Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00158553/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
- 2023/BZP 00165947/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Dębogórzu, Dębogórzu Wybudowaniu, Pierwoszynie i Rewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586604344
1.5.8.) Numer faksu: 586604301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Dębogórzu, Dębogórzu Wybudowaniu, Pierwoszynie i Rewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d096033-ce35-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007115/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158553
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego:Działki nr 223/29 obręb Dębogórze, przy ul. Koperkowej w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały nr LXXXIX/626/2023 Rady Gminy Kosakowo z dnia 26 stycznia 2023 r. W zakres opracowania wchodzi obszar o powierzchni ok.3,18ha obejmujący teren niezabudowany, w centralnej części obrębu Dębogórze. Brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Opracowanie nie będzie wymagać uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze.
Przedmiotem opracowania mpzp jest ustalenie zasad i warunków zagospodarowania
i zabudowy terenu głównie pod funkcję mieszkaniową jednorodzinną, usługi towarzyszące i zieleń. Opracowanie nie będzie wymagać uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze lub leśnych na cele nieleśne
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów usługowych w Dębogórzu Wybudowaniu w rejonie ul. Bocznej i Mostowej w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały Nr LXXXIX/625/2023 Rady Gminy Kosakowo z dnia 26 stycznia 2023 r. Obszar objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego o funkcji usługowej, produkcyjnej i magazynowej UPS. Przedmiotem opracowania mpzp jest zmiana zasad i warunków zagospodarowania i zabudowy, związana z rozszerzeniem przeznaczenia o funkcję obecnie występującą na terenie: zabudowa zagrodowa, obsługa rolnictwaOpracowanie nie będzie wymagać uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze lub leśnych na cele nieleśne
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego:zachodniej części obrębu Pierwoszyno gmina Kosakowo w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały nr LXXXIX/623/2023 Rady Gminy Kosakowo z dnia 26 stycznia 2023r. W zakres opracowania wchodzi obszar o powierzchni ok.30 ha obejmujący: tereny zabudowane i tereny wolne od zabudowy, objęte miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego z dominującą funkcją: zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna (MN). Przedmiotem opracowania mpzp będzie zmiana zasad i warunków zagospodarowania i zabudowy, związana głównie z funkcją mieszkaniową jednorodzinną, usługami, zielenią oraz układem drogowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego:części obrębu Rewa w rejonie ulic Wiklinowej i Jantarowej w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały nr LXXXIX/622/2023 Rady Gminy Kosakowo z dnia 26 stycznia 2023r. W zakres opracowania wchodzi obszar o powierzchni ok.3,7 ha obejmujący: tereny zabudowane i tereny wolne od zabudowy. Obszar objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego z dominującą funkcją: zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna z dopuszczeniem zabudowy usługowej (MN,U). Teren położony w granicach Nadmorskiego Parku Krajobrazowego, w otulinie rezerwatu Mechelińskie Łąki. Przedmiotem opracowania mpzp jest zmiana zasad i warunków zagospodarowania i zabudowy, związana głównie z funkcją mieszkaniową jednorodzinną, usługami towarzyszącymi oraz układem drogowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9704,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21881,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9704,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Urbanistyczne PPP Sp z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840203647
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO URBANISTYCZNE "PPP" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO URBANISTYCZNE "PPP" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9704,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Urbanistyczne PPP Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840203647
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO URBANISTYCZNE "PPP" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO URBANISTYCZNE "PPP" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47355,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Urbanistyczne PPP Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840203647
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO URBANISTYCZNE "PPP" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO URBANISTYCZNE "PPP" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10947,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10947,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Urbanistyczne PPP Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840203647
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO URBANISTYCZNE "PPP" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO URBANISTYCZNE "PPP" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10947,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie projektu planu ogólnego gminy Jedlińsk
- Sporządzenie: Planu ogólnego miasta Płocka, opracowania ekofizjograficznego aktualizacja Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta Płocka do 2030 r. wraz z elementami towarzyszącymi.
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla Miasta i Gminy Olsztyn
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Borek Wlkp.
- Opracowanie projektu Planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Miasta i Gminy Pilawa
- BZP.271.36.2024 Sporządzenie planu ogólnego Miasta Nowego Sącza
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.