eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › "Remont elewacji zewnętrznej budynku Sądu Rejonowego w Węgrowie wraz z wymianą okien, remontem dwóch daszków i robotami towarzyszącymi"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont elewacji zewnętrznej budynku Sądu Rejonowego w Węgrowie wraz z wymianą okien, remontem dwóch daszków i robotami towarzyszącymi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W WĘGROWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 20

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 257922377

1.5.8.) Numer faksu: 257922377

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wegrow.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegrow.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sąd

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont elewacji zewnętrznej budynku Sądu Rejonowego w Węgrowie wraz z wymianą okien, remontem dwóch daszków i robotami towarzyszącymi”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5827114d-0731-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014928/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont elewacji zewnętrznej budynku Sądu Rejonowego w Węgrowie wraz z wymianą okien, remontem dwóch daszków i robotami towarzyszącymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162981/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.261-62/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1674796,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont elewacji zewnętrznej budynku Sądu Rejonowego w Węgrowie wraz z wymianą okien, remontem dwóch daszków i robotami towarzyszącymi”.
2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Budynek Sądu Rejonowego w Węgrowie przy ul. Przemysłowej 20.
4. Zakres prac do wykonania:
1) Demontaż wszystkich daszków z poliwęglanu i ponowny ich montaż z wymianą płyt poliwęglanowych.
2) Demontaż wszystkich klimatyzatorów mocowanych do ścian oraz mających wyjście instalacji chłodniczej przez ścianę wraz ze ściągnięciem środka chłodniczego, ewentualną utylizacją oraz ponownym napełnieniem. Zakres prac obejmuje przedłużenie instalacji, konstrukcji wsporczych
oraz uruchomienie i wykonanie prób szczelności.
3) Przedłużenie instalacji odprowadzenia skroplin do poziomu terenu. Odprowadzenie skroplin ma być poprowadzone w warstwie docieplenia.
4) Demontaż elementów zamocowanych na elewacji tj. kamery, szyldy i ich ponowny montaż po zakończeniu prac.
5) Demontaż napisu informacyjnego SĄD REJONOWY PROKURATURA REJONOWA i godła.
6) Dostarczenie i montaż nowego napisu informacyjnego SĄD REJONOWY PROKURATURA REJONOWA i godła.
7) Demontaż opraw oświetleniowych w nadwieszeniu nad wejściami. Montaż nowych opraw w tym nad każdym wejściem min. Jednej oprawy ewakuacyjnej. Jedna oprawa awaryjna o czasie działania 1h i przystosowana do pracy na zewnątrz (podgrzewanie akumulatora), IP65 (dotyczy wszystkich opraw oświetleniowych na zewnątrz) Nad wejściem głównym oprawy wpuszczane,
zlicowane z warstwą docieplenia.
8) Wykucie z muru krat stalowych.
9) Demontaż ze ścian kratek wentylacyjnych oraz montaż nowych stalowych.
10) Demontaż wszystkich poręczy oraz ich ponowny montaż po zakończeniu prac.
11) Remont schodów do kotłowni obejmujący wymianę kratki ściekowej (elewacja północna).
12) Remont schodów wejściowych na parter (elewacja północna oraz południowa).
13) Rozebranie rynien oraz rur spustowych oraz montaż nowych po wykonaniu docieplenia.
14) Demontaż obróbek blacharskich.
15) Rozbiórka pokrycia z dwóch warstw papy na daszku nad wejściem bocznym do budynku
oraz wykonanie nowego pokrycia z papy wraz z wykonaniem obróbek.
16) Rozebranie cokołów z płytek.
17) Demontaż wszystkich okien.
18) Demontaż wszystkich drzwi wejściowych.
19) Demontaż fasady aluminiowej.
20) Wywóz oraz utylizacja materiałów z rozbiórki.
21) Dostarczenie i montaż okien uchylno-rozwieranych z PCV. Profil okna w klasie „A” – zgodnie z normą PN-EN 12608, trzyszybowe, profile min. 6- komorowe. Okucia obwiedniowe z możliwością mikro rozszczelnienia. Izolacyjność cieplna – U max.0,9 W/m2K. Okna wyposażone
w nawiewniki higrosterowane.
22) Dostarczenie i montaż okien piwnicy antywłamaniowe – klasa RC2, szyby P3A. Izolacyjność cieplna – U max.0,9 W/m2K.
