eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2023-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292474

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dębinki 4

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-211

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wsse.gdansk@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/wsse-gdansk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wsse-gdansk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d27ed0d-daa3-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00107084/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177356

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSSE/ZP/02/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 257,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 4752 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 10298,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 8569,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 1296 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 3993,81 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 334,80 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124120-2 - Diagnostyczne urządzenia ultradźwiękowe

4.5.5.) Wartość części: 554,69 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 266,21 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 116,64 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 116,64 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 237,60 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 604,80 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 691,20 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 669,60 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 226,32 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 220,32 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 109,30 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 16102,2 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 2230,47 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 12032,06 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 6058,60 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 1105,52 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 8897,47 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 820,80 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 4860 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 3785,94 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 1555,7 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 590,40 PLN

Część 30

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 10974 PLN

Część 31

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 3024 PLN

Część 32

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 2786,4 PLN

Część 33

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 6896,88 PLN

Część 34

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 15579 PLN

Część 35

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 6064,15 PLN

Część 36

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo - cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 2290,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL SP.Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7290207522

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-10

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15919,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15919,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15919,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe LIMARCO Lidia Zajkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7420010693

7.3.4) Miejscowość: Mrągowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15919,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-10

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1685,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1685,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1685,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL SP.Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7290207522

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1685,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-10

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4860 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4860 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4860 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 26)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BIOMEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770051775

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 26)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4860 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-16

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3276,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3276,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3276,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 28)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE ESKULAP M.FURYK, J.MATŁOSZ sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310103513

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 28)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3276,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-10

Część 34

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 34)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15580,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15580,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15580,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 34)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syngen Biotech sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942573243

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 34)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15580,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.