Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00180476/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Gminie Bieruń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258285
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek
1.5.2.) Miejscowość: Bieruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-150
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bierun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bierun1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Gminie Bieruń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca6e7cb9-115a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000677/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Kompleksowa termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Gminie Bieruń .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt dofinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, PRIORYTET: I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, DZIAŁANIE 1.7: Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego, PODDZIAŁANIE: 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180476/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 10305515,15 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1895933,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Kompleksowa termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Gminie Bieruń ”
2. Zakres prac oraz ich opis znajduje się w SWZ oraz w załącznikach do SWZ tj.: szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy.
3. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że stawia wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na wykonaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.). Szczegóły dotyczące w/w wymagania, w tym rodzaj czynności, których dotyczą wymagania, sposób weryfikacji zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli, zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ.
4. Zamówienie jest objęty wsparciem finansowym:
Projekt dofinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020,
PRIORYTET: I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, DZIAŁANIE 1.7: Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego, PODDZIAŁANIE: 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach przedmiotowego zamówienia.
W ocenie Zamawiającego brak podziału zamówienia na części nie ogranicza na płaszczyźnie ilościowej jak również jakościowej możliwości udziału wykonawców Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
Ponadto Zamawiający informuje, że dokonuje zamówień w zakresie modernizacji energetycznej budynków w częściach (odrębnych postępowaniach).
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
8. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ustawy.
9. Zamawiający nie przewiduje zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.
10. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych , o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
11. Zamawiający nie przewiduje organizowania dla Wykonawców wizji lokalnej oraz nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
12. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłymi Wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
18. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
19. Kod CPV dotyczący przedmiotu zmówienia:
główny przedmiot:
45000000-7 Roboty budowlane
kody pomocnicze:
45320000-6 Roboty izolacyjne
45321000-3 Izolacje cieplne
45443000-4 Roboty elewacyjne
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Do upływu terminu składania ofert złożono 2 oferty. W informacji opublikowanej po otwarciu ofert, wskazano, że zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto
w wysokości: 2 047 608,11 zł. W toku postępowania dokonano w ofertach poprawy omyłek.
W wyniku zaistniałej sytuacji ocena ofert przedstawiała się następująco:
Nr oferty Nazwa Wykonawcy Liczba uzyskanych punktów:
Cena ofertowa
brutto w zł
Waga: 60% Liczba uzyskanych punktów:
Okres gwarancji i rękojmi
Waga: 30% Liczba uzyskanych punktów:
Termin usunięcia wad:
Waga: 10% Łącznie suma uzyskanych punktów
1. Zakład Budowlano-Remontowy
Sławomir Noras
43-150 Bieruń, ul. Adama 5
41,30 pkt.
30,00 pkt.
10,00 pkt.
81,30 pkt.
2. REMELIT Sp. z o.o.
40-857 Katowice
ul. Wolnego 12 60,00 pkt. 30,00 pkt. 10,00 pkt. 100,00 pkt.
Najwyżej oceniona oferta nr 2, złożona przez wykonawcę - REMELIT Sp. z o.o. Katowice z cenę ofertową brutto: 2 650 595,99 zł, przewyższa o 602 987,88 zł kwotę brutto jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Z uwagi na wykazany stan faktyczny i prawny postępowanie unieważnia się na wskazanej
w preambule podstawie prawnej.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Przewóz osób niepełnosprawnych do ośrodków edukacji specjalnej.
- MODERNIZACJA PRZEDSZKOLA NR 2 (ZAPLECZE)
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na osiedlu Węglowa.
- Oświetlenie ulic: Mlecznej, Groblanej, Bijasowickiej bocznej
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- Roboty kominiarskie w budynkach administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku Morskiego Centrum Nauki im.prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
- Budowa zadaszenia na boisku szkolnym przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Wołominie, Al. Armii Krajowej 38.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.