eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa warzyw do kuchni szpitalnej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw do kuchni szpitalnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow/public/lista_przetargow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa warzyw do kuchni szpitalnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2f70a53-c0d4-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241749

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025966/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa warzyw do kuchni szpitalnej - z podziałem na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00085701

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/05/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 268739,20 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 265241,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość Wymagania jakościowe
1 cebula:
dostawa od V 2023r do IV 2024.
(z wyłączeniem VI-VII 2023r). 300 kg/mc cała, ścisła, jędrna, czysta, wystarczająco sucha bez uszkodzeń objawów wyrośnięcia lub kiełkowania, kształt kulisty, lekko spłaszczony lub wydłużony, skóra ciemno-żółta, miąższ biało kremowy, masa ok.120g
2 cebula zielona ( pęcz.250g):
dostawa w m-cach:
IV 2023-VII 2023r. 300 pęczków(250g)/mc bez plam, zanieczyszczeń obcych ( części traw, chwastów), liście żywo-zielone, czyste

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221113-1 - Cebula

4.5.5.) Wartość części: 11700,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość Wymagania jakościowe
Czosnek:
dostawa:
od V 2023r do IV 2024r.
15 kg/mc główki kompletne, średniej wielkości, nieprzerośnięty, jędrny, krajowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221110-0 - Warzywa korzeniowe

4.5.5.) Wartość części: 3420,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość Wymagania jakościowe
buraki ćwikłowe:
dostawa:
od V 2024 do II 2025r.
800kg/mc średni lub duży, zdrowy, czysty, średnica korzenia
7-9cm, soczyste, słabo widoczne pierścienie, ciemno – czerwony,
marchew:
dostawa:
od V 2024r do II 2025r.
1300 kg/mc niezdrewniała, prosta, kształtna ( bez rozwidleń i bocznych rozgałęzień) średnia lub duża, umyta, zdrowa, jędrna, barwa czerwono-pomarańczowa, obcinana, niepopękana, bez uszkodzeń,

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.5.) Wartość części: 46850,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość Wymagania jakościowe
pietruszka korzeń
dostawa:
od IX.2024r. do II.2025r.
400kg/mc średnia lub duża, świeża, obcinana, korzenie ( bez rozwidleń i bocznych rozgałęzień), zdrowe umyte, bez uszkodzeń, miąższ jędrny kremowy, aromatyczny, waga korzenia min. 150g, wielkość korzenia 15-20cm, średnica 3-4 cm.
pietruszka zielona nać (pęcz. 100g)
dostawa:
od IV.2024r. do VI.2024r. i IX.2024-XI.2024r. 350 pęczków bez plam, pożółkłych i zaschniętych części, pędów kwiatostanowych i innych zanieczyszczeń obcych (części traw i chwastów) czysta, o gładkich liściach zielonych,
pietruszka zielona (z korzeniem pęcz.250g) dostawa:
od V.2024 - VIII.2024r. 300 pęczków bez plam i pożółkłych i zaschniętych części, pędów kwiatostanowych i innych zanieczyszczeń obcych ( części traw i chwastów) czysta,

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość Wymagania jakościowe
por
dostawa:
od V 2024r.- II 2025r.

250 kg/mc bez pędów nasiennych, z usuniętymi nieświeżymi lub zwiędniętymi liśćmi oraz przyciętymi końcówkami liści i korzeni, biała lub zielonkawobiała część pora powinna stanowić, co najmniej jedną trzecią całkowitej długości lub połowę części osłoniętej, długość łodygi 20-30cm,
seler korzeniowy
dostawa:
od V 2024r. do II 2025r.


