eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › "Budowa Centrum Usług Społecznych w miejscowości Góra Puławska"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa Centrum Usług Społecznych w miejscowości Góra Puławska”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUŁAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 887-41-21

1.5.8.) Numer faksu: 81 887-41-22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pulawy.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-513ddd19-c2f8-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa Centrum Usług Społecznych w miejscowości Góra Puławska”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-513ddd19-c2f8-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031159/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa Centrum Usług Społecznych w miejscowości Góra Puławska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136817

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Usług Społecznych w miejscowości Góra Puławska” wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi sanitarnymi i elektrycznymi, instalacją fotowoltaiczną o mocy 13,5 kWp, instalacją monitoringu wizyjnego oraz instalacją alarmową, oświetleniem terenu, przyłączem wodociągowym, przebudową kanalizacji sanitarnej, nawierzchniami utwardzonymi i miejscami postojowymi.
Zakres przedmiotu zamówienia m.in. obejmuje:
Projektowany obiekt użytkowany będzie jako budynek zaplecza sportowego oraz integracji społecznej. Budynek zaprojektowano jako dwukondygnacyjny. Na poziomie parteru zaprojektowano pomieszczenia szatni sportowych z zapleczem sanitarnym oraz pomieszczenia ogólnodostępne, pomieszczenia pomocnicze i gospodarcze służące klubowi sportowemu. Na poziomie pietra zaprojektowano sale konferencyjno-szkoleniową, pokój socjalny, pomieszczenia gospodarcze, techniczne oraz sanitarne. Obiekt zaprojektowano w technologii tradycyjnej murowanej o układzie konstrukcyjnym poprzecznym, dachem jednospadowym, wykończonym blachą płaską. Fundamenty budynku zaprojektowano jako ławy i stopy żelbetowe wykonane z betonu, ławy wylewane na podkładzie chudego betonu, zbrojone stalą. Ściany fundamentowe z pustaków betonowych na zaprawie cementowej, docieplone warstwą styroduru, ściany nadziemia i ściany wewnętrzne działowe z bloczków gazobetonowych. W budynku zaprojektowano stropy monolityczne. Konstrukcja dachu drewniana kratowa wykonana z drewna, jednospadowa o nachyleniu 8°, izolowany wełną mineralną. Rynny i rury spustowe kwadratowe. W obiekcie zaprojektowano instalację: elektryczną, centralnego ogrzewania zasilaną pompą ciepła typu powietrze - woda, wody pitnej zimnej i cieplej, wentylacji mechanicznej z rekuperatorami, wentylacji wyciągowej, fotowoltaiczną, alarmową oraz monitoringu wizyjnego Elementy zagospodarowania terenu to m.in. oświetlone dojścia, parking. Demontażowi i zagospodarowaniu we własnym zakresie i na koszt własny Wykonawcy podlega istniejące zaplecze sportowe wykonane w technologii kontenerowej.
Charakterystyczne parametry obiektu:
- kubatura – 1623,59 m3;
- powierzchnia zabudowy – 300,43 m2;
- powierzchnia użytkowa – 330,33 m2;
- wysokość budynku – 7,90 m;
- ilość kondygnacji nadziemnych – 2;
- nachylenie połaci dachu - 8°;
- wysokość pomieszczeń parteru – 2,97 m;
- wysokość pomieszczeń piętra – 2,80 m.
UWAGA:
Budowa będzie realizowana przy zachowaniu funkcjonowania boiska sportowego – w związku z tym należy tak zaplanować organizację, zabezpieczenie placu budowy i prowadzenia robót budowlanych, aby umożliwić prowadzenie treningów.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także m.in.:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy,
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy,
c) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie w terenie oraz dokumentację geodezyjną,
d) oznakowanie obiektu znakami bezpieczeństwa p.poż. i wyposażenie go w podręczny sprzęt gaśniczy zgodnie z właściwymi normami,
e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem postępowania,
f) Wykonawca zobowiązany jest wywozić śmieci, odpady materiałowe we własnym zakresie na składowisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2022 r., poz. 699 z późn. zm.) oraz pokrywania kosztów utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
g) ewentualne inne nie wymienione prace konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną,
h) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262210-6 - Fundamentowanie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3878236,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4225050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3878236,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482597537

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3878236,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.