eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › "Remont toalet w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 1 w Piekarach Śląskich".



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont toalet w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 1 w Piekarach Śląskich".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1 W PIEKARACH ŚLĄSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240431139

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tarnogórska 40

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-945

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp1@piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: piekaryzsp1.edupage.org

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Remont toalet w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 1 w Piekarach Śląskich".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-198d8aef-fd20-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241794

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 2 ustawy PZP. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie wpłynęła żadna oferta.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-0fe3a620-c547-11ec-aa46-6a814e8de928

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont toalet w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 1 w Piekarach Śląskich.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz budowa / remont toalet w Zespole
Szkolno- Przedszkolnym nr 1 w Piekarach Śląskich.
Zakres zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowę / remont:
• remont toalety dla dziewczynek z toaletą dla personelu zlokalizowanej na parterze,
• remont toalety dla chłopców z toaletą dla personelu zlokalizowanej na parterze,
• remont toalety przedszkola z toaletą dla personelu zlokalizowanej na I piętrze,
• remont toalety 2 przedszkola zlokalizowanej na I piętrze,
• wymianę instalacji wodno- kanalizacyjnych w zakresie pionów i poziomów (w tym w piwnicy do pierwszej studni za ścianą
zewnętrzną) dla remontowanych łazienek,
• wymiana instalacji elektrycznych w pomieszczeniach objętych robotami budowlanymi,
• zabudowa nowego oświetlenia podstawowego i awaryjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• wykonanie zasilania wszelkich projektowanych urządzeń elektrycznych które zostaną objęte dokumentacją projektową.
Zakres prac projektowych
Zakresem prac projektowych jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, oraz innych dokumentów wymaganych
obowiązującymi przepisami prawa w tym Prawa budowlanego, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę /
dokonania prawomocnego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę przyjętego bez protestu przez
właściwy organ (PNB/ZR) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Prawa budowlanego, i obejmuje
wykonanie:
a) Koncepcji uzgodnionej i zaakceptowanej przez przedstawiciela Zamawiającego (koncepcja wymaga pisemnego i
pozytywnego zatwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego przed rozpoczęciem prac projektowych i robót
budowlanych) – 1 egzemplarz dla Zamawiającego w wersji elektronicznej edytowalnej i PDF utrwalonej na nośniku
elektronicznym,
b) Projekt wizualizacji łazienek 3D – 1 egzemplarz dla Zamawiającego w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej utrwalonej na nośniku elektronicznym,
c) Projekt Plan Zagospodarowania Terenu sporządzony na aktualnej mapie zasadniczej lub na mapie do celów projektowych
( jeżeli wymagane ) – 1 egzemplarz dla Zamawiającego w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej utrwalonej na
nośniku elektronicznym,
d) Projekt Architektoniczno- Budowlany w zakresie remontowanych łazienek wraz z jego elementami składowymi zgodnie z
przepisami prawa w szczególności Prawa budowlanego (w przypadku konieczności uzyskania prawomocnego pozwolenia
na budowę), a w przypadku zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub robót nie wymagających
zgłoszenia - dokumentacja projektowa niezbędna do dokonania takiego zgłoszenia robót zgodnie z przepisami prawa w
szczególności Prawa budowlanego. Dokumentacja projektowa niezależnie od formy i zawartości, wymaga pisemnego
pozytywnego zatwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub
przed złożeniem zgłoszenia robót i przed rozpoczęciem robót budowlanych – 1 egzemplarz dla Zamawiającego w wersji
papierowej i elektronicznej edytowalnej utrwalonej na nośniku elektronicznym,
e) Projekt Techniczny:
• branży konstrukcyjno- budowlanej w zakresie remontowanych łazienek,
• architektoniczny w zakresie remontowanych łazienek,
• instalacji wodno- kanalizacyjnych dla całego obiektu do pierwszej studni za ścianą zewnętrzną,
• projekt instalacji wentylacji grawitacyjnej lub mechanicznej w zakresie remontowanych łazienek,
• projekt instalacji elektrycznej w zakresie remontowanych łazienek,
• inne, których konieczność wykonania powstanie w wyniku wymiany lub przebudowy istniejących instalacji i urządzeń.
