eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywiń › "Adaptacja zabytkowego budynku szkoły w miejscowości Bieżyń na Gminne Centrum Nauki"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja zabytkowego budynku szkoły w miejscowości Bieżyń na Gminne Centrum Nauki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzywiń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Krzywiń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-010

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 517 05 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzywin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krzywin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Adaptacja zabytkowego budynku szkoły w miejscowości Bieżyń na Gminne Centrum Nauki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbb4071d-bb02-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003512/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Adaptacja zabytkowego budynku szkoły w miejscowości Bieżyń na Gminne Centrum Nauki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny, Poddziałanie 9.3.2. Inwestowanie w rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120692/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja zabytkowego budynku szkoły w miejscowości Bieżyń na Gminne Centrum Nauki.
Zakres zadania:
I. Zagospodarowanie terenu wokół budynku:
Planuje się wykonać jezdnię placu manewrowego przy zjeździe z drogi powiatowej z kostki betonowej oraz stanowiska postojowe z ażurowej kostki betonowej.
Przewiduje się także wykonanie chodnika wokół budynku, stanowiącego dojście do obu wejść oraz placu o funkcji rekreacyjno- wypoczynkowej oraz wykonanie małej architektury.
Zaplanowane jest także wykonanie oświetlenia zewnętrznego budynku, budowy zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej oraz instalacji centralnego ogrzewania.
Przewidziane do wykonania jest także zagospodarowanie zieleni, poprzez zachowanie i uporządkowanie istniejącej zieleni renowację istniejących trawników, wykonanie nowych nasadzeń w formie żywopłotów i ozdobnych krzewów.
Planuje się rozbiórkę części istniejącego ogrodzenia z siatki metalowej i metalowymi słupami oraz wymianę furtki w ogrodzeniu – o szerokości 2 m, a także bramy wjazdowej – na bramę o szerokości 4m. Przy zjeździe z drogi powiatowej planuje się zmianę przebiegu ogrodzenia.
II. Roboty na budynku:
a. opis architektoniczny
Przewidziane do realizacji są następujące roboty:
- Ociepleniu budynku od wewnątrz
- Wymianie stolarki okiennej i drzwiowej
- Wymianie pokrycia dachu
- Przebudowie i remoncie wewnątrz budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza budynku;
- Wymianie wewnętrznych instalacji: elektrycznej, wod-kan, c.o.
- Wykonaniu instalacji teletechnicznych
- Montażu zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych
b. Instalacje sanitarne:
- Przebudowa instalacji wody, w tym wody zimnej i ciepłej wody użytkowej
- Wykonanie instalacji hydrantowej
- Przebudowa instalacji kanalizacyjnej
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej
c. Instalacje elektroenergetyczne:
- Zasilanie budynku,
- Rozdzielnica główna RG budynku,
- Instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
- Instalacja siły i gniazd wtykowych,
- Instalacja odgromowa i uziemiająca,
- Ochrona przeciwporażeniowa,
d. Instalacje teletechniczne:
- główne trasy kablowe w budynku,
- instalacja dzwonka – elektroniczna woźna,
- okablowanie strukturalne (IT),
- sieć WIFI,
- sieć kamer IP (IP Cam),
- instalacja oddymiania klatki schodowej (OD),
- instalacja sygnalizacji alarmu pożarowego (SSP).
Nie przewiduje się instalacji sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
• dokumentacja projektowa,
• kosztorys ofertowy „ślepy”,
• przedmiary robót.
Ponadto Wykonawca winien uzyskać w imieniu Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu lub zgłosić zakończenie budowy wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu od tego zgłoszenia, zgodnie z Rozdziałem 5b ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w tym dokonać wszelkie czynności formalne i prawne niezbędne do zakończenia budowy.
KODY WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ CPV:
45000000-7 Roboty budowlane;
45321000-3 Izolacja cieplna
45443000-4 Roboty elewacyjne
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach

Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektami budowlanymi, projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami ofertowymi), stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji.
Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w ST.
Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 - letniego okresu gwarancji i rękojmi - okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.

Zamawiający wymaga, aby wszędzie gdzie jest to możliwe, a nie koliduje z uzyskanym pozwoleniem na budowę zatwierdzonym projektem budowlanym i wykonawczym należy stosować takie rozwiązania materiałowe, które spełniają wymogi dotyczące dostępności architektonicznej, o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Szczegółowe informacje dotyczące Opisu Przedmiotu Zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4516058,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4516058,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4516058,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MURARSTWO Mariusz Krauze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697-175-62-12

7.3.3) Ulica: Świerczyna 53D

7.3.4) Miejscowość: Świerczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 64-113

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4516058,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.