Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00090803/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
- 2023/BZP 00109022/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-24
- 2023/BZP 00127506/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00147066/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00167983/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-06
- 2023/BZP 00187619/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa targowiska w miejscowości Stanisławów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stanisławów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stanisławów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-304
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 7575858
1.5.8.) Numer faksu: 25 7575857
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@stanislawow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stanislawow.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5173955d-a93a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa targowiska w miejscowości Stanisławów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5173955d-a93a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026405/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Przebudowa targowiska gminnego w Stanisławowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
postępowanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090803
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiOŚ.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie w tym wykonanie wszelkich prac projektowych, oraz decyzji o pozwoleniu na budowę lub innych wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, zgłoszeń, a następnie wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem zgłoszeń i pozwoleń na użytkowanie dla potrzeb:
„Budowy targowiska w miejscowości Stanisławów”
oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad całością inwestycji w trakcie jej realizacji.
Budowa targowiska obejmuje wykonanie następujących prac: roboty rozbiórkowe, wykonanie nawierzchni, wykonanie instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, wodociągowych i ppoż., wykonanie instalacji i urządzeń elektroinstalacyjnych, remont istniejących obiektów handlowych, infrastruktury towarzyszącej, elementów małej architektury, kształtowanie terenu i terenów zielonych oraz ogrodzenie działki. Zadaszenia stanowisk handlowych z blachy na prosto. Zadaszone stoiska – proste stoły z zadaszeniem z blachy płaskiej bez podbitki drewnianej lub PCV. Daszki bez rynien i rur spustowych. W zakresie niniejszego postępowania należy wyremontować istniejące boksy handlowe poprzez położenie nowego tynku, wymiana dachu, doprowadzenie wody i kanalizacji, położenie nowych płytek i innych elementów koniecznych do prawidłowego funkcjonowania budek. Ilość boksów – 11 sztuk, każdy o wysokości 2,90m i szerokościach zmiennych od 2,88m do 3,33m i głębokości 4,80m – w załączeniu do SWZ zdjęcia poglądowe boksów.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w 2 etapach podzielonych na:
I etap – do dnia 30.10.2023r. w zakresie:
opracowania dokumentacji,
robót rozbiórkowych.
II etap – do dnia 28.02.2024r. w zakresie:
nawierzchni,
instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, wodociągowych, ppoż,
instalacji i urządzeń elektroenergetycznych,
obiektów handlowych,
infrastruktury towarzyszącej,
elementów małej architektury,
kształtowania terenu, terenów zielonych,
ogrodzenia działki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) Program funkcjonalno-użytkowego (PFU)
b) wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45213112-1 - Roboty budowlane w zakresie obiektów handlowych
45213141-3 - Roboty budowlane w zakresie targowisk zadaszonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI STANISŁAWÓW
więcej: przetargi STANISŁAWÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W w m. Korczew
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.