eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania



Ogłoszenie z dnia 2023-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Raszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e180502-d457-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e180502-d457-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059642/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167497

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2023.IW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1387904,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na terenie Gminy Raszyn, zgodnie z dokumentacją projektową, tj. zatwierdzonym projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania.
„Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w Al. Krakowskiej w miejscowości Raszyn”
W zakresie inwestycji po wschodniej stronie Al. Krakowskiej sieć kanalizacji sanitarnej o łącznej długości - 229, 00 mb w tym:
• Kanalizacja sanitarna Ø 200 – 179 mb ,
• kanalizacja sanitarna Ø 160 – 22,50 mb
• kanalizacja sanitarna ciśnieniowa Ø 110 – 27,50 mb
• pompownia ścieków - 1 szt.
• studnie tworzywowe DB 600 – 8szt.
• studnie betonowe DN1200 – 4 szt.
• studnia rozprężna DN1200 – 1 szt.
W zakresie inwestycji po zachodniej stronie Al. Krakowskiej sieć kanalizacji sanitarnej o łącznej długości - 63, 00 mb i sieć wodociągowa o łącznej długości 120,00 mb w tym:
• wykonanie kanalizacji sanitarnej:
1) kanalizacja sanitarna Ø 200 – 62,00 mb
2) kanalizacja sanitarna Ø 160 – 1,00 mb
3) studnie tworzywowe DN 600 – 1szt.
4) studnie betonowe DN1000 – 1 szt.
• wykonanie sieci wodociągowej:
1) sieć wodociągowa Ø200 – 116,50 mb
2) sieć wodociągowa Ø110- 3,5 mb
3) Zasuwa klinowa żeliwna kołnierzowa DN 200 – 4 szt.
4) Zasuwa klinowa żeliwna kołnierzowa DN 100 – 1 szt.
5) Zasuwa klinowa żeliwna kołnierzowa DN 80 – 1 szt.
6) Hydrant podziemny z podwójnym zamknięciem H=1715 - 2 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 1040317,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na terenie Gminy Raszyn, zgodnie z dokumentacją projektową, tj. zatwierdzonym projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania.
Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rzepichy w miejscowości Rybie.
W ramach zadania przewidziano budowę sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z sięgaczami do granicy pasa drogowego w ul. Rzepichy w miejscowości Rybie na odcinku od skrzyżowania z ul. Kasztanową do skrzyżowania z ul. Rozwojową.
• wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w tym:
1) kanalizacja sanitarna Ø 200 – 50,00 mb
2) kanalizacja sanitarna Ø 160 – 9,00 mb
3) studnie tworzywowe DN 600 – 1szt.
4) studnie betonowe DN1200 – 1 szt.
• wykonanie sieci wodociągowej w tym:
1) sieć wodociągowa Ø100 – 39,50 mb
2) Zasuwa klinowa żeliwna kołnierzowa DN 100 – 2 szt.
3) Zasuwa klinowa żeliwna kołnierzowa DN 80 – 1 szt.
4) Hydrant podziemny z podwójnym zamknięciem H=1715 - 1 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 187504,58 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na terenie Gminy Raszyn, zgodnie z dokumentacją projektową, tj. zatwierdzonym projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania.
Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w sięgaczu ul. Starzyńskiego w miejscowości Dawidy Bankowe i ul. Złotej w miejscowości Podolszyn Nowy
W zakresie inwestycji realizowanej w miejscowości Dawidy Bankowe zaplanowano budowę sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy pasa drogowego w ul. bocznej od Starzyńskiego w miejscowości Dawidy Bankowe w tym:
• wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej:
1) kanalizacja sanitarna Ø 200 – 147,50 mb
2) kanalizacja sanitarna Ø 160 – 19,00 mb
3) studnie tworzywowe DN 600 – 3 szt.
4) studnie betonowe DN1200 – 1 szt.
• wykonanie sieci wodociągowej w tym:
1) sieć wodociągowa Ø180 – 5,10 mb
2) sieć wodociągowa Ø110- 185,50 mb
3) Zasuwa klinowa żeliwna kołnierzowa DN 150 – 2 szt.
4) Zasuwa klinowa żeliwna kołnierzowa DN 100 – 2 szt.
5) Zasuwa klinowa żeliwna kołnierzowa DN 80 – 2 szt.
6) Hydrant podziemny z podwójnym zamknięciem H=1715 - 2 kpl.
W zakresie inwestycji realizowanej w miejscowości Podolszyn Nowy zaplanowano budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej od istniejącej studni DN1200 na kanale sanitarnym o średnicy DN200 w ul. Złotej w tym:
• wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej:
1) kanał sanitarny Ø 200 – 45,00 mb
2) kanał sanitarny Ø 160 – 9,00 mb
3) studnie tworzywowe DN 600 – 2 szt.
4) studnie betonowe DN400 – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 479300,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1353000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1468620 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1353000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BKW Bogdan Tarnowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364232010

7.3.3) Ulica: Nasutów 206 C

7.3.4) Miejscowość: Niemce

7.3.5) Kod pocztowy: 21-025

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1353000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123012,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123012,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MT Łupiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280130524

7.3.3) Ulica: Brzozowa 15C

7.3.4) Miejscowość: Kajetany

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123012,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469510,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476994 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469510,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjny i Remontowo-Budowlany Roman Zwierzchowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011050446

7.3.3) Ulica: Postępu 196

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-515

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469510,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.