eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie areny głównej Stadionu Lekkoatletycznego położonego przy ul. Wybickiego 48 w Sopocie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie areny głównej Stadionu Lekkoatletycznego położonego przy ul. Wybickiego 48 w Sopocie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 25/27

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.sopot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57d278c6-a5ce-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie areny głównej Stadionu Lekkoatletycznego położonego przy ul. Wybickiego 48 w Sopocie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57d278c6-a5ce-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018211/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont istniejącej nawierzchni bieżni lekkoatletycznej oraz budowa strefy rozgrzewkowej na terenie Sopockiego Klubu Lekkoatletycznego przy ul. Wybickiego 48 w Sopocie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089107/07

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.IN.2022.MSt

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie areny głównej Stadionu Lekkoatletycznego położonego przy ul. Wybickiego 48 w Sopocie.
2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów, każdy w następującym zakresie:

Etap I - Modernizacja bieżni długości 400 m na Stadionie Lekkoatletycznym przy ul. Wybickiego 48 w Sopocie:
1) Przygotowanie podbudowy do montażu nawierzchni.
a) rozbiórka istniejącej nawierzchni poliuretanowej,
b) sfrezowanie podbudowy asfaltowej,
c) naprawa spękań istniejącej podbudowy,
d) wykonanie nowej warstwy podbudowy asfaltobetonowej,
2) Trwale wyznaczenie punktów konstrukcyjnych bieżni M1 oraz M2.
3) Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej lub kauczukowej bieżni głównej 400 m o powierzchni 6234 m2. Malowanie linii.
4) Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej lub kauczukowej na rozbiegach skoczni o powierzchni 316 m2. Malowanie linii.
5) Wymiana uszkodzonych pokryw odwodnienia liniowego przy bieżni – 40 mb.
6) Remont rowu z wodą wewnątrz bieżni zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów oraz wyposażenie w pokrywę.
Etap II - Modernizacja wyposażenia lekkoatletycznego na Stadionie Lekkoatletycznym przy ul. Wybickiego 48 w Sopocie:
7) Dostawa wyposażenia lekkoatletycznego, w tym: garaż najazdowy na zeskok – skok wzwyż, garaż najazdowy na zeskok - skok o tyczce, pudła startowe, pojazd elektryczny, kosiarka, zestaw pomiarowy, chorągiew, urządzenia do wyrównania piasku, znaczniki odległości, przeszkody, tablica okrążeń, wiatromierz, walec do osuszania, słupki, widełki do zakładania poprzeczki, zegar, znaczniki.
8) Wymiana siatki PP w klatce wyczynowej o wys. 5 m do rzutu dyskiem/młotem – komplet. Wykonanie opaski o szer. 1 m z kostki betonowej wokół koła rzutów o pow. 11 m2.
9) Wymiana koła w istniejących rzutniach do pchnięcia kulą – 2 szt. Zamontować koła wyczynowe z obręczami oraz progami. Pole obu sektorów wyznaczyć obręczami elastycznymi pełnymi z gumy. Utwardzenie dojścia do rzutni z kostki betonowej o pow. 8 m2.
10) Wykonanie nowej rzutni do pchnięcia kulą – 1 szt. Renowacja nawierzchni z trawy naturalnej. Wykonanie nawierzchni betonowej w obręczy do pchnięcia kulą o pow. 4,7 m2 wraz z progiem. Dookoła obręczy nawierzchnia z kostki betonowej.
11) Renowacja rzutni do rzutu oszczepem – 1 szt. Zasięg rzutu o długości 100 m o nawierzchni z trawy naturalnej. Rozbieg o długości 35 m wymalować w zakolu bieżni na nawierzchni poliuretanowej/kauczukowej.
12) Wymiana istniejących belek do skoku w dal i trójskoku – 8 szt.
13) Wymiana skrzyń do skoku o tyczce. Montaż skrzyń z pokrywami – 6 szt.
14) Roboty budowlane związane z modernizacją oświetlenia:
a) wymiana istniejących słupów i opraw oświetleniowych – 10 szt. oraz montaż nowego słupa – 1 szt. (wg opracowania branży elektrycznej);
b) ułożenie kabla zasilającego;
c) przeniesienie istniejących głośników.

