eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Budowa chodnika wraz z budową oświetlenia ciągu komunikacyjnego od ul. Nowodworskiej do ul. Krośnieńskiej we Wrocławiu - etap I"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa chodnika wraz z budową oświetlenia ciągu komunikacyjnego od ul. Nowodworskiej do ul. Krośnieńskiej we Wrocławiu – etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 71 323 50 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa chodnika wraz z budową oświetlenia ciągu komunikacyjnego od ul. Nowodworskiej do ul. Krośnieńskiej we Wrocławiu – etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-814720f0-d69b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029169/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Realizacja inwestycji pn. Budowa chodnika wraz z budową oświetlenia ciągu komunikacyjnego od ul. Nowodworskiej do ul. Krośnieńskiej we Wrocławiu – etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165700/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/29/2022/DP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 119090,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, obejmujących zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Nowodworskiej we Wrocławiu poprzez przebudowę istniejącego traktu komunikacyjnego na nawierzchnię twardą ulepszoną wraz z lokalizacją elementów małej architektury i budową oświetlenia oraz wykonaniem nasadzeń zieleni niskiej i wysokiej (dz. nr 7/5 i 8/2, AR-9, obręb: Nowy Dwór).
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych:
a) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych, umieszczenie tablic ostrzegawczych oraz kart informacyjnych do standardów ochrony drzew w Inwestycjach Wrocławia, Plan ochrony drzew należy opracować mając na względzie Standardy ochrony drzew w Inwestycjach Wrocławia, dostępne na stronie internetowej Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu (http://www.zzm.wroc.pl/pl/dzialania_zzm,366.html
b) tyczenie układu przestrzennego,
c) wykonanie robót pomiarowych przy powierzchniowych robotach ziemnych,
d) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych,
e) przygotowanie terenu – roboty ziemne takie jak: wywóz gruzu, profilowanie i zagęszczanie podłoża,
f) wykonanie prac rozbiórkowych:
• usunięcie nawierzchni mineralnej chodnika,
• demontaż nawierzchni z płyt betonowych,
• demontaż nawierzchni bitumicznej,
• demontaż i ponowny montaż stalowych słupków ograniczających wjazd,
g) budowa nawierzchni z kostki betonowej,
h) budowa i montażu obrzeży betonowych i elastycznych,
i) budowa oświetlenia 2 szt.,
j) dostawa i montaż małej architektury: ławka parkowa z oparciem i podłokietnikami – 2 szt.
Uwaga
Dokumentacja projektowa nie obejmuje swoim zakresem zakupu, dostawy
i montażu ławek. Zamawiający posiada 2 szt. ławek, które w ramach inwestycji należy przywieźć z bazy Inwestora. Zamówieniem nie jest objęty więc zakup ławek, tylko dostawa i montaż we wskazanym miejscu. Ławki należy zamontować zgodnie z kartą producenta.

CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych polegających na:
a) wydzieleniu rabat poprzez wykonanie rowków ziemnych,
b) wykonaniu pielęgnacji drzew (nr 5, 14 i 29) i krzewów,
c) wykonaniu nasadzeń wraz z zaprawą dołów i korowaniem: drzew (2 szt.), krzewów (142 szt.) i traw (114 szt.) zgodnie ze sztuką ogrodniczą,
d) założeniu trawników dywanowych w strefie 10m na zachód od chodnika, zgodnie ze sztuką ogrodniczą,
e) odtworzeniu trawników wzdłuż budowanych nawierzchni o szerokości minimum 1,5 mb oraz w miejscach, w których trawnik ulegnie zniszczeniu podczas prowadzenia robót.

CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni:
pielęgnacja gwarancyjna zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy.
2. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym wzór umowy wraz z OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299039,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Retencja Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8943046238

7.3.3) Ulica: Bajana 51/4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-129

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia (art. 436 pkt 1 ustawy Pzp):
1) Przedmiot umowy (Część I oraz Część II) zostanie wykonany w terminie 5 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2) Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.