Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00059034/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
- 2024/BZP 00079866/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa energii elektrycznej do budynków i lokalu będących własnością Powiatu Grodziskiego"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 3008566
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodziski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa energii elektrycznej do budynków i lokalu będących własnością Powiatu Grodziskiego"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2be3abfd-b9c9-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026283/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa energii elektrycznej do budynków i lokalu będących własnością Powiatu Grodziskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059034
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 584462,0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pierwsza część postępowania.Pierwsza część postępowania obejmuje jeden obiekt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzedaży energii elektrycznej, zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej oraz zapewnienie usługi odbioru i przesyłania energii elektrycznej, która została wprowadzona przez Prosumenta do sieci OSD, a wytworzona w mikroinstalacji. Zamawiający chce być rozliczany jako Prosument. Energia wyprodukowana przez instalację fotowoltaiczną w nadwyżce będzie przekazywana do Operatora Systemu Dystrybucji, zaś w sytuacji bieżących braków energia będzie odbierana. Na dachu budynku jest zainstalowana mikroinstalacja fotowoltaiczna (72 panele fotowoltaiczne) o łącznej mocy 39,60kWp na potrzeby własne.
I. Obiekt
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ul. Żyrardowska 48
1) Grupa taryfowa: C21
2) Prąd trójfazowy,
3) Moc umowna: 40,0 kW przy zabezpieczeniu przelicznikowym 125 A i współczynniku mocy tg(fi) nie większym niż 0,40,
4) Grupa przyłączeniowa: IV,
5) Pomiar pobieranej mocy i energii elektrycznej odbywa się na napięciu 400 V,
6) Energia elektryczna dostarczana będzie do:
Rodzaj przyłącza kablowe
7) Miejscem dostarczania energii elektrycznej są zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu, w kierunku instalacji Zamawiającego, co stanowi granicę eksploatacji.
8) Łączną ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy szacuje się w wysokości 80 MWh.
9) Układ pomiarowo-rozliczeniowy: typ bezpośredni,
10) Budynek posiada kompensacje mocy biernej,
11) Nr PPE: PL_ZEWD_1405000305_08, nr licznika: 04144081.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 515132,0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druga część postępowania:II. Obiekt
Lokalizacja: Milanówek ul. Piasta 30
1) Grupa taryfowa: C11.
2) Prąd trójfazowy.
3) Moc umowna: 20,0 kW przy zabezpieczeniu przelicznikowym 100 A i współczynniku mocy tg(fi) nie większym niż 0,40.
4) Grupa przyłączeniowa: IV
5) Pomiar pobieranej mocy i energii elektrycznej odbywa się na napięciu 400 V.
6) Energia elektryczna dostarczana będzie do:
Rodzaj przyłącza kablowe.
7) Miejscem dostarczania energii elektrycznej są zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu, w kierunku instalacji Zamawiającego, co stanowi granicę eksploatacji.
8) Łączną ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy szacuje się w wysokości 35 MWh.
9) Układ pomiarowo-rozliczeniowy: typ bezpośredni
10) Nr PPE: PL_ZEWD_1405000302_02, nr licznika: 42100515.
III. Obiekt
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ul. Daleka 11 C m. 17 (lokal mieszkalny)
1) Grupa taryfowa: G11
2) Prąd jednofazowy
3) Moc umowna: 4,0 kW przy zabezpieczeniu przelicznikowym 20 A i współczynniku mocy tg(fi) nie większym niż 0,40.
4) Grupa przyłączeniowa: IV
5) Pomiar pobieranej mocy i energii elektrycznej odbywa się na napięciu 220 V.
6) Energia elektryczna dostarczana będzie do:
Rodzaj przyłącza kablowe.
7) Miejscem dostarczania energii elektrycznej są zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu, w kierunku instalacji Zamawiającego, co stanowi granicę eksploatacji.
8) Łączną ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy szacuje się w wysokości 1 MWh.
9) Układ pomiarowo-rozliczeniowy: typ bezpośredni.
10) Nr PPE: PL_ZEWD_1405000316_09, nr licznika: 2918495.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 24948,0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trzecia część postępowania :I. Obiekt
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ul. Kościuszki 30
1) Grupa taryfowa: C11
2) Prąd trójfazowy
3) Moc umowna: 11,0 kW przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 40 A
i współczynniku mocy tg(fi) nie większym niż 0,40.
4) Grupa przyłączeniowa: V
5) Pomiar pobieranej mocy i energii elektrycznej odbywa się na napięciu 400 V.
6) Energia elektryczna dostarczana będzie do:
Przyłącze nr 1
(nazwa przyłącza) Linia kablowa Yaky
(napięcie) 0,4 [kV]
7) Miejscem dostarczania energii elektrycznej są zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu, w kierunku instalacji Zamawiającego.
8) Łączną ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy szacuje się w wysokości 15,5 MWh
9) Układ pomiarowo-rozliczeniowy: typ półpośredni
10) Nr PPE: PL_ZEWD_1405000318_03, nr licznika: 00356159
II. Obiekt
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ul. Kościuszki 32
1) Grupa taryfowa: C11
2) Prąd trójfazowy
3) Moc umowna: 17,0 kW przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 50 A
i współczynniku mocy tg(fi) nie większym niż 0,40.
4) Grupa przyłączeniowa: V
5) Pomiar pobieranej mocy i energii elektrycznej odbywa się na napięciu 400 V.
6) Energia elektryczna dostarczana będzie do:
Rodzaj przyłącza kablowe
7) Miejscem dostarczania energii elektrycznej są zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu, w kierunku instalacji Zamawiającego, co stanowi granicę eksploatacji.
8) Łączną ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy szacuje się w wysokości 42 MWh.
9) Układ pomiarowo-rozliczeniowy: typ bezpośredni
10) Nr PPE: PL_ZEWD_1405000317_01; numer licznika: 44299839
Kod CPV:
09000000-3 – Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09300000-2 – Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 – Elektryczność
65300000-6 – Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
65310000-9 – Przesył energii elektrycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 49012,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert na część I zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30686,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30686,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30686,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010296402
7.3.3) Ulica: Naruszewicza 24 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-627
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30686,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49012,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49012,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49012,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010296402
7.3.3) Ulica: Naruszewicza 24 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-627
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49012,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Zapewnienie obsady asystentów lekarzy w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym
- Modernizacja dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego ul. Żeromskiego 25B w Grodzisku Mazowieckim
- "Remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Zondka 6 w Grodzisku Mazowieckim"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania działek sołeckich w miejscowościach: Wólka Grodziska, Wężyk, Władków, Żuków, Odrano-Wola, Chrzanów Duży, Kałęczyn (...)
- "Podniesienie atrakcyjności turystycznej na obszarze LSR poprzez zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w gminie Grodzisk Mazowiecki w miejscowości Kłudzienko"
- Aranżacja wielobranżowa lokalu użytkowego w zakresie gastronomi w budynku Centrum Aktywizacji i Integracji Społecznej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Sportowej 29
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach.
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI
- Dostawa energii elektrycznej dla SP ZOZ w Bogatyni
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Radia Lublin S.A. na rok 2025 i sprzedaż energii elektrycznej wytworzonej w odnawialnym źródle energii
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Akademii Sztuki w Szczecinie
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.