Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00214909/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, adaptacja i likwidacja barier architektonicznych w części budynku Urzędu Gminy Wydminy na potrzeby zachowania bezpieczeństwa epidemiologicznego przeciwdziałającego Covid 19
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wydminy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671320
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Rynek 1/1
1.5.2.) Miejscowość: Wydminy
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-510
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874210019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wydminy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wydminy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wydminy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, adaptacja i likwidacja barier architektonicznych w części budynku Urzędu Gminy Wydminy na potrzeby zachowania bezpieczeństwa epidemiologicznego przeciwdziałającego Covid 192.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2398b34b-f081-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031889/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa, adaptacja i likwidacja barier architektonicznych w części budynku Urzędu Gminy Wydminy na potrzeby zachowania bezpieczeństwa epidemiologicznego, przeciwdziałającemu COVID19
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214909/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KK.271.4.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1027605,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa, adaptacja i likwidacja barier architektonicznych w części budynku Urzędu Gminy Wydminy na potrzeby zachowania bezpieczeństwa epidemiologicznego przeciwdziałającego COVID 19, zlokalizowanego na działce nr ew. 716 obręb ewidencyjny 0019 Wydminy.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, określa Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 9, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne stanowiące Załącznik Nr 6, Przedmiar stanowiący załącznik nr 5.
1. Zakres prac obejmuje:
Roboty rozbiórkowe, wykonanie klatki schodowej i fundamentu szybu windowego, ścian nadziemia, ścianek działowych, tynków wew., stolarka okienna i drzwiowa, wykonanie podłoża i posadzki, dostawa i montaż mobilnego panelu dekontaminacyjnego, dostawa i montaż kompletnego dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym dla udźwigu 630 kg z kabiną nieprzelotową z drzwiami teleskopowymi szer. 90 cm (dla 8 osób, 3 przystanki, wymiary kabiny 110x140 cm) wraz z kompletnym szybem samonośnym o konstrukcji stalowej przeszklonej, remont elewacji, wykonanie instalacji elektrycznych wnętrzowych, budowa instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wod.-kan., instalacji p.poż, instalacji wentylacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45313100-5 - Instalowanie wind
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu nie złożono żadnej ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- Przebudowa skweru im. Arcybiskupa Józefa Życińskiego w Lublinie na dz. nr 2/2, 3/8, 1/5 obr. 41, ark. 3
- "Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu - II postępowanie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.