Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00172193/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury przystankowej w Bytomiu w ramach zadania powiatowego oraz zadania gminnego „Budowa i przebudowa przystanków komunikacji miejskiej” - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smolenia 35
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 323969727
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury przystankowej w Bytomiu w ramach zadania powiatowego oraz zadania gminnego „Budowa i przebudowa przystanków komunikacji miejskiej” - II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ccfc247-0fac-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001880/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacja infrastruktury przystankowej w ramach zadania gminnego i powiatowego "Budowa i przebudowa przystanków komunikacji miejskiej"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172193/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.53.2021.TP2.RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 449460,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Modernizacja infrastruktury przystankowej w Bytomiu w ramach zadania powiatowego „Budowa i przebudowa przystanków komunikacji miejskiej” oraz z ramach zadania gminnego „Budowa i przebudowa przystanków komunikacji miejskiej”-II.
2. Realizacja zadania powiatowego obejmuje m. in. następujące prace:
1) przebudowę zatoki autobusowej w rejonie Urzędu Miasta przy ul. Wrocławskiej:
- budowa nawierzchni zatoki z kostki kamiennej,
- przebudowa nawierzchni chodnika na przystanku wraz z zabudową nawierzchni „integracyjnej” i pasami prowadzącymi dla osób niewidomych,
- przestawienie wiaty przystankowej,
- montaż lampy oświetlenia,
- docelowa organizacja ruchu,
- zakup i montaż tablicy pamiątkowej, informującej o otrzymaniu dotacji
z Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii na realizację zadania.
2) budowę zatoki autobusowej przy ulicy Żołnierska – Jagodnik::
- budowę nowej normatywnej zatoki autobusowej wraz z wiatą przystankową,
- budowę chodnika i peronu przystankowego wraz z nawierzchnią „integracyjną”,
- doświetlenie przejścia dla pieszych,
- przebudowę odwodnienia,
- docelową organizację ruchu,
- zakup i montaż tablicy pamiątkowej, informującej o otrzymaniu dotacji z Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii na realizację zadania.
3. Realizacja zadania gminnego obejmuje m. in. następujące prace:
1) przebudowę przystanku autobusowego „Pętla Górniki” przy ulicy Gajowej:
- budowę chodnika z kostki betonowej wraz z nawierzchnią „integracyjną”,
- budowę peronu przystankowego wraz z wiatą,
- zabudowę lampy oświetlenia ulicznego,
- korektę geometrii zjazdu z ul. Żołnierskiej,
- docelową organizacja ruchu,
- zakup i montaż tablicy pamiątkowej, informującej o otrzymaniu dotacji z Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii na realizację zadania.
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia
(Załącznik nr 4) oraz:
1) dla przystanku w rejonie Urzędu Miasta przy ul. Wrocławskiej w Bytomiu:
- przedmiarze robót (Załącznik nr 5a),
- dokumentacji technicznej (Załącznik nr 5b),
- Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) (Załącznik nr 5c),
- docelowej organizacji ruchu (Załącznik nr 5d),
2) dla przystanku ulicy Żołnierska – Jagodnik w Bytomiu:
- przedmiarze robót (Załącznik nr 6a),
- dokumentacji technicznej (Załącznik nr 6b),
- Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) (Załącznik nr 6c),
- docelowej organizacji ruchu (Załącznik nr 6d),
3) dla przystanku „Pętla Górniki” przy ulicy Gajowej w Bytomiu:
- przedmiarze robót (Załącznik nr 7a),
- dokumentacji technicznej (Załącznik nr 7b),
- Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) (Załącznik nr 7c),
- docelowej organizacji ruchu (Załącznik nr 7d),
stanowiących odpowiednie załączniki do SWZ.
Projekty docelowej organizacji ruchu są na etapie zatwierdzania przez odpowiednie instytucje. Zamawiający informuje, że mogą wystąpić niewielkie zmiany w dołączonych projektach.
5. W wycenie robót Wykonawca winien uwzględnić koszty opracowania oraz wykonania tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót, która podlega zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta Bytomia lub w jego imieniu przez Wydział Komunalny – Referat Transportu Lokalnego Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz koszty oznakowania pionowego i poziomego na czas prowadzenia robót. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym winien uzgodnić z Zarządem Transportu Metropolitarnego w Katowicach, ul. Barbary 21A lokalizację przystanków zastępczych na czas realizacji robót.
