eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Przebudowa drogi we wsi Rusko w Gminie Strzegom.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi we wsi Rusko w Gminie Strzegom.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748560599

1.5.8.) Numer faksu: 748560516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi we wsi Rusko w Gminie Strzegom.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b43552d4-bc21-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242409

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005835/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi we wsi Rusko w Gminie Strzegom

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069323

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.3.2024.AJk

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6951685,99 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3595129,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na przebudowie drogi gminnej wraz z odwodnieniem i oświetleniem przejść dla pieszych we wsi Rusko w Gminie Strzegom oraz budowie sieci kanalizacji deszczowej w obszarze działki numer 297/3 obręb: Rusko.
Z uwagi na otrzymane dofinansowanie Zamawiający wyodrębnił dwa zadania:
1) Zadanie Nr 1 – Przebudowa drogi we wsi Rusko w Gminie Strzegom – zadanie dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. Operacja typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.
2) Zadanie Nr 2 – Budowa sieci kanalizacji deszczowej w obszarze działki numer 297/3 obręb: Rusko - zadanie jest finansowane w całości ze środków budżetu Gminy Strzegom.
Powyższy podział nie stanowi podziału zamówienia na części w rozumieniu art. 91 ustawy Pzp oraz nie oznacza możliwości składania ofert częściowych.
W ramach przedmiotu umowy należy wykonać m.in.:
Zakres zadania Nr 1 – Przebudowa drogi we wsi Rusko w Gminie Strzegom, obejmuje m.in.:
1) roboty przygotowawcze ziemne i rozbiórkowe,
2) roboty montażowe związane z budową kanalizacji deszczowej, linii kablowej oświetlenia przejścia dla pieszych oraz przebudową wodociągu,
3) wywóz materiałów rozbiórkowych (nie dotyczy kostki granitowej) oraz gruntu z wykopu na składowisko,
4) wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gruntowego,
5) wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej,
6) wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem,
7) wykonywanie ław betonowych pod krawężniki,
8) ułożenie krawężników, obrzeży,
9) wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa kamiennego łamanego o uziarnieniu ciągłym,
10) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, kostki betonowej, kostki granitowej, kruszywa łamanego,
11) oznakowanie pionowe, poziome,
12) roboty w zakresie kształtowania terenu wraz z humusowaniem i obsianiem,
13) materiały z rozbiórek (kostkę granitową, jeżeli będzie nadawać się do ponownego wbudowania – stan kostki granitowej zostanie oceniony przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Zamawiającego) należy wywieźć na składowisko Zamawiającego przy ul. Malinowej w Strzegomiu. Przed składowaniem materiał należy przesiać oraz zważyć, a następnie rozładować.
Zakres Zadania Nr 2 – Budowa sieci kanalizacji deszczowej w obszarze działki numer 297/3 obręb: Rusko obejmuje między innymi:
1) roboty przygotowawcze ziemne i rozbiórkowe,
2) wywóz materiałów rozbiórkowych oraz gruntu z wykopu na składowisko,
3) roboty montażowe związane z budową kanalizacji deszczowej,
4) wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gruntowego,
5) wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej,
6) wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem,
7) wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa kamiennego łamanego o uziarnieniu ciągłym,
8) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
9) wywóz materiałów (kostka granitowa) z rozbiórek na składowisko wskazane przez właściciela.
Zakres robót dla całości zamówienia obejmuje również inne prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym:
1) wykonanie, uzgodnienie oraz zatwierdzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych,
2) organizację, zabezpieczenie, oznakowanie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy,
3) organizację zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
4) demontaż obiektów tymczasowych,
5) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót,
6) bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie,
7) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,
8) opłaty za nadzory jednostek branżowych,
9) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi,
10) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem,
11) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów i utylizację odpadów budowlanych,
12) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót,
13) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
14) inne czynności wynikające ze specyfiki danych robót,
15) dostosowanie wysokości dojść do bram i furtek do przebudowywanej drogi,
16) zapewnienie nadzoru i badań archeologicznych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na prowadzenie badań archeologicznych od właściwego miejscowo Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z uzgodnieniami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków W/N.5183.119.2023.KP z dn. 23.01.2023r. oraz W/N.5183.3535.2023.KP z dnia 25.10.2023r. i W/N.5183.3535.2023.KP z dn. 12.01.2024 r. ,
17) w związku z tym, iż w zakresie opracowanej dokumentacji technicznej znajdują się sieci teletechniczne, kanalizacyjne, wodociągowe oraz energetyczne, Wykonawca ma obowiązek prowadzić roboty budowlane z zachowaniem wszelkich norm i obostrzeń na podstawie obowiązujących przepisów. Dotyczy to również innych gestorów sieci.
18) Po stronie Wykonawcy znajduje się nadzór branżowy i realizacja uzgodnień branżowych oraz uzyskanie na własny koszt niezbędnych uzgodnień branżowych w celu zabezpieczenia infrastruktury należącej do poszczególnych gestorów sieci. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
19) Roboty należy prowadzić zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, umową i SWZ.
20) Wykonawca na czas robót jest zobowiązany do zapewnienia dojścia i dojazdu do wszystkich nieruchomości znajdujących się w obrębie inwestycji
21) Zamawiający nie wskazuje lokalizacji i współrzędnych punktów głównych trasy oraz reperów w terenie. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2677710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3787712,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2677710,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "DROG - ZIEM" Zbigniew Wysoczański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8841012253

7.3.3) Ulica: Stanowice, ul. Strzegomska 15

7.3.4) Miejscowość: Strzegom

7.3.5) Kod pocztowy: 58-150

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Budowa linii energetycznych i oświetlenia przejścia dla pieszych (1,6% zamówienia)
Zakład Robót Teletechnicznych Telfa Wacław Kruk


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2677710,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.