Obydwa Etapy będą realizowane przez Wykonawcę łącznie.


3. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje robót budowlanych związanych z wykonaniem strefy rozgrzewkowej na tarasie górnym, w tym:
1. Rozbiórka istniejących elementów zagospodarowania w postaci boiska do piłki nożnej, ścianki wspinaczkowej, rzutni młotem.
2. Wykonanie boiska treningowego do piłki nożnej.
3. Wykonanie 2-torowej rozgrzewkowej bieżni okólnej o długości 200m z zeskocznią do skoków w dal.
4. Wykonanie rzutni do pchnięcia kulą.
5. Montaż kulochwytu o wys. 4 m przy stanowisku do pchnięcia kulą.
6. Wykonanie chodników o szerokości 1,5m z kostki betonowej.
7. Instalacja odwodnienia liniowego.
8. Montaż 6 szt. słupów oświetleniowych.
9. Wykonanie piłkochwytów.
4. Roboty będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej Zamawiającego autorstwa „INDOM” Mieczysław Tkaczyk, uzgodnionej z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki (zwany dalej PZLA) oraz wg wymagań Zamawiającego zamieszczonych w SWZ, decyzji konserwatora zabytków z pozwoleniem na prowadzenie robót, w zakresie i zgodnie z wymaganiami techniczno-budowlanymi określonymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, w terminach zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, o którym mowa w § 9 ust. 6 pkt 7 wzoru Umowy.
5. Dla Etapu I przedmiotowego zadania inwestycyjnego przez Gminę Miasta Sopotu został złożony Wniosek o dofinansowanie w ramach Programu „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej - Edycja 2021”, dofinansowany ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Kultury Fizycznej.
Natomiast, dla Etapu II przedmiotowego zadania inwestycyjnego przez Gminę Miasta Sopotu planuje się złożenie Wniosku o dofinansowanie w ramach Programu „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej - Edycja 2022”, dofinansowany ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Kultury Fizycznej.
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane – art. 257 uPzp.

6. Promocja projektu:
a) W momencie faktycznego rozpoczęcia Robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oraz umieszczenia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej dla Etapu I przedmiotowego zadania, zgodnej z aktualnie obowiązującymi Wytycznymi w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych obowiązującymi beneficjentów programów dofinansowanych z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, dostępnymi pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/promocja). Taka sama tablica będzie wymagana w przypadku otrzymania dofinasowania dla Etapu II przedmiotowego zadania.
b) Tablica informacyjna powinna być wykonana w trwałych materiałów zapewniających trwałość do 10 lat.
c) Wielkość tablicy informacyjnej 180x120cm.
d) Treść znajdująca się na tablicy zostanie przekazana przez Zmawiającego i powinna być zgodna z aktualnie obowiązującymi wyżej wskazanymi Wytycznymi, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu tablicy zgodnie z Wytycznymi.
e) Wymagana będzie aktualizacja treści tablicy na zakończenie realizacji robót budowlanych.
7. Wykonanie innych robót i czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu Zamówienia i oddania do użytkowania, w tym, o ile zajdzie potrzeba, wykonanie projektów montażowych i warsztatowych, które Wykonawca wykona własnym staraniem i na własny koszt.
8. Roboty będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej Zamawiającego oraz wg wymagań Zamawiającego zamieszczonych w SWZ, w terminach zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, o którym mowa w §9 ust. 6 pkt 7 wzoru Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45236114-2 - Wyrównywanie nawierzchni bieżni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6915762,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7902199,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6915762,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAMEX Obiekty Sportowe S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017270901

7.3.3) Ulica: Rydygiera 8/3a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-793

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6915762,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.