eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grójec › Przebudowa oddziałów szpitalnych w Powiatowym Centrum Medycznym w Grójcu Sp. z o. o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oddziałów szpitalnych w Powiatowym Centrum Medycznym w Grójcu Sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59

1.5.2.) Miejscowość: Grójec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00

1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spgrojec.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa oddziałów szpitalnych w Powiatowym Centrum Medycznym w Grójcu Sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-200a79af-8e96-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014406/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.35 Przebudowa oddziałów szpitalnych w Powiatowym Centrum Medycznym w Grójcu Sp. z o. o.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520853

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.60.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest projekt przebudowy oddziałów Neurologii i Rehabilitacji Neurologicznej na poziomie II i V kondygnacji głównego budynku Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu. Zamierzenie polega na przebudowie pomieszczeń, dostosowaniu instalacji oraz zmianie warunków ochrony przeciwpożarowej na podstawie Ekspertyzy technicznej w trybie § 2 ust. 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 620) - Budynki Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu przy ulicy Piotra Skargi 10, w zakresie oznaczonym na rysunkach. Dla zamierzenia budowlanego nie projektuje się dodatkowych urządzeń budowlanych zewnętrznych. Budynek posiada kategorię XI – budynki służby zdrowia, opieki społecznej i socjalnej.
Przebudowę oddziałów Szpitalnych Neurologii i Rehabilitacji Neurologicznej dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu podzielono na III etapy w celu umożliwienia funkcjonowania obu oddziałów bez konieczności równoczesnego wyłączenia z eksploatacji dwóch skrzydeł Ip.
ETAP I Kondygnacja V Piętro 4. Projektuje się rozpoczęcie przebudowy od kondygnacji V. Do zakresu etapu I wlicza się pomieszczenia pustostanu 4.1-4.23 (Inwentaryzacja) oraz 4.40-4.55 (Inwentaryzacja) jak i pomieszczenia Oddziału Pediatrii: 4.24-4.39 (Inwentaryzacja). Zakres robót obejmie:
• wyburzenie wskazanych w projekcie ścianek działowych,
• skucie glazury,
• demontaż posadzek,
• zdemontowanie wskazanych w projekcie futryn i drzwi,
• demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej w obrębie projektowanych pomieszczeń,
• demontaż instalacji elektrycznej wraz z osprzętem w obrębie jw.,
• wywóz gruzu,
• wymurowanie nowych ścianek działowych wraz z wykonaniem tynków i okładzin,
• wykonanie nowych posadzek wraz z ułożeniem wykładzin,
• wykonanie nowych przejść i przebić dla projektowanych pomieszczeń,
• montaż nowej instalacji ppoż. dla projektowanych pomieszczeń,
• wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji dla projektowanych pomieszczeń,
• wykonanie instalacji co. dla projektowanych pomieszczeń,
• wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej z przyborami w obrębie projektowanych pomieszczeń, • wykonanie tras okablowania strukturalnego IT połączonego z istniejącą siecią,
• wykonanie wszystkich niezbędnych ujętych w projekcie ins. elektrycznych z przyborami,
• montaż stolarki drzwiowej oraz okiennej (UWAGA: W obrębie zakresu opracowania na 4 piętrze całą stolarkę zewnętrzną przeznacza się do wymiany a kraty w oknach przy ww. stolarce do demontażu),
• wykonanie prac malarskich i glazurniczych,
• wykonanie instalacji gazów medycznych,
• przeprowadzenie modernizacji stacji pomp próżni medycznej w sposób zapewniający optymalną wydolność zapotrzebowania na próżnię po dokonaniu przebudowy przedmiotowych oddziałów.
ETAP II Kondygnacja II Piętro 1. Wschodnie skrzydło. Etap II obejmuje przebudowę pomieszczeń po przeniesionym oddziale Rehabilitacji Neurologicznej. Przebudowie ulegną pomieszczenia: 1.1-1.13, 1.48-1.59 (Inwentaryzacja). Zakres robót nie różni się od zakresu robót dla I etapu z wyjątkiem zakresu okien do wymiany. Na piętrze I należy wymienić jedynie wskazane na rysunkach oraz ujęte w zestawieniu stolarki okna.
ETAP III Kondygnacja II Piętro 1. Zachodnie skrzydło oraz część środkowa. Zakres robót nie ulega zmianie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314310-7 - Układanie kabli

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8539478,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11278554,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8539478,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBUD INVESTMENT Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146171889

7.3.3) Ulica: Al. Wojska Polskiego 43

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8539478,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.