eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Modernizacja budynku Samorządowego Przedszkola nr 39 w Krakowie przy ul. Dożynkowej 25



Ogłoszenie z dnia 2021-10-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Samorządowego Przedszkola nr 39 w Krakowie przy ul. Dożynkowej 25

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułanów 9a

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-450

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl10@mcoo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mcoo.krakow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Samorządowego Przedszkola nr 39 w Krakowie przy ul. Dożynkowej 25

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-548e1674-30be-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243883

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001112/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Modernizacja budynku Samorządowego Przedszkola nr 39 w Krakowie, ul. Dożynkowa 25

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236978/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu, dla przeprowadzonego w 2021 r. w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji postępowania o udzielenie zamówienia pn: „Modernizacja budynku Samorządowego Przedszkola nr 39 w Krakowie przy ul. Dożynkowej 25”, przewidział możliwość udzielenia zamówienia, o którym zgodnie z obecnie obowiązującą ustawą PZP, mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, określając przedmiot, zakres oraz warunki na jakich zostanie ono udzielone.
Wartość zamówienia podobnego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Spełnione zostały warunki dla udzielenia przedmiotowego zamówienia Wykonawcy, który zrealizował zamówienie podstawowe, tj. Wykonawcy: SOL-HUT Sp. z o.o. Tym samym istnieje możliwość udzielenia temu Wykonawcy zamówienia na postawienia na art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214. ust. 1pkt. 7 ustawy PZP.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-0d3d92b6-c36e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCOO/ZP/R/34/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie dokumentacji technicznej, robót budowlanych w zakresie modernizacji budynku Samorządowego Przedszkola nr 39 w Krakowie przy ul. Dożynkowej 25 polegających na:
- modernizacji elewacji i ścian podziemia,
- modernizacji okapu przybudówki,
- modernizacji wejścia do budynku,
- modernizacji nawierzchni kostki wokół budynku wraz z opaską,
- modernizacji uziemienia otokowego i instalacji odgromowej,
- montażu światłowodu ze szkoły,
- montażu szafy RACK wraz z wyposażeniem,
- montażu kamer zewnętrznych i wewnętrznych wraz z uruchomieniem monitoringu,
- dostawy i montażu Monitora 32” wraz klawiaturą sterującą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274665,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274665,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274665,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOL - HUT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 001395578

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-752

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274665,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy pkt. ,,Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej": Uzupełnienie informacji: Termin wykonania całego przedmiotu zamówienia: do 35 dni roboczych od dnia przekazania terenu budowy. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.