Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00234542/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00380871/01 - Wynik z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont piwnic w XIX – wiecznym zabytkowym pałacu w Wierzbinku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIERZBINEK
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019332
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Powstańców Styczniowych 110
1.4.2.) Miejscowość: Wierzbinek
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-619
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wierzbinek.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzbinek.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242033
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00234542/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00041468/06/P
Po zmianie:
2022/BZP 00041468/07/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
1. Zamawiający udziela wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia
w wysokości 5 % ceny brutto wskazanej w § 7 ust. 1 umowy tj. w kwocie ……………...
2. Zaliczka zostanie Wykonawcy przekazana w formie jednorazowej płatności. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia zaliczki.
3. W celu wypłaty zaliczki Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zakres i wartość robót jakie zamierza wykonać w ramach wnioskowanej zaliczki. Roboty określone we wniosku o zaliczkę muszą zostać wykonane w ciągu 1 miesiąca od dnia wypłaty zaliczki.
4. Płatność zaliczki nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy:
……………………………………………………………………….………………..
nie później niż w terminie 30 dni po otrzymaniu faktury zaliczkowej, do której Wykonawca dołączy dokument potwierdzający zabezpieczenie zaliczki.
5. Faktura zaliczkowa zostanie wystawiona z uwzględnieniem przepisów art. 108a
ust. 1a ustawy o podatku od towarów i usług i będzie zawierała adnotację „mechanizm podzielonej płatności”.
6. W przypadku niewykonania robót objętych zaliczką w terminie określonym w ust. 3 zaliczka podlega zwrotowi Zamawiającemu w części odpowiadającej wartości niewykonanych robót. Wykonawca dokona zwrotu w terminie 7 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania Zamawiającego.
7. Pozostałe wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zapłacone po dokonaniu odbioru końcowego, zgodnie z postanowieniami § 10. Zapłacona zaliczka zostanie zaliczona, po wykonaniu całości zamówienia, na poczet wynagrodzenia Wykonawcy.
Po zmianie:
1. Zamawiający udziela wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia
w wysokości 10% ceny brutto wskazanej w § 7 ust. 1 umowy tj. w kwocie ……………...
2. Zaliczka zostanie Wykonawcy przekazana w formie jednorazowej płatności. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia zaliczki.
3. W celu wypłaty zaliczki Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zakres i wartość robót jakie zamierza wykonać w ramach wnioskowanej zaliczki. Roboty określone we wniosku o zaliczkę muszą zostać wykonane w ciągu 1 miesiąca od dnia wypłaty zaliczki.
4. Płatność zaliczki nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy:
……………………………………………………………………….………………..
nie później niż w terminie 30 dni po otrzymaniu faktury zaliczkowej, do której Wykonawca dołączy dokument potwierdzający zabezpieczenie zaliczki.
5. Faktura zaliczkowa zostanie wystawiona z uwzględnieniem przepisów art. 108a
ust. 1a ustawy o podatku od towarów i usług i będzie zawierała adnotację „mechanizm podzielonej płatności”.
6. W przypadku niewykonania robót objętych zaliczką w terminie określonym w ust. 3 zaliczka podlega zwrotowi Zamawiającemu w części odpowiadającej wartości niewykonanych robót. Wykonawca dokona zwrotu w terminie 7 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania Zamawiającego.
7. Pozostałe wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zapłacone po dokonaniu odbioru końcowego, zgodnie z postanowieniami § 10. Zapłacona zaliczka zostanie zaliczona, po wykonaniu całości zamówienia, na poczet wynagrodzenia Wykonawcy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- " Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Janikowice"
- Termomodernizacja budynku przy Al. Pokoju 19 w ramach zadania "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno".
- Realizacja robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku LUW w Lublinie, ul. Lubomelska 1- 3 do wymagań przeciwpożarowych DSO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.