f) Załączniki oraz inne opracowania projektowe i dokumentów wynikających z obowiązujących przepisów prawa w
szczególności Prawa budowlanego i norm oraz zapisów PFU, niezbędnych do realizacji, zakończenia i użytkowania
przedmiotu zamówienia oraz uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę lub dokonania zgłoszenia robót nie
wymagających pozwolenia na budowę lub uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub dokonania zgłoszenia
zakończenia robót przyjętego przez organ bez protestu – po 1 egzemplarzu dla Zamawiającego w wersji papierowej i
elektronicznej edytowalnej utrwalonej na nośniku elektronicznym,
g) uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę / przygotowanie i złożenie zgłoszenia robót nie wymagających
pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu na prowadzenie robót budowlanych
właściwego organu architektoniczno-budowlanego (jeżeli będą wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) – 1
egzemplarz dla Zamawiającego w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej utrwalonej na nośniku elektronicznym.
Projekt (i realizacja) powinien spełniać minimalne wytyczne dla budynków użyteczności publicznej dotyczące ilości
umywalek, misek ustępowych, pisuarów oraz inne wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia
2002r. w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. 2002 nr 75 poz.
690 z późn. zmianami ).
Wykonawca w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia pozyska wszelkie niezbędne decyzje, opinie, badania, warunki,
materiały wyjściowe, mapy, wypisy, zgody, uzgodnienia i zatwierdzenia przez rzeczoznawcę do spraw sanitarnych (
obowiązkowe ) itd. niezbędne do kompletnego wykonania prac projektowych oraz uzyskania prawomocnego pozwolenia na
budowę / dokonania zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętego przez organ bez protestu ( jeżeli
wymagane ), oraz kompletnego ukończenia robót budowlanych umożliwiających użytkowanie przedmiotu umowy.
Wszelkie czynności i koszty związane z opracowaniem kompletnej dokumentacji projektowej i uzyskaniem prawomocnego
pozwolenia na budowę / dokonania zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętego przez organ bez
protestu zawierają się w wynagrodzeniu ryczałtowym i nie podlegają odrębnemu lub dodatkowemu rozliczeniu.
Zakres robót budowlanych
Remont toalet
Zakres robót budowlanych obejmuje kompleksowe wykonanie wszelkich prac budowlanych w zakresie robót
przygotowawczych, ziemnych, rozbiórkowych, konstrukcyjnych, fundamentowych, montażowych, instalacyjnych,
ogólnobudowlanych, wykończeniowych, zagospodarowania terenu - niezbędnych do wykonania i ukończenia zadania,
zapewniających stworzenie obiektu w pełni funkcjonalnego i gotowego do eksploatacji oraz użytkowania.
Na remont toalet składać się będą następujące roboty:
• roboty rozbiórkowe i demontażowe,
• roboty ziemne (dotyczy kanalizacji sanitarnej do pierwszej studni za ścianą zewnętrzną),
• roboty ogólnobudowlane ( tynkowanie, murowanie, malowanie, gruntowanie, wylewki, płytkowanie podłóg i ścian,
wykonanie zabudów z płytami gipsowych, wykonanie gładzi, wykonanie izolacji przeciwwodnej posadzki ),
• wymiana stolarki drzwiowej,
• wymiana instalacji elektrycznych w pomieszczeniach objętych robotami budowlanymi,
• zabudowa nowego oświetlenia podstawowego i awaryjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami
• wykonanie zasilania wszelkich projektowanych urządzeń elektrycznych, które zostaną objęte dokumentacją projektową.
• wykonanie kompletnej instalacji wod.-kan. w zakresie pionów i poziomów (w tym również w piwnicy) wraz z zabudową
armatury i urządzeń,
• wykonanie kabin ustępowych wodoodpornych z dopuszczeniem dla placówek oświatowych,
• wykonanie wentylacji grawitacyjnej lub mechanicznej,
• dostawa i montaż grzejników płytowych stalowych wraz z osłonami grzejnikowymi,
• dostawa i montaż wyposażenia łazienek ze stali nierdzewnej tj. pojemniki na papier toaletowy, dozowniki na mydło,
szczotki WC, pojemniki na ręczniki papierowe oraz lustra ze szkła dopuszczonego do placówek oświatowych,
• wywóz i utylizacja gruzu, materiałów rozbiórkowych,
• rozruchy, badania, próby, pomiary, szkolenia,
• nadzory branżowe, uzgodnienia, • roboty porządkowe i wykończeniowe,
• inne konieczne i niezbędne do realizacji inwestycji.
Pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera PFU

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306520,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306520,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306520,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROELEKTROBUD Paweł Sloska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341090059

7.3.3) Ulica: ul. Modelarska 12

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-142

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306520,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.