eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › BO - L18/10/VI 11 - Remont boiska w Szkole Podstawowej nr 48 im. Juliusza Ligonia w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO - L18/10/VI 11 - Remont boiska w Szkole Podstawowej nr 48 im. Juliusza Ligonia w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 48

1.3.) Oddział zamawiającego: im. Juliusza Ligonia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000722667

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bielska

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-749

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 255 62 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp48katowice@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp48.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BO - L18/10/VI 11 - Remont boiska w Szkole Podstawowej nr 48 im. Juliusza Ligonia w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09f17b51-e89e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00199204/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 BO-Remont boiska w SP 48

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203914/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/308/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 198128,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji nawierzchni boiska wielofunkcyjnego wraz z wymianą bramek, w szczególności:
1) Boisko wielofunkcyjne - roboty modernizacyjne polegać będą na:
a) Nawierzchnia boiska:
 rozbiórka istniejącej nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z wywozem i utylizacją,
 zagęszczenie rozluźnionionego podłoża, a następnie jego uzupełnienie dodatkową warstwą drobnoziarnistej pospółki, także zagęszczonej do poziomu ok. 4,0 cm od istniejącego okrawężnikowania boiska, tak aby nie nastąpiła potrzeba wykonania nowych obrzeży,
 wykonanie warstwy dynamicznej (stabilizującej) złożonej z warstwy impregnacyjnej, a potem z warstwy górnej gr. 2,5-3 cm, składającej się z odpowiedniej mieszanki granulatu gumowego, żwirku płukanego i lepiszcza,
 wykonanie nawierzchni użytkowej gr. 1,2 cm składającej się z warstwy podkładowej z mieszanki granulatu SBR gr 10 mm (o frakcji 1-4mm) z klejem poliuretanowym, układanej za pomocą rozkładarki oraz warstwy wierzchniej z EPDM gr 2-3mm w kolorze zielonym, wykonanym metodą natrysku wysokociśnieniowego.
 malowanie linii boiskowych charakterystycznych dla boiska wielofunkcyjnego, szer. 5 cm w kolorze białym.
b) Bramki boiskowe:
 demontaż istniejących bramek uniwersalnych (do gry w piłkę nożną i ręczną) wraz z wywozem i utylizacją,
 stacjonarna zabudowa dwóch bramek w rozmiarze 3,0 x 2,0 m i głębokości 1,0/0, 8, z profili aluminiowych 80x80, malowanych proszkowo, w zabetonowanych tulejach; odciągi siatki aluminiowe 04Omm, siatka z PE gr. 3 mm o oczkach 10x10 w kolorze białym - zgodnie z normą PN-EN 749:2006 oraz certyfikatem bezpieczeństwa klasy B.
Uwaga: Bieżnia owalna, skocznia w dal i boisko do siatkówki nie wchodzą w zakres niniejszego postępowania, jednak znajdują się w zasięgu działania przy modernizacji boiska wielofunkcyjnego, dlatego należy zwrócić szczególną uwagę, aby nie uszkodzić jej nawierzchni. W przypadku zniszczeń na tej bieżni Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszelkie naprawy umożliwiające dalsze, bezpieczne jej użytkowanie na własny koszt.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją postępowania i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną złożoną przez Wykonawcę znacząco przewyższa środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający ne ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do oferty z najniższą ceną.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366540,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.