eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Wykonanie zagospodarowania w systemie zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zagospodarowania w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKARŻYSKO-KAMIENNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.skarzysko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skarzysko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31173b6d-cc9a-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zagospodarowania w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31173b6d-cc9a-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049336/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Aktywna Kamienna Etap IV – modernizacja placu im. A. Biernackiego przy ul. Franciszkańskiej

1.1.7 Bór bezpiecznie, zdrowo i rozrywkowo – budowa mini amfiteatru

1.1.8 ActivePARK os. Piłsudskiego (III)

1.1.9 Bernatka OdNowa II – rozbudowa strefy relaksu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209944

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Aktywna Kamienna Etap IV – modernizacja placu im. A. Biernackiego przy ul. Franciszkańskiej”
Zakres prac budowlanych i dostaw i montażu:
a) Demontaż istniejącego boiska asfaltowego;
b) Przygotowanie podłoża pod montaż urządzeń zabawowych;
c) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Zestaw Sprawnościowy – 1 komplet;
d) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Komplet Sprawnościowy – 1 komplet;
e) Dostawa montaż urządzenia zabawowego Poręcze Gimnastyczne – 1 komplet;
f) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Zjazd Linowy – 1 komplet;
g) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Walec – 1 komplet;
h) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Grzybki – 1 komplet;
i) Dostawa i montaż lamp oświetleniowych parkowych – 2 komplety;
j) Dostawa i montaż elementów małej architektury ławki parkowe – 4 szt.;
k) Dostawa i montaż kamery monitoringu miejskiego – 1 szt.

Zamawiający dopuszcza urządzenia zabawowe równoważne przy zachowaniu minimalnych wymagań określonych w PFU również dot. to wymaganych prawem norm, atestów , certyfikatów – Zamawiający dopuszcza tu ich równoważność (zgodnie z opisem pkt 3 )

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Bór bezpiecznie, zdrowo i rozrywkowo – budowa mini amfiteatru”

Zakres prac budowlanych i dostaw i montażu:
a) Budowa mini amfiteatru wraz z pomieszczeniem gospodarczym
b) Przygotowanie podłoża pod budowę, utwardzenie nawierzchni pod mini amfiteatr z płyt betonowych;
c) Dostawa i montaż elementów małej architektury ławka parkowa bez oparcia – 12 szt.;
d) Dostawa i montaż drewnianej biblioteczki typu „bookcrossing” – 1 komplet;
e) Dostawa montaż lamp oświetleniowych – 3 komplety;
f) Wykonanie instalacji elektrycznej wraz ze skrzynką rozdzielczą.

Zamawiający dopuszcza elementy małej architektury równoważne przy zachowaniu minimalnych wymagań określonych w PFU również dot. to wymaganych prawem norm, atestów , certyfikatów – Zamawiający dopuszcza tu ich równoważność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: „ActivePARK os. Piłsudskiego (III)”

Zakres prac budowlanych i dostaw i montażu:
a) Budowa chodnika z kostki brukowej bez fazowej o pow. 231 m2 ;
b) Przygotowanie podłoża pod montaż urządzeń zabawowych;
c) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Huśtawka podwójna z siedziskiem płaskim i bocianim gniazdem – 1 komplet;
d) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Karuzela tarczowa z siedziskiem w formie półki – 1 komplet;
e) Dostawa montaż urządzenia zabawowego Karuzela wisząca potrójna – 1 komplet;
f) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Stożek wspinaczkowy – 1 komplet;
g) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Huśtawka wagowa Ważka – 1 komplet;
h) Wykonanie ogrodzenia wraz z furtką z paneli – pow. 52 mb;
i) Urządzenie terenów zielonych nasadzenia – pow. 24 m2;
j) Dostawa i montaż elementów małej architektury ławki parkowe – 4 szt.;
k) Dostawa i montaż elementów małej architektury kosze na śmieci – 4 szt.

Zamawiający dopuszcza urządzenia zabawowe równoważne przy zachowaniu minimalnych wymagań określonych w PFU również dot. to wymaganych prawem norm, atestów , certyfikatów – Zamawiający dopuszcza tu ich równoważność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: „Bernatka OdNowa II – rozbudowa strefy relaksu”

Zakres prac budowlanych i dostaw i montażu:
a) Modernizacja plaży o pow. 780 m2 ;
b) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Huśtawka podwójna i bocianim gniazdem – 1 komplet;
c) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Huśtawka Ważka podwójna – 1 komplet;
d) Dostawa montaż urządzenia zabawowego Karuzela platforma – 1 komplet;
e) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Karuzela pojedyncza – 1 komplet;
f) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Bujak Rybka – 1 szt.;
g) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Bujak Statek 1 szt.;
h) Dostawa i montaż elementów małej architektury ławki półokrągłe betonowe – 4 szt.;
i) Dostawa i montaż elementów małej architektury kosze na śmieci 50 L – 7 szt.;
j) Dostawa i montaż elementów małej architektury kosze na śmieci 70 L – 2 szt.;
k) Budowa 6 miejsc postojowych dla aut osobowych, w tym 1 miejsce dla osób niepełnosprawnych.

Zamawiający dopuszcza urządzenia zabawowe równoważne przy zachowaniu minimalnych wymagań określonych w PFU również dot. to wymaganych prawem norm, atestów , certyfikatów – Zamawiający dopuszcza tu ich równoważność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta :
1. GOCiN Sp. z o.o., 37-300 Leżajsk cena 184.918,20 PLN


Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 100.000,00 zł.
Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą przesłanki do unieważnienia przedmiotowego postępowania gdyż na tym etapie postępowania Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do kwoty najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone oferty :
1. GOCiN Sp. z o.o., 37-300 Leżajsk cena 186.019,05 PLN
2. GRUPA MAGIC GARDEN Spółka z o.o.; 88-100 Inowrocław cena 252.396,00 PLN


Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 100.000,00 zł.
Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą przesłanki do unieważnienia przedmiotowego postępowania gdyż na tym etapie postępowania Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do kwoty najkorzystniejszej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone oferty :
1. GOCiN Sp. z o.o., 37-300 Leżajsk cena 160.096,80 PLN
2. GRUPA MAGIC GARDEN Spółka z o.o.; 88-100 Inowrocław cena 209.444,40 PLN


Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 100.000,00 zł.
Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą przesłanki do unieważnienia przedmiotowego postępowania gdyż na tym etapie postępowania Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do kwoty najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.