Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00197265/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 2451P Strykowo - Modrze
- w formule „zaprojektuj i wybuduj” - zad.5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618593430
1.5.8.) Numer faksu: 618593429
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 2451P Strykowo - Modrze- w formule „zaprojektuj i wybuduj” - zad.5
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffd10aad-21c0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000654/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Nadzór inwestorski - Budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 2451P Strykowo - Modrze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Umowa na dofinansowanie projektu pt. „Budowa systemu zintegrowanych węzłów przesiadkowych przy stacji kolejowej w Stęszewie i przystanku kolejowym w Strykowie zlokalizowanych na terenie Gminy Stęszew” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Zam. dofinansowane z EFRR2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197265/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.261.2.38.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 22403,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 2451P Strykowo – Modrze - w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zamówienie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - umowa o dofinasowanie Projektu pt. „Budowa systemu zintegrowanych węzłów przesiadkowych przy stacji kolejowej w Stęszewie i przystanku kolejowym w Strykowie zlokalizowanych na terenie gminy Stęszew” w ramach Osi Priorytetowej 3 „Energia” Działania 3.3 „Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska” Poddziałania 3.3.3 „Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska w ramach ZIT dla MOF Poznania” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
3. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
4. Zakres usług objętych zamówieniem obejmuje:
1) Niniejsze zamówienie obejmuje nadzór inwestorski nad wykonaniem między innymi następujących podstawowych elementów drogi:
- zabezpieczenie infrastruktury technicznej,
- budowę kanału technologicznego,
- budowa ścieżki rowerowej.
2) Usługa nadzoru inwestorskiego obejmuje m.in.:
- przekazanie placu budowy pod realizowaną inwestycję,
- kontrolowanie zgodności realizacji robót z warunkami umowy i specyfikacją warunków
zamówienia i pisemne zgłaszanie Zamawiającemu odstępstw od harmonogramu,
- składanie okresowych sprawozdań z postępów w realizacji zadania,
- współpracę z nadzorem autorskim w zakresie realizacji inwestycji,
- koordynację i nadzór nad inwestycją i przekazaniem zadania inwestycyjnego Zamawiającemu,
- weryfikację dokumentacji powykonawczej,
- uczestnictwo w radach budowy,
- w przypadku zejścia Wykonawcy robót z placu budowy przed ukończeniem zadania udział w
inwentaryzacji robót wykonanych oraz ilości materiałów dostarczonych na budowę,
- kontrola rozliczeń Wykonawcy robót w oparciu o zapisy umowy i harmonogram rzeczowo-finansowy,
- przedkładanie na żądanie Zamawiającego cyklicznych danych dotyczących postępu robót,
harmonogramu rzeczowo-finansowego a także wszelkich raportów i sprawozdań
Szczegółowy zakres obowiązków nadzoru inwestorskiego został określony w załączniku nr 1 do
projektowanych postanowień umowy.
3) Szczegółowy zakres robót jest określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zakres inwestycji określa program funkcjonalno-użytkowy zamieszczony w ogłoszonym przetargu pn.: Budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 2451P Strykowo - Modrze- w formule „zaprojektuj i wybuduj” Zadanie 5. w ramach Projektu pn. „Budowa systemu zintegrowanych węzłów przesiadkowych przy stacji kolejowej w Stęszewie i przystanku kolejowym w Strykowie zlokalizowanych na terenie Gminy Stęszew” w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej bip.zdp.poznan.pl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16605,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16605,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OTR PROJEKT Piotr Adamski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811656241
7.3.3) Ulica: ul. Łebska 110/1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-456
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16605,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją Parku Miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego we Wrześni oraz budową zbiorników retencyjnych na wody opadowe
- Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego
- "Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej"
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap IV"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.