600 kg/mc kształtne, twarde, jędrne, bez pustych przestrzeni na przekroju podłużnym, czyste, bez stłuczeń i ordzawienia skórki, zdrowe, bez oznak wyrastania pędu kwiatostanowego, barwa skórki korzenia szaro-biała, miąższ ścisły o zapachu selerowo-jabłkowym, miąższ kremowo- biały, waga korzenia (okres letni) min.250g, (okres zimowy) masa 300-400g

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.5.) Wartość części: 22684,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość Wymagania jakościowe

kapusta kiszona z marchewką
dostawa: od III.2024r do II.2025r. W dniu dostawy wymagany termin minimum 30 dni przydatności do spożycia.


350 kg/mc. krajanka kapusty jędrna i twarda z dodatkiem startej marchewki, dobrej, jakości, o barwie białej, bez śladów pleśni, bez posmaku goryczki, bez dodatku octu

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.5.) Wartość części: 16380,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ogórki kiszone
dostawa: od III 2024r do II 2025r. W dniu dostawy wymagany termin minimum 30 dni przydatności do spożycia.

250 kg/mc. solony z umiarem, twardy bez śladów pleśni, wielkość od 6 do 10cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221270-9 - Ogórki

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość Wymagania jakościowe
kapusta biała młoda
(masa główki ok.1kg)
dostawa:
od V.2024r.- VII.2024r.


500 szt./mc;
świeża, zdrowa, jędrna, nieuszkodzona, główki średniej wielkości czyste, bez szkodników
kapusta biała
dostawa:
od VIII.2024r. do II.2025r.
1000 kg/mc; główka twarda o jasno zielonym kolorze o bardzo dobrej strukturze wewnętrznej (okres zimowy) waga główki 2-4kg, kapusta głowiasta biała, liście w główce ściśle ułożone

ogórki gruntowe
dostawa:
od VII.2024r do VIII.2024r.


300 kg/mc świeży, twardy, średniej wielkości, bez uszkodzeń, odznaczać się mają bardzo dobrą zdrowotnością, kształtne, skórka delikatna, intensywnie zielone, niedopuszczalny smak gorzki
papryka czerwona
dostawa:
od VIII.2024 do X.2024r.

100 kg/mc świeża, zdrowa, jędrna, nieuszkodzona, główki średniej wielkości w wadze 200 – 400g, bez szkodników
papryka zielona – żółta dostawa:
od VIII.2024 do X.2024r.

100 kg/mc świeża, zdrowa, jędrna, nieuszkodzona, główki średniej wielkości w wadze 200 – 400g, bez szkodników

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221410-3 - Kapusta

03221270-9 - Ogórki

03221230-7 - Papryka

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość Wymagania jakościowe
kapusta czerwona
dostawa:
od VIII.2024r. do II.2025r.

100 kg/mc. główka średniej wielkości, bardzo zwarta, liście fioletowo- zielone, świeża, zdrowa, jędrna, nieuszkodzona,

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221410-3 - Kapusta

4.5.5.) Wartość części: 22684,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość Wymagania jakościowe
kapusta włoska
dostawa:
od VIII.2024r. do II.2025r.

30 kg/mc główki średniej wielkości, bardzo zwarta, waga główki 1,1 do 1,6 kg, główka kulista okryta dużymi, zielonymi i pomarszczonymi liściami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221410-3 - Kapusta

4.5.5.) Wartość części: 955,50 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cytryny
dostawa: od III.2024r. do II.2025r.
70 kg/mc
zdrowe, bez plam ( bez objawów gnicia i pleśni)
banany dostawa: od III.2024 do VI.2024r 70 kg/m-c zdrowe , bez plam brązowych ( bez objawów, gnicia i pleśni)
mandarynki dostawa: III.2024r do VI.2024r 50kg/m-c zdrowe, bez plam ( bez objawów gnicia i pleśni)
ogórki szklarniowe
dostawa: od III.2024r.-VI.2024r. i od IX.2024r.do II.2025r.

