eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko › Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Drawsko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Drawsko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drawsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 121

1.5.2.) Miejscowość: Drawsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-733

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672569128

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadrawsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadrawsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.gminadrawsko.pl https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Drawsko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-290df46b-e8ad-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022966/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu GminyDrawsko.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK-ZP.271.7.23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1626016,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem
stosownych pozwoleń/zgłoszeń budowy, w celu realizacji robót budowlanych polegających na remoncie i termomodernizacji
istniejącego budynku Urzędu Gminy - Drawsko przy ul. Powstańców Wlkp. 121 w Drawsku wraz z wykonaniem opaski wokół
budynku. W szczególności zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszelkie prace projektowe obejmujące roboty
rozbiórkowe, remontowe, konserwatorskie, instalacyjne i wykończeniowe w obiekcie, wraz z uzyskaniem wymaganych
przepisami opinii, uzgodnień i pozwoleń, w zakresie niezbędnym dla skutecznej realizacji zadania inwestycyjnego jego
realizacji i odbioru.
Zakres robót budowlanych obejmuje wszelkie roboty przygotowawcze, demontażowe i rozbiórkowe, ziemne, konstrukcyjnobudowlane,
remontowe, konserwatorskie, instalacyjne i wykończeniowe związane z remontem istniejącego obiektu.
Przewidywany zakres robót (do weryfikacji na etapie sporządzania dokumentacji projektowej):
• Prace przygotowawcze:
- Przygotowanie terenu budowy i wykonanie ogrodzenia placu budowy, prace zabezpieczające i ochronne.
- Docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz budynku - poddasze, roboty budowlane uzupełniające
- Ocieplenie ściany zewnętrznej - (ocieplenie na podstawie audytu energetycznego wykonanego przez wykonawcę) strych
poddasze ocieplenie od wewnątrz. ścianki kolankowe.
-Ocieplenie ściany zewnętrznej - (ocieplenie na podstawie audytu energetycznego wykonanego przez wykonawcę )
docieplenie strychu poddasza skosy dachu.
-Tynki, gładzie ścian , malowanie
-Podłoża i posadzki,
- Wymiana sufitów w pomieszczeniach biurowych na poddaszu
- Renowacja oraz wyregulowanie stolarki drzwiowej zewnętrznej w elewacji frontowej od ul. Powst . Wlkp.
- Wymiana/Renowacja oraz wyregulowanie stolarki drzwiowej zewnętrznej od podwórza budynku (2 szt.)
- Wymiana drzwi wewnętrznych – 13 szt.
-Renowacja /Malowanie drzwi wewnętrznych,
-Malowanie balustrad, klatki schodowej
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej zewnętrznej + opaska żwirowa, dojścia
-Instalacje wewnętrzne
-Instalacje wodno-kanalizacyjne w tym wymiana pionów które są skorodowane i zalewają pomieszczenia biurowe, wymiana
urządzeń sanitarnych, remont pomieszczenia socjalnego na I piętrze i wszystkich toalet w budynku.
-Instalacje C.O. wymiana pionów skorodowanych oraz grzejników
-Instalacje wentylacyjne i klimatyzacyjne, udrożnienie wentylacji przy wykonywaniu elewacji ( demontaż i ponowny montaż
urządzeń )
-Instalacje elektryczne wymiana całkowitej instalacji obwodów gniazdowych , oświetleniowych , tablic rozdzielczych
-Instalacje teletechniczno – komputerowe
- Remont elewacji budynku naprawa tynków zewnętrznych
- Malowanie elewacji oraz częściowa wymiana opierzenia
• Prace demontażowe i rozbiórkowe:
- Demontaż instalacji elektrycznej w budynku
- Demontaż istniejącej stolarki, w tym stolarki drzwiowej zewnętrznej przeznaczonej do remontu i konserwacji.
- Rozbiórka wtórnych podziałów oraz ścianki działowej w pom. socjalnych
- Usunięcie zdegradowanych tynków wewnętrznych: pomieszczenia biurowe, komunikacja).
- Usunięcie fragmentów zniszczonych tynków w elewacji budynku.
- Rozebranie betonowej opaski budynku
- Wykopy związane z izolacją ścian fundamentowych- w zależności od wyboru formy izolacji uzgodnionej z Konserwatorem
oraz zgodnej ze wskazaniami wyników badań gruntowych.
• Roboty konstrukcyjno-budowlane:
- ściany piwnic należy również odkryć i osuszyć, po ustaleniu przyczyny zawilgocenia należy dobrać izolację
przeciwwilgociową pionową i poziomą ścian fundamentowych. Osuszenie zawilgoconych ścian budynku. Wskazanie
konkretnej metody oraz zakres wykonania izolacji pionowej,
- Renowacja istniejących schodów drewnianych (w zależności od uzgodnień konserwatorskich oraz p. pożarowych, przyjęto
czyszczenie malowanie schodów zgodnie z wytycznymi lub renowacja istniejących). Przy remoncie klatki schodowej należy
zachować wszelkie elementy i materiały historyczne uzupełnień dokonywać tylko w niezbędnym zakresie.
- Docieplenie dachu skośnego od wewnątrz w przestrzeni pomiędzy krokwiami,
- Demontaż nowych rynien i rur spustowych i ponowny montaż po wykonaniu elewacji wraz z podłączeniem do kanalizacji
deszczowej (zgodnie z aktualnym podłączeniem).
- Wykonanie izolacji, impregnacji i zabezpieczeń bioochronnych i ogniochronnych Roboty wykończeniowe
- Wykonanie nowych tynków „gładkich, historycznych" na elewacji (zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi ustalonymi w
czasie prac projektowych, zaakceptowanymi uzgodnieniem konserwatorskim na prowadzenie robót).
- Wykonanie uzupełnienia ubytków nowych tynków na ścianach budynku (kolorystykę ścian zewnętrznych szczytowych,
frontowej i tylnej należy uzgodnić z konserwatorem, a jej dobór poprzedzić badaniami stratygraficznymi)
- Wykonanie tynków wewnętrznych uzupełnienie po wykonaniu instalacji ściany i sufity dla całości obiektu przyjęto gładzie
gipsowe budynku, obudowy pionów instalacji wod– kan , wentylacyjnej z płyt GK.
- wymiana blacharki, opierzeń i parapetów wykonane z blachy tytan-cynk (kolorystyka do uzgodnienia z urzędemkonserwatorskim).
• Prace konserwatorskie
- Inne prace konserwatorskie, których konieczność zaistnieje na etapie realizacji.
• Roboty związane z zagospodarowaniem terenu wokół budynku
- Wykopy i roboty ziemne związane z wykonaniem, opaski, izolacji, podbudowy i nawierzchni utwardzonych
(przepuszczalnych),

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2480000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2730012,15 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.