23) Dostarczenie i montaż okien parteru antywłamaniowe – klasa RC2, szyby P3A. Rw=40dBa; Izolacyjność cieplna – U max.0,9 W/m2K.
24) Dostarczenie i montaż okien pięter od I-III. Rw=40dBa; Izolacyjność cieplna – U max.0,9 W/m2K.
25) Wymiana okien z montażem dodatkowego słupka międzyokiennego na Iip.
26) Roboty naprawcze ościeży wewnętrznych wraz z ich malowaniem.
27) Dostarczenie i montaż drzwi wejściowych.
28) Dostarczenie i montaż fasady łukowej z aluminium z wykonaniem wszystkich niezbędnych obróbek.
29) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz cieplnej ściany fundamentowej
głębokość100cm.
30) Odtworzenie opaski wokół budynku szerokości 60cm.
31) Docieplenie ścian styropianem na warstwę istniejącą wg systemu jednego producenta.
32) Wykonanie poszycia z płyt OSB 4 wodoodpornych, impregnowanych przeciwogniowo i przeciwgrzybicznych gr.25mm filarków międzyokiennych lub demontaż blend i zamurowanie betonem komórkowych gr.12 cm wraz tynkowaniem i malowaniem. Alternatywnie zdemontować
istniejące płyty, zastąpić płytami cementowo – włóknistymi atestowanymi do zastosowania na elewacjach zewnętrznych gr. 8 mm, o gęstości 1700 kg/m3. Płyty styropianowe wypełnienia mocować do płyt cementowo-włóknistych odpowiednio przygotowanych i przy użyciu zaprawy
klejącej atestowanej do zastosowań przy ociepleniach styropianem. Od wewnątrz pomalować elementy wymieniane.
33) Wymiana obróbek blacharskich na daszkach i dachu głównym, w tym obróbka na attykach łukowych. Blacha łączona na rąbek, obróbka mocowana do płyty OSB.
34) Montaż nowych parapetów z blachy powlekanej.
35) Montaż płyt elewacyjnych z betonu architektonicznego, na kotwy rurowe, obwodowo. Płyty o wymiarach 120x60cm.
36) Wykonanie nowych okładzin schodów i spoczników z płytek gres antypoślizgo- wych R10, kl. ścieralności IV, mrozoodpornych układanych na klej systemowy elastyczny wraz ze spoinowaniem. Należy zróżnicować kolorystycznie stopnie i podstopnice (kolor grafitowy i szary),
pas na krawędziach podestu i stopnice z płytek ryflowanych.
37) Wykonanie tynku strukturalnego imitującego kamień - trawertyn na ścianach. Tynk wapienny w postaci gotowej masy zawierający wypełniacze mineralne. Uziarnienie -1 mm. Przy nakładaniu struktury zastosować rozwiązania systemowe producenta: - zagruntowanie ściany
gruntem kwarcowym, - nałożenie tynku gr. 2mm, z wydrapaniem wzoru i szlifowaniem, - zabezpieczenie ścian bezbarwnym lakierem.
38) Prowadzenie prac w sposób nieutrudniający wjazd na posesje sądu jak i sąsiednie szczególnie podczas prac na ścianie szczytowej elewacji północnej.
39) Odtworzenie zagospodarowania terenu sprzed remontu.
40) Instalacja odgromowa: ułożenie przewodów odprowadzających w rurce osłonowej przeznaczonej do prowadzenia instalacji odgromowej, montaż złączy kontrolnych w skrzynkach przeznaczonych do montażu w systemach dociepleniowych.
41) Zawiadomienie o prowadzeniu prac na sąsiedniej działce od strony północnej na 2 tygodnie przed ich rozpoczęciem, teren zostanie przekazany protokolarnie przy udziale właściciela działki sąsiedniej, prowadzenie prac ma nie utrudniać wjazdu. Po zakończeniu prac teren zostanie doprowadzony do stanu sprzed ich rozpoczęcia;
42) Zabezpieczenie wyposażenia pomieszczeń przed kurzem, pyłem i innymi
zanieczyszczeniami oraz bieżącego utrzymania czystości na ciągach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu materiałów oraz na terenie prowadzenia prac i wokół niego oraz bieżącego (codziennego) sprzątania po wykonanych pracach, w szczególności na drogach dojazdowych i dojściach do budynku.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: projekt architektoniczo – budowlany, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2060000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2341563,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2060000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENOMO Marcin Kamil Pietrzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 825-201-62-46

7.3.3) Ulica: Grązówka 58A

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2060000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-06 do 2022-10-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.