50 kg/mc. świeże, twarde, średniej wielkości, bez uszkodzeń, azotany i azotyny bez przekroczenia obowiązującej normy.
papryka szklarniowa czerwona dostawa: od III.2024r. - VII.2024r. i od XI.2024r. – II.2025r. 70 kg/mc świeża, zdrowa, jędrna, nieuszkodzona, bez szkodników
pomidor szklarniowy
dostawa: od III.2024r.- VII.2024r. i X.2024r. – II.2025r.

100kg/mc. czyste, czerwone, w przekroju bez białych przebarwień, świeży, dojrzały, zdrowy, twardy, średniej wielkości
Mix sałat op.140g dostawa: od III.2024r do IV.2024r i od XI.2024r do II.2025r. 200szt/ m-c świeża, nieuszkodzona, bez oznak gnicia
Sałata lodowa ( masa główki ok.500g)dostawa: od III.2024r do IV.2024r i od IX.2024r do II.2025r 40szt/m-c świeża, średnia wielkość, nieuszkodzona, bez oznak gnicia
kapusta pekińska z chłodni (około 1kg); dostawa: od V.2024r. do II.2025r.
75szt/mc świeża, średnia wielkość, nieuszkodzona, bez posmaku goryczki

4.5.3.) Główny kod CPV: 03222210-8 - Cytryny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03222111-4 - Banany

03222240-7 - Mandarynki

03221270-9 - Ogórki

03221230-7 - Papryka

03221240-0 - Pomidory

03221310-2 - Sałata

03221410-3 - Kapusta

4.5.5.) Wartość części: 43815,50 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość Wymagania jakościowe

Pieczarki dostawa od X.2024r do II.2025r
120kg
wygląd - zdrowe (bez objawów gnicia, śladów pleśni), czyste ( dopuszcza się obecność śladowych ilości podłoża na trzonie pieczarek), wolne od szkodników i uszkodzeń przez nich wyrządzonych, pozbawione nieprawidłowej wilgotności zewnętrznej, z zamkniętym lub lekko otwartym kapeluszem i odciętą dolną częścią trzonu, dopuszczalne są nieznaczne wady kształtu, zabarwienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221260-6 - Grzyby

4.5.5.) Wartość części: 6720,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość Wymagania jakościowe
pomidor gruntowy kl. I
dostawa: od VIII.2024r. – IX.2024r.
650 kg/mc. świeży, dojrzały, zdrowy, twardy, średniej wielkości
pomidor gruntowy kl. II
dostawa: od VIII.2024 – IX.2024r. 450 kg/mc świeży, dojrzały zdrowy, twardy, bez uszkodzeń i pleśni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221240-0 - Pomidory

4.5.5.) Wartość części: 5264,40 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość Wymagania jakościowe
botwina pęcz. 250g
dostawa: V.2024r.- VIII.2024r.
100 pęczków /mc bez plam, pożółkłych i zaschniętych części, bez zanieczyszczeń obcych (części traw, chwastów), czysta, świeża
cukinia;
dostawa: od VI.2024r.- X.2024r.
200kg/mc owoc o kształcie cylindrycznym, skórka gładka z połyskiem, dł. owoc. 20-30cm o masie 0,5kg - 1,5kg, zdrowa, bez uszkodzeń mechanicznych
dynia konsumpcyjna;
dostawa: od VII.2024r.- I.2025r.
400kg/mc świeża, zdrowa, czysta, bez uszkodzeń mechanicznych,
fasola szparagowa
dostawa: od VII.2024r. – VIII.2024r.
100 kg/mc świeża, zdrowa, nie łykowata
jarmuż;
dostawa: od V.2024r. – XII.2024r. 100szt/mc liście bez plam, pożółkłych i zaschniętych części, czyste, wolne od chorób i owadów.
sałata zielona (200-300g)
dostawa: od V.2024r. do VIII.2024r.
400 szt./mc świeża, liście czyste, bez posmaku goryczki, nieuszkodzone
rzodkiewka pęcz.(200g)
dostawa: od V.2024r. - VII.2024r.
400 pęcz/mc. świeża, zdrowa, bez posmaku goryczki, pęczki rzodkiewki średniej wielkości
szczypiorek pęcz (100g)
dostawa: od V.2024r. do X.2024r. 300 pęczków (100g) /mc. bez plam, pożółkłych i zaschniętych części, bez pędów kwiatostanowych i innych zanieczyszczeń obcych ( części traw, chwastów), liście żywo-zielone, smaczne i aromatyczne
koper zielony (100g)
dostawa: od V.2024r. do X.2024r. 300 pęczków liście świeże, czyste, zielone bez pędów kwiatostanowych i innych zanieczyszczeń
kalarepa – sztuka nie mniejsza niż 300 gr. dostawa: od V.2024r – VI.2024r i IX.2024r 120szt/mc jędrna, zielona, nie zdrewniała i bez uszkodzeń

