eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › REMONT DACHU WRAZ Z JEGO MALOWANIEM DLA BUDYNKU POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACJI I KULTURY W OLEŚNICY



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT DACHU WRAZ Z JEGO MALOWANIEM DLA BUDYNKU POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACJI I KULTURY W OLEŚNICY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM EDUKACJI I KULTURY W OLEŚNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932183217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pceik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pceik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b712bba-f351-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT DACHU WRAZ Z JEGO MALOWANIEM DLA BUDYNKU POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACJI I KULTURY W OLEŚNICY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b712bba-f351-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216706

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCEiK.KG.241.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

REMONT DACHU WRAZ Z JEGO MALOWANIEM DLA BUDYNKU POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACJI I KULTURY W OLEŚNICY
Projektowany zakres prac budowlanych. Ze względu na wartości estetyczne obiektu oraz jego zabytkowy charakter konieczne jest zabezpieczenie, konserwacja i przywrócenie elementów pierwotnego wystroju zewnętrznego budynku.
Projektuje się remont w zakresie:
 demontaż istniejących rynien oraz opierzenia
 demontaż istniejących wydr kominowych,
 usunięcie rdzy,
 lokalna wymiana elementów skorodowanych pokrycia dachowego,
 gruntowanie powierzchni dachu farbą podkładową,
 malowanie pokrycia dachowego farbą w celu wydłużenia żywotności pokrycia dachu), o odcieniu maksymalnie zbliżonym do obecnego koloru blachy, o właściwościach „metalicznych”,
 malowanie stolarki okiennej w obrębie dachu w kolorze odpowiadającym stanowi istniejącemu,
 wykonanie nowych rur spustowych z blachy ocynkowanej w kolorze naturalnym,
 wykonanie nowych wydr kominowych,
 uzupełnienie istniejących płotków śniegowych lub wymiana na rozbijacze śniegu wg zachowanych historycznych informacji,
 wymiana sztucerów rur spustowych z PCV na żeliwne z wyczystką w kolorze antracytowym.
Uwagi:
 Należy przewidzieć zachowanie wszystkich elementów detalu, w tym gzymsów wieńczących.
 Należy zachować istniejące ławy kominowe.
 w przypadku ujawnienia w trakcie prowadzenia wskazanych prac nowych okoliczności lub zagrożeń należy zawiadomić właściwy organ konserwatorski oraz projektanta, celem podjęcia stosownych działań.
 w przypadku stwierdzenia w trakcie demontażu obecnych rynien oryginalnych ozdobnych elementów, należy je zachować, odczyścić i wtórnie zamontować w nowych rynnach.
 wszelkie niejasności i zmiany należy konsultować z autorami opracowania. Każdorazowa zmiana do projektu powinna być uzgodniona z projektantem tej branży, której ta zmiana dotyczy.
 pozostałe nieuściślone kwestie techniczne należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej i polskimi normami.
 roboty remontowo - budowlane wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru poszczególnych rodzajów robót oraz technologiami i wytycznymi wykonania podanymi przez producentów materiałów.
 Prace budowlane powinny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, przepisami BHP i ppoż. i ochrony środowiska, pod kierunkiem i nadzorem osób do tego uprawnionych.
 wszelkie niejasności, nieprzewidziane sytuacje i wątpliwości wynikłe z odkrywek lub rozbiórek oraz ewentualne zmiany w przyjętych rozwiązaniach i standardzie wykończenia – do konsultacji bieżącej z DWKZ we Wrocławiu, Projektantem i uzgodnienia z Inwestorem w trybie nadzoru autorskiego i konserwatorskiego
 plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – ponieważ podczas wykonywania robót wystąpią rodzaje robót stwarzające zagrożenie dla życia i zdrowia ludzi - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. – w sprawie informacji oraz planu BiOZ (Dz.U. nr 120, poz. 1126), niezbędne będzie sporządzenie w/w planu

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ – dokumentacja projektowa wykonana przez: Łapacz Winkowski Architekci sp. z o. o., ul. Powstańców Śląskich 112, 53-333 Wrocław.
2. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej oraz wszelkie roboty towarzyszące (organizacja placu budowy, zaplecze itp.) i inne niezbędne do prawidłowego wykonania prac.. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym
3. Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
4. Zamówienie jest/nie jest podzielone na części. Przyczyny nie podzielenia zamówienia na części: zamówienie o stosunkowo niewielkiej wartości, odpowiednie dla małych i średnich przedsiębiorstw, podział zamówienia nie jest uzasadniony funkcjonalnie i organizacyjnie.
(CPV): 45261210-9

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.