eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobków › Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sobków - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sobków – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOBKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 12

1.5.2.) Miejscowość: Sobków

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-305

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 387 10 37

1.5.8.) Numer faksu: 41 387 10 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sobkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sobkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sobkow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sobków – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aef3d4d8-b90e-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026269/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sobków – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070742

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1010000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Sobków – etap II”.

4.2. Opis inwestycji:
Wykonanie nawierzchni asfaltowych w ciągach dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Sobków. Nawierzchnie asfaltowe do wykonania na odcinkach dróg gminnych o numerach: Nr 383004T Feliksówka – Michalinówka – Chomentów i Nr 383013T Niziny – Staniowice oraz na odcinku drogi wewnętrznej o numerze ewidencyjnym 721 w m. Staniowice. Inwestycja przyczyni się do poprawy dostępności komunikacyjnej obszarów o niższym poziomie zamożności, m.in. dla mieszkańców m. Korytnica, gdzie istniał PGR.
4.3. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) Remont drogi gminnej Nr 383004T Feliksówka - Michalinówka – Chomentów od km 0+510 do km 1+160 w m. Chomentów
Na odcinku od km 0+510 do km 1+160 zostanie wykonane koryto pod nową konstrukcję nawierzchni jezdni. Na przygotowanym podłożu zostanie wykonana dolna i górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, a następnie zostanie ułożona warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 4cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4cm na szerokości 5,00m. Na długości remontowanego odcinka drogi gminnej w związku z zanieczyszczeniami poboczy przewiduje się czyszczenie z piasków, namułów i zanieczyszczeń warstwą o średniej grubości 5-15cm na szerokości 2,00m od krawędzi jezdni. Po przygotowaniu pobocza będzie wykonane odtworzenie pobocza z kruszywa łamanego. Szerokość umocnionego pobocza to 0,75m i grubość 10cm.

2) Remont drogi gminnej Nr 383013T Niziny - Staniowice od km 1+387 do km 1+687 w m. Niziny
Na odcinku od km 1+387 do km 1+687 zostanie wykonane koryto pod nową konstrukcję nawierzchni jezdni. Na przygotowanym podłożu zostanie wykonana dolna i górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, a następnie zostanie ułożona warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 4cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4cm na szerokości 5,00m. Na długości remontowanego odcinka drogi gminnej w związku z zanieczyszczeniami poboczy przewiduje się czyszczenie z piasków, namułów i zanieczyszczeń warstwą o średniej grubości 5-15cm na szerokości 2,50m od krawędzi jezdni. Po przygotowaniu pobocza będzie wykonane odtworzenie pobocza z kruszywa łamanego. Szerokość umocnionego pobocza to 0,75m i grubość 10cm.

3) Przebudowa drogi wewnętrznej nr ew. 721 od km 1+788 do km 2+268
w m. Staniowice.
Na odcinku od km 1+788 do km 2+268 zostanie wykonane koryto pod nową konstrukcję nawierzchni jezdni. Na przygotowanym podłożu zostanie wykonana dolna i górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, a następnie zostanie ułożona warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 3 cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 3cm na szerokości 4,00m. Na długości przebudowywanego odcinka drogi wewnętrznej w związku z zanieczyszczeniami poboczy przewiduje się czyszczenie z piasków, namułów i zanieczyszczeń warstwą o średniej grubości 5-15cm na szerokości 1,50m od krawędzi jezdni. Po przygotowaniu pobocza będzie wykonane odtworzenie pobocza z kruszywa łamanego. Szerokość umocnionego pobocza to 0,75m i grubość 10cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1242300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1660165,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1242300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591982659

7.3.3) Ulica: Zakładowa 17

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1242300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.