eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnówka › Budowa łącznika budynków i rewitalizacja terenu DPS w Sosnówce



Ogłoszenie z dnia 2022-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa łącznika budynków i rewitalizacja terenu DPS w Sosnówce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001242521

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Liczyrzepy 87

1.5.2.) Miejscowość: Sosnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-564

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@dpssosnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=440

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa łącznika budynków i rewitalizacja terenu DPS w Sosnówce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7acf0733-fdc7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W prowadzonym poprzednio postępowaniu w trybie podstawowym bez negocjacji nie złożono żadnej oferty

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c54412a6-ba2d-11ec-97c7-b646b0ba23df

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa łącznika 3 budynków DPS, konstrukcja murowana zgodnie z załączonym projektem budowlanym. Łącznik, który powstanie ma łączyć trzy istniejące budynki: Zameczek, Pawilon, Senior, oraz zniwelować istniejące bariery komunikacyjne w postaci schodów, za pomocą zainstalowanych wewnątrz łącznika wind schodowych dla osób niepełnosprawnych. Projektowany łącznik ma wymiary 24,31x7,16m. Nowo powstała budowla musi spełniać przepisy p-poż. zgodnie ze szczególną specyfiką przeznaczenia obiektów. Ponadto inwestycja obejmuję rozbiórkę i wymianę lub naprawę w zakresie nawierzchni i odwodnienia wszystkich ciągów komunikacyjnych dla ruchu kołowego i pieszego znajdujących się na ternie DPS. Wszystkie pozostające ciągi komunikacyjne muszą zostać wymienione na nowe lub odremontowane z zastosowaniem nowych obrzeży. Zamawiający pozostawia wykonawcy wybór, co do rodzaju zastosowanej technologii odbudowy istniejących ciągów komunikacyjnych. (np. kostka betonowa lub nawierzchnia asfaltowa). W zakres robót wchodzi także budowa na terenie nowych ciągów komunikacyjnych przystosowanych pod potrzeby osób niepełnosprawnych wskazanych w projekcie budowlanym. Projekt zawiera również budowę 2 parkingów, budowę infrastruktury do rekreacji i wypoczynku w postaci 1 altany, 6 ławek i 4 elementów siłowni na świeżym powietrzu. Ponadto zaplanowano wymianę ogrodzenia całości terenu wraz z bramą wjazdową i furtką (w tym przesunięcie granicy północno-wschodniej na wyznaczone przez geodetę poprawne miejsce) oraz wymianę oświetlenia na całym terenie (latarnie LED z własnym panelem fotowoltaicznym- po zmianie 16szt).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1199000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1199000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1199000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-000-25-86

7.3.3) Ulica: Modlińska 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-199

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

SPEC MAR Mariusz Caputa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1199000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.