eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Termomodernizacja OSP Stanica - etap II



Ogłoszenie z dnia 2021-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja OSP Stanica - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6

1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pilchowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja OSP Stanica - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53b52f13-0fdb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241731

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000455/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Pilchowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173219/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147522,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynku OSP obejmująca docieplenie ścian, dachu i stropu, wymianę okien oraz remont posadzki w garażu.

W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się:
1) w zakresie demontaży:
a) demontaż istniejącego ocieplenia połaci dachowej z wełny mineralnej wraz z folią i obudową z płyt gipsowo-kartonowych (salka nad garażem);
b) demontaż anten, lamp, kamer oraz tablic;
c) rozebranie rur spustowych (do ponownego użytku);
d) demontaż stalowej ramy po starej bramie garażowej;
e) demontaż parapetów zewnętrznych;
f) demontaż okien i parapetów wewnętrznych;
g) zerwanie posadzki cementowej w garażu wraz z cokolikami;
h) demontaż warstw podposadzkowych (w tym płyty betonowej niezbrojonej i izolacji) w garażu;
i) rozebranie płyt chodnika prowadzącego do wejścia (do ponownego wbudowania);
2) w zakresie inwestycji planowane są następujące roboty budowlane:
a) docieplenie połaci dachu:
• część niższa (salka nad garażem) poprzez zastosowanie wełny mineralnej gr. 2x10cm o współczynniku lambda 0,032 W/m2K, folii paroizolacyjnej, płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5mm z ich pomalowaniem.
• części wyższej montaż wełny mineralnej (0,036 W/m2K) gr. 5cm wraz z folią paroizolacyjną;
b) docieplenie stropu nad piętrem poprzez ułożenie folii paroizolacyjnej oraz płyt z wełny mineralnej (0,032 W/m2K) gr. 2x10cm;
c) docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką-mokrą z zastosowaniem płyt styropianowych gr. 10cm dla ścian i 5cm dla cokołu oraz wykonaniem cienkowarstwowej wyprawy z akrylowego tynku dekoracyjnego - tynk winien być nanoszony na wcześniej ułożoną zaprawę zbrojącą z wtopioną siatką z włókna szklanego (gramatura 145g/m2). Na cokole i ścianach powyżej cokołu do wys.200cm należy zastosować podwójną warstwę siatki. Dla ścian przewiduje się tynk akrylowy baranek 1,5mm - kolor podstawowy NCS S 2005 – R80B (jasnoszary), kolor dodatkowy NCS S 1580-Y90R (czerwony), dla cokołu tynk mozaikowy kolor ciemnoszary;
d) wymiana istniejących okien na okna PCV, białe, uchylno-rozwierane z profili pięciokomorowych, U≤0,9 W/m2K. Okna wyposażyć w automatyczne nawietrzaki ciśnieniowe samoregulujące, z okapem. Ościeża wewnętrzne (w miejscach odsłoniętych po usunięciu istniejących okien) wykończyć tynkiem cementowo-wapiennym zatartym na gładko;
e) montaż parapetów zewnętrznych aluminiowych powlekanych (systemowych), które będą wystawać poza lico ocieplonej ściany na co najmniej 40 mm i wewnętrznych z PCV w kolorze szarym;
f) montaż wcześniej zdemontowanych elementów elewacji tj. rur spustowych, anten, lamp, kamer oraz tablic;
g) wykonanie nowej posadzki w garażu jako płyty żelbetowej gr. 20 cm zbrojonej, utwardzonej powierzchniowo z zastosowaniem suchej posypki w systemie DST np. MultiTop Bautech i impregnatu Bautech Formula. Dla nowej posadzki wykonanie warstw podposadzkowych tj. podsypki cementowo-piaskowej gr.10 cm, izolacji z folii, izolacji z płyt z polistyrenu ekstrudowanego XPS 30 gr.10 cm;
h) wykonanie podestu, na poddaszu nieużytkowym, z płyt OSB, mocowanego do istniejących belek stalowych przy pomocy wkrętów samowiercących umożliwiającego dojście do urządzeń teletechnicznych;
i) malowanie farbą lateksową starych tynków ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń;
j) malowanie wewnętrznych krat okiennych emalią do metalu;
k) wykonanie nowych lub wyrównanie istniejących warstw podsypkowych pod chodnik prowadzący do wejścia z płyt chodnikowych (wcześniej zdemontowanych – z odzysku);
l) wykonanie opaski budynku na podsypce piaskowej z płyt betonowych 35x35x5cm chodnikowych ograniczonej obrzeżami betonowymi;
m) otynkowanie komina ponad dachem tynkiem cementowo – wapiennym i pomalowanie farbą silikatową w kolorze elewacji;
3) prace towarzyszące:
a) kompensacja utraconych miejsc lęgowych w ramach, której należy wywiesić 2 (dwie) budki lęgowe dla wróbla domowego i mazurka w terminie i zgodnie z zaleceniami określonymi w opinii ornitologicznej (Załączniku nr 4 do umowy) z równoczesnym uwzględnieniem całości wniosków i zaleceń zawartych w w/w opinii.
b) wywóz i utylizacja odpadów budowlanych oraz uprzątnięcie terenu po prowadzonych robotach;
c) wykonanie koniecznych zabezpieczeń w postaci montażu daszków ochronnych, rusztowań, wykonania ochrony z folii PE i płyt etc.

4. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z „Termomodernizacja OSP Stanica - etap II”
1) w ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca wykona wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót;
2) w zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót;
3) w zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac;
4) Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ.
5. W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska.
Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
1) zraszania wodą / innego zabezpieczenia przed pyleniem dla terenu prowadzenia prac rozbiórkowych;
2) zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy;
3) stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie);
4) transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów;
5) stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach.
Ponadto, Zamawiający pozostaje uprawniony do prowadzenia monitoringu pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
1) wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania;
2) organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
6. Zamawiający informuje, że roboty będą wykonywane na użytkowanym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia użytkownikowi korzystania z obiektu z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Wykonawca uwzględni w ofercie koszty wynikające z zabezpieczenia obiektu.
7. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1: realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, w tym w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
8. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
9. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy odbycia wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421141-4 - Instalowanie przegród

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194600,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313269,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194600,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany REMBUD Mariusz Przybyła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6391699408

7.3.3) Ulica: Podbiała 8c

7.3.4) Miejscowość: Rudy

7.3.5) Kod pocztowy: 47-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194600,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.