istniejącego rurociągu (demontaż kabla) - 3,69 zł
9) Cena ryczałtowa za wciąganie kabla/mikrokabla w rurę/mikrorurkę - 4,92 zł
10) Cena ryczałtowa za budowę zasobnika kablowego/złączowego - 1 230,00 zł
11) Cena ryczałtowa za odkopanie i zakopanie istniejącego zasobnika kablowego - 738,00 zł
12) Cena ryczałtowa za montaż złącza kablowego w studni lub zasobniku kablowym - pierwsze łączone włókno w mufie kablowej - 430,50 zł
13) Cena ryczałtowa za otwarcie i zamknięcie istniejącego złącza kablowego (mufy) - pierwsze łączone włókno - 307,50 zł
14) Cena ryczałtowa za wykonanie spawu w złączu kablowym w zasobniku lub studni kablowej - każde następne włókno - 30,75 zł
15) Cena ryczałtowa za pomiar reflektometryczny (OTDR), dwukierunkowy na dwóch długościach fali – pierwsze - 209,10 zł
16) Cena ryczałtowa za pomiar reflektometryczny (OTDR), dwukierunkowy na dwóch długościach fali – każde następne włókno - 86,10 zł
17) Cena ryczałtowa za pomiar reflektometryczny (OTDR), jednokierunkowy na dwóch długościach fali – pierwsze - 184,50 zł
18) Cena ryczałtowa za pomiar reflektometryczny (OTDR), jednokierunkowy na dwóch długościach fali – każde następne włókno - 36,90 zł
19) Suma cen jednostkowych dot. dokumentacji projektowej - załącznik nr 2a do SWZ suma pkt 1.1.1 + 1.1.2 + 1.1.3 + 1.1.4 + 1.1.5 + 1.1.6 + 1.1.7 + 1.1.8 - 30756,15 zł
20) Suma cen jednostkowych dot. prac ziemnych - załącznik nr 2a do SWZ suma pkt 2.1.1 + 2.1.2 + 2.1.3 + 2.2.1. + 2.2.2 + 2.2.3. + 2.2.4 2736,75 zł
21) Suma cen jednostkowych dot. budowy/naprawy rurociągów kablowych - załącznik nr 2a do SWZ suma pkt 3.1.4 + 3.1.5 + 3.1.6 + 3.1.7 + 3.1.9 + 3.1.11 + 3.1.12 - 1349,93 zł
22) Suma cen jednostkowych dot. budowy/naprawy kabli sygnalizacyjnych/elektrycznych - załącznik nr 2a do SWZ suma pkt 4.1.1. + 4.1.2 + 4.2.1. + 4.2.2 1977,84 zł
23) Suma cen jednostkowych dot. studni i zasobników kablowych - załącznik nr 2a do SWZ suma pkt 6.1.1 + 6.1.2 + 6.1.3 + 6.1.4 + 6.1.5 + 6.1.6 + 6.1.7 + 6.1.8 + 6.1.9 + 6.2.3 + 6.2.4. 11808,00 zł
24) Suma cen jednostkowych dot. budowy linii napowietrznej - załącznik nr 2a do SWZ suma pkt 7.1.1+7.1.2+7.1.3+7.1.4+7.1.5 5719,50 zł
25) Suma cen jednostkowych dot. złączy kablowych - załącznik nr 2a do SWZ suma pkt 8.1.4. + 8.1.5 + 8.1.6 - 461,25 zł
26) Suma cen jednostkowych dot. pomiarów - załącznik nr 2a do SWZ suma pkt 9.1.5 + 9.1.6 - 289,05 zł
27) Suma cen jednostkowych dot. usług dodatkowych - załącznik nr 2a do SWZ suma pkt 10.1.1 + 10.1.2 + 10.1.3 + 10.2.1 + 10.2.2 + 10.2.3 + 10.2.4 + 10.2.5. - 11475,30 zł
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa papieru ozdobnego oraz papieru do drukarek, kserokopiarek, ploterów dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie zaangażowanych we wdrażanie programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego(...)
- 34/24 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę leków
- "Dostawa jaj na potrzeby Kuchni COZL"
- Dostawa "opasek bezpieczeństwa"- urządzeń z wyświetlaczem do świadczenia usługi opieki na odległość oraz świadczenie usługi całodobowego monitoringu przez centrum teleopieki.
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części.
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie utrzymania w sprawności urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń chłodniczych
- "Świadczenie usług obsługi konserwatorskiej w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego"
- Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych, remontów wraz z legalizacją aparatury kontrolno-pomiarowej wentylatorów głównego przewietrzania oraz pogotowia awaryjnego - II Części
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- "Konserwacja dekoracji tynkowych z inskrypcjami Zamku Krzyżtopór w Ujeździe"
- GOSPODARKA WODNO - ŚCIEKOWA W POMIENIU - ETAP II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.