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221250-3 - Cukinia

03221212-5 - Fasola szparagowa

03221310-2 - Sałata

4.5.5.) Wartość części: 24310,40 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość Wymagania jakościowe
ziemniaki
dostawa: od IX.2024r. do VI.2025r.
4000 kg/mc. średnie, konsumpcyjne, o barwie żółtej, świeże, czyste, zdrowe, niezazielone, jednolite odmianowo
ziemniaki młode
dostawa: od VII.2024r – VIII.2025r. 6000 kg/mc. średnie lub duże, jednolitej odmiany, konsumpcyjne, bulwy okrągło-owalne, miąższ żółty,

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 76560,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tropicana sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000111435

7.3.3) Ulica: Pużaka 49

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-01 do 2025-02-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tropicana sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000111435

7.3.3) Ulica: Pużaka 49

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-01 do 2025-02-28

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tropicana sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00000111435

7.3.3) Ulica: Pużaka 49

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-01 do 2025-02-28

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Oferty niepodlegające odrzuceniu w zadaniach nr 4 oraz 8 przewyższają kwotę przeznaczoną na sfinansowanie danych zadań dwukrotnie co przekracza możliwość zamawiającego na podwyższenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 ust. 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22684,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22684,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Zięba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 23

7.3.4) Miejscowość: Zarzecze

7.3.5) Kod pocztowy: 37-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22684,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-01 do 2025-02-28

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tropicana sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000111435

7.3.3) Ulica: Pużaka 49

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16380 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-05 do 2025-02-28

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tropicana sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000111435

7.3.3) Ulica: Pużaka 49

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-05 do 2025-02-28

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Oferty niepodlegające odrzuceniu w zadaniach nr 4 oraz 8 przewyższają kwotę przeznaczoną na sfinansowanie danych zadań dwukrotnie co przekracza możliwość zamawiającego na podwyższenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 ust. 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1198,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1198,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Zięba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 23

7.3.4) Miejscowość: Zarzecze

7.3.5) Kod pocztowy: 37-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1198,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-01 do 2025-02-28

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 955,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 955,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 955,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tropicana sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000111435

7.3.3) Ulica: Pużaka 49

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 955,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-01 do 2025-02-28

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43815,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43815,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43815,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tropicana sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000111435

7.3.3) Ulica: Pużaka 49

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43815,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-05 do 2025-02-28

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7062,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tropicana sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000111435

7.3.3) Ulica: Pużaka 49

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-02-28

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5264,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10810,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5264,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Sadowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: Koćmierzów 109

7.3.4) Miejscowość: Samborzec

7.3.5) Kod pocztowy: 27-650

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5264,4 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-01 do 2024-09-30

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24310,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24310,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Zięba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 23

7.3.4) Miejscowość: Zarzecze

7.3.5) Kod pocztowy: 37-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24310,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-01 do 2025-01-31

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Witold Bobel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: Korzenica 94

7.3.4) Miejscowość: Laszki

7.3.5) Kod pocztowy: 37-543

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2025-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.