eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzbinek › Remont piwnic w XIX - wiecznym zabytkowym pałacu w Wierzbinku



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont piwnic w XIX – wiecznym zabytkowym pałacu w Wierzbinku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIERZBINEK

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019332

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Powstańców Styczniowych 110

1.4.2.) Miejscowość: Wierzbinek

1.4.3.) Kod pocztowy: 62-619

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wierzbinek.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzbinek.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242033

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00234542/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2022/BZP 00041468/06/P

Po zmianie:
2022/BZP 00041468/07/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Informacje na temat zaliczek

Przed zmianą:
1. Zamawiający udziela wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia
w wysokości 5 % ceny brutto wskazanej w § 7 ust. 1 umowy tj. w kwocie ……………...
2. Zaliczka zostanie Wykonawcy przekazana w formie jednorazowej płatności. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia zaliczki.
3. W celu wypłaty zaliczki Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zakres i wartość robót jakie zamierza wykonać w ramach wnioskowanej zaliczki. Roboty określone we wniosku o zaliczkę muszą zostać wykonane w ciągu 1 miesiąca od dnia wypłaty zaliczki.
4. Płatność zaliczki nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy:
……………………………………………………………………….………………..
nie później niż w terminie 30 dni po otrzymaniu faktury zaliczkowej, do której Wykonawca dołączy dokument potwierdzający zabezpieczenie zaliczki.
5. Faktura zaliczkowa zostanie wystawiona z uwzględnieniem przepisów art. 108a
ust. 1a ustawy o podatku od towarów i usług i będzie zawierała adnotację „mechanizm podzielonej płatności”.
6. W przypadku niewykonania robót objętych zaliczką w terminie określonym w ust. 3 zaliczka podlega zwrotowi Zamawiającemu w części odpowiadającej wartości niewykonanych robót. Wykonawca dokona zwrotu w terminie 7 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania Zamawiającego.
7. Pozostałe wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zapłacone po dokonaniu odbioru końcowego, zgodnie z postanowieniami § 10. Zapłacona zaliczka zostanie zaliczona, po wykonaniu całości zamówienia, na poczet wynagrodzenia Wykonawcy.

Po zmianie:
1. Zamawiający udziela wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia
w wysokości 10% ceny brutto wskazanej w § 7 ust. 1 umowy tj. w kwocie ……………...
2. Zaliczka zostanie Wykonawcy przekazana w formie jednorazowej płatności. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia zaliczki.
3. W celu wypłaty zaliczki Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zakres i wartość robót jakie zamierza wykonać w ramach wnioskowanej zaliczki. Roboty określone we wniosku o zaliczkę muszą zostać wykonane w ciągu 1 miesiąca od dnia wypłaty zaliczki.
4. Płatność zaliczki nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy:
……………………………………………………………………….………………..
nie później niż w terminie 30 dni po otrzymaniu faktury zaliczkowej, do której Wykonawca dołączy dokument potwierdzający zabezpieczenie zaliczki.
5. Faktura zaliczkowa zostanie wystawiona z uwzględnieniem przepisów art. 108a
ust. 1a ustawy o podatku od towarów i usług i będzie zawierała adnotację „mechanizm podzielonej płatności”.
6. W przypadku niewykonania robót objętych zaliczką w terminie określonym w ust. 3 zaliczka podlega zwrotowi Zamawiającemu w części odpowiadającej wartości niewykonanych robót. Wykonawca dokona zwrotu w terminie 7 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania Zamawiającego.
7. Pozostałe wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zapłacone po dokonaniu odbioru końcowego, zgodnie z postanowieniami § 10. Zapłacona zaliczka zostanie zaliczona, po wykonaniu całości zamówienia, na poczet wynagrodzenia Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.