6. Zamawiający posiada zgody właścicieli sieci oświetleniowej pozwalające na podłączenie/wpięcie do istniejącej sieci.
7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych polegających m.in.: robotach przygotowawczych i rozbiórkowych, robotach ziemnych, robotach związanych z wykonaniem podbudowy i nawierzchni, wykonaniem odwodnienia powierzchniowego, pozostałych robotach różnych.
8. Materiały pozyskane przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia stanowią jego własność i winny być przez niego zagospodarowane i / lub zutylizowane.
9. Zamawiający określa minimalny wymagany 36 – miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty nawierzchniowe oraz zastosowane materiały, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym), z wyłączeniem zieleni (krzewy żywopłotowe), gdzie okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od momentu wegetacji. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty nawierzchniowe oraz zastosowane materiały będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ.
10. W przypadku, gdy na określone urządzenia bądź ich elementy producent udziela standardowo dłuższej niż minimalnie bądź maksymalnie punktowany okres gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w dniu odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, w formie cesji, uprawnień gwarancyjnych i warunków oraz obowiązków z nich wynikających, które zostały opisane w dostarczonych Zamawiającemu kartach produktu, katalogach, kartach gwarancyjnych itp. dokumentach lub oświadczeniach producenta. W takim przypadku uprawnienia z tytułu gwarancji, jak i obowiązki związane
z przestrzeganiem jej warunków, w tym konserwacją, serwisem, po upływie okresu zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę, przechodzą na Zamawiającego.
11. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany dokonać ich prawidłowego oznakowania zgodnie z opracowanymi i zatwierdzonymi przez Prezydenta M. Bytomia projektami tymczasowej organizacji ruchu, oraz zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2311 z późn. zm.).
12. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej (5 egzemplarzy) z naniesieniem na zasoby Wydziału Geodezji UM Bytom wraz z wersją elektroniczną wykonaną w formatach dwg. lub dxf.
13. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) obejmują czynności w zakresie robót nawierzchniowych.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4 do SWZ.
14. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 PZP.
15. Zamawiający dopuszcza na etapie realizacji zamówienia rozwiązania równoważne w stosunku do wskazanych w dokumentacji postępowania. Wykonawca, który zamierza zastosować rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać na etapie realizacji zamówienia, że proponowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne uznane będzie wykonanie prac przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego, niż określone w dokumentacji postępowania pod warunkiem, że ich parametry nie będą gorsze niż określone
w dokumentacji postępowania i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. Do realizacji prac mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych, jak wskazane w dokumentacji postępowania.
16. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia, w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę.
17. Zamawiający informuje, że zamówienie jest dofinansowane ze środków Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w ramach Programu działań na rzecz ograniczenia niskiej emisji w roku 2021.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 863463,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 863463,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 863463,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRB TYSKIE DROGI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462939660
7.3.3) Ulica: Urbanowicka 8
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 863463,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych, remontów wraz z legalizacją aparatury kontrolno-pomiarowej wentylatorów głównego przewietrzania oraz pogotowia awaryjnego - II Części
- Przeglądy i naprawy silników elektrycznych i maszyn elektrycznych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. O/CZOK: Część I Remont silnika 6 kV.... Część II Wykonanie remontu układu przetwornicy...
- Wykonanie przeglądów technicznych pięcioletnich i rocznych za 2024 r. wymaganych przepisami prawa budowlanego w budynkach Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Dostawa aparatów USG
- Roboty remontowe w lokalach mieszkalnych z przeznaczeniem na najem socjalny w Bytomiu
- Pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych..."
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
- Przebudowa drogi powiatowej Dobrut - Śniadków - Lipienice - Wola Lipieniecka Duża
- Poprawa brd na drodze krajowej nr 48 w woj. lubelskim na obszarze działania Rejonu w Puławach, poprzez przebudowę skrzyżowania w m. Sobieszyn.
- Remont terenu zewnętrznego w Przedszkolu nr 366 przy ul. Hawajskiej 7 w Warszawie
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Budowa bieżni wraz ze stanowiskiem do skoku w dal i dojściem przy Zespole Edukacyjnym w Brójcach."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.