eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Roboty utrzymaniowe na budowlach piętrzących zlokalizowanych na terenie działalności Zarządu Zlewni w Krośnie w ramach Programu Kształtowania Zasobów Wodnych"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty utrzymaniowe na budowlach piętrzących zlokalizowanych na terenie działalności Zarządu Zlewni w Krośnie w ramach Programu Kształtowania Zasobów Wodnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty utrzymaniowe na budowlach piętrzących zlokalizowanych na terenie działalności Zarządu Zlewni w Krośnie w ramach Programu Kształtowania Zasobów Wodnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b4ac8ca-f6a7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.76 Roboty budowlane związane ze zwiększeniem zdolności retencyjnej zlewni rzek na terenie działalności Zarządu Zlewni Stalowa Wola - RZGW Rzeszów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141511/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.61.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122236,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 : „Zwiększenie pojemności korytowej poprzez remont jazu piętrzącego w km 15+613 na rz. Stobnica w m-ci Lutcza gmina Niebylec”.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: wykonanie grodzy ochronnej (częściowe przegrodzenie koryta rzeki), torkretowanie pęknięć, usunięcie zewnętrznej warstwy betonu gr. do 3 mm z powierzchni pionowych przez groszkowanie, ręczna reprofilacja ubytków w konstrukcjach betonowych lub żelbetowych zaprawą cementowo-polimerową, wykonanie impregnacji hydrofobowej powierzchni betonowych – jednokrotne, czyszczenie przez szczotkowanie mechaniczne do drugiego stopnia czystości konstrukcji kratowych, malowanie pędzlem farbami konstrukcji stalowych stale zanurzonych w środowisku wodnym, wymiana konstrukcje drewnianej bez wyrębów z krawędziaków - montaż nowych drewnianych belek na kozłach ( do mocowania zasuw) wraz z impregnacją i uzupełnieniem brakujących el. konstrukcji stalowej, uruchomienie mechanizmów zasuw (kompleksowe z uzupełnieniem brakujących elementów wymaganych do uruchomienia - żuraw + korba), wymiana zgrębiałych el. drewnianej kładki na konstrukcji kozłów - grubość desek 8 cm, impregnacja drewnianej kładki, wykonanie narzutu kamiennego luzem z brzegu, transport lądowy materiałów na odległość do 0,5 km, kamień, żwir, piasek, załadunek mechaniczny, ciągnik + przyczepa, ręczne wykoszenie porostów wraz
z wygrabianiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 56897,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Zwiększenie pojemności korytowej poprzez remont 7 sztuk zastawek na potoku Nowosiółka".
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: wykoszenie skarp i dna wraz z wygrabieniem; roboty związanej z remontem ubezpieczenia dna potoku przed i za zastawką, oczyszczenie ubezpieczenia z wbudowaniem urobku w nierówności na skarpach, wykonanie i założenie szandorów, oczyszczenie i pomalowanie elementów stalowych (prowadnice, barierki),czyszczenie, mycie i usunięcie zewnętrznej warstwy betonu, reprofilacja (wykonanie warstwy zczepnej, wypełnienie ubytków, szpachlowanie, impregnacja hydrofobowa), rozbiórka bruków, umocnienie dna i skarp płytami betonowymi, wykonanie kładek do montażu szandorów, impregnacja kładki, rozbiórka konstrukcji betonowych oraz uzupełnienie ubytków betonu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 41178,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: „Zwiększenie pojemności korytowej poprzez remont 3 sztuk zastawek na potoku Żołynianka”.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: skucie nierówności betonu na ścianach prawego i lewego skrzydła zastawki, zabicie ścianki szczelnej drewnianej, wykonanie kładki do montażu szandorów, wykonanie barierek ochronnych od strony wody dolnej i górnej, wykonanie nowych szandorów, rozbiórka konstrukcji betonowych, wykonanie kanału obiegowego, czyszczenie i malowanie barierek ochronnych oraz prowadnic, naprawa przepustu fi 100cm poprzez uszczelnienie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 24160,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69895,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69895,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69895,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6860001048

7.3.4) Miejscowość: Niebocko

7.3.5) Kod pocztowy: 36-207

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69895,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49629,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49629,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49629,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usług Melioracyjno-Drogowych Rolniczo-Handlowych i Ochrony Środowiska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920005092

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49629,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29806,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29806,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29806,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „ELINSBUD” Wiesław Bagniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161237591

7.3.4) Miejscowość: Brzyska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-304

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29806,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.