eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzele › Transportowanie kruszywa na naprawę dróg gminnych żwirowych i gruntowych na terenie miasta i gminy Chorzele oraz profilowanie i wyrównanie nawierzchni dróg za pomocą równiarki samojezdnej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transportowanie kruszywa na naprawę dróg gminnych żwirowych i gruntowych na terenie miasta i gminy Chorzele oraz profilowanie i wyrównanie nawierzchni dróg za pomocą równiarki samojezdnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHORZELE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Komosińskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Chorzele

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-330

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: (29) 751 65 40

1.5.8.) Numer faksu: (29) 751 65 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@chorzele.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzele.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://chorzele.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transportowanie kruszywa na naprawę dróg gminnych żwirowych i gruntowych na terenie miasta i gminy Chorzele oraz profilowanie i wyrównanie nawierzchni dróg za pomocą równiarki samojezdnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dd980bb-f489-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028894/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dostarczanie(transportowanie) pospółki żwirowej na naprawę dróg gminnych żwirowych i gruntowych na terenie miasta i gminy Chorzele oraz profilowanie i wyrównanie nawierzchni drogi za pomocą równiarki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225319

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/7/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 419003,61

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Transportowanie kruszywa na naprawę dróg gminnych żwirowych gruntowych na terenie miasta i gminy Chorzele oraz profilowanie i wyrównywanie nawierzchni dróg za pomocą równiarki samojezdnej”.
1) transportowanie kruszywa naturalnego CNR o uziarnieniu 0-31,5 mm oraz kruszywa łamanego C50/30 o uziarnieniu 0-31,5 mm na naprawę dróg gminnych żwirowych i gruntowych na terenie miasta i gminy Chorzele wraz z rozładunkiem, poprzedzone wykonaniem wszystkich czynności i uzgodnień związanych z pozyskaniem żwiru, wydobyciem go i załadunkiem na środki transportowe,
2) w zależności od potrzeb wyrównywanie i profilowanie nawierzchni dróg gminnych żwirowych i gruntowych za pomocą równiarki samojezdnej, na terenie miasta i gminy Chorzele.
2. Żwir nie może zawierać gwoździ, metalowych drutów ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych trudno rozkładalnych zanieczyszczeń (plastik, guma itp.), a także zanieczyszczeń takich jak: glina, ił, humus, itp. oraz powinien spełniać normy określone w § 2 ust. 1 pkt. 1 niniejszej umowy.
3. W celu określenia ilości i jakości dostarczonej pospółki żwirowej jej odbiór na drogach będzie się odbywać w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach.
4. Przewidywana ilość dostarczonego i rozplantowanego żwiru w ramach zamówienia podstawowego to 6 144 m3 , w tym:
- kruszywa naturalnego CNR o uziarnieniu 0-31,5 mm – 3,072 m3
- kruszywa łamanego C50/30 o uziarnieniu 0-31,5 mm – 3,072 m3
5. Przewidywana ilość pracy równiarki (bez dojazdu) to 365 roboczogodzin, (dojazdy do miejsca realizacji zamówienia nie będą wchodziły w dokumentowany czas realizacji zamówienia).
6. W ramach przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1) i 2) zostanie dostarczone i rozplanowane kruszywo w ramach funduszu sołeckiego dla niżej wymienionych sołectw:
a. sołectwo Niskie Wielkie ,
b. sołectwo Gadomiec Chrzczany,
c. sołectwo Binduga,
d. sołectwo Zdziwój Nowy,
e. sołectwo Ścięcie,
f. sołectwo Brzeski Kołaki,
g. sołectwo Dąbrowa,
7. Maksymalny wymagany termin wykonania prac od zgłoszenia – 3 dni.
8. W przypadku, gdy Wykonawca nie zrealizuje zlecenia w terminie 3 dni od zgłoszenia, Zamawiający ma prawo dokonać, bez odrębnego wezwania, wykonania zastępczego, które dokonane zostanie na ryzyko i koszt Wykonawcy.
9. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – w wysokości 25% zamówienia podstawowego:
- transport żwiru – 6 144 m3 (zamówienie podstawowe) + 1536 m3 (prawo opcji),
- równiarka – 365 roboczogodzin (zamówienie podstawowe) + 91,25 roboczogodzin (prawo opcji)
w ramach funduszu sołeckiego:
- transport żwiru – 1320 m3
- równiarka – 38 roboczogodzin
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dla zamówień z funduszu sołeckiego o którym mowa w § 2 ust. 6 niniejszej umowy.
11. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegać będzie na powtórzeniu tego samego zakresu zamówienia przez Wykonawcę, które określone zostały w zamówieniu podstawowym (gwarantowanym). Wszystkie wymagania zawarte w umowie i opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy (wskazana w Formularzu Cenowym cena jednostkowa netto jednej roboczogodziny pracy sprzętu oraz 1 m3 dostarczonego żwiru) nie ulegnie zmianie w stosunku do wynagrodzenia wykazanego w formularzu cenowym.
12. Zwiększenie zapotrzebowania na wykonanie prac może być spowodowane dodatkową ilością zgłoszeń związanych ze złym stanem dróg na terenie gminy. Prawo opcji może być realizowane w okresie wykonywania zamówienia, po wykorzystaniu środków przeznaczonych na realizację zamówienia podstawowego (gwarantowanego). W przypadku, niewykorzystania dodatkowych 25% zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
13. Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
14. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jedynie w trakcie trwania umowy na realizację zamówienia podstawowego.
Wykonawca na własny koszt zabezpiecza jakość oferowanego kruszywa poprzez dostarczenie atestów, certyfikatów lub innych dokumentów np. koncesji na wydobycie.
14) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty wynosi 942241,50 zł. brutto. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 600000,00 zł brutto i nie posiada środków na zwiększenie tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.