eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowo › Całodobowe świadczenie usług ochrony obiektów, mienia i osób w Centralnym Ośrodku Sportu - Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowe świadczenie usług ochrony obiektów, mienia i osób w Centralnym Ośrodku Sportu - Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodobowe świadczenie usług ochrony obiektów, mienia i osób w Centralnym Ośrodku Sportu - Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb45ee11-e655-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019693/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi ochrony osób i mienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198153/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 22/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie przez Wykonawcę usług ochrony obiektów, mienia i osób w Centralnym Ośrodku Sportu - Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie ul. Żeromskiego 52 wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej w okresie 12 miesięcy zgodnie z harmonogramem przedstawionym w poniższej tabeli.
Miesiąc Ilość dni Ilość osobogodzin na dobę Ilość osób Razem
Lipiec 31 48 2 osoby przez całą dobę 1488
Sierpień 31 48 2 osoby przez całą dobę 1488
Wrzesień 30 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1080
Październik 31 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1116
Listopad 30 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1080
Grudzień 31 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1116
Styczeń 31 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1116
Luty 28 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1008
Marzec 31 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1116
Kwiecień 30 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1080
Maj 31 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1116
Czerwiec 30 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1080

Razem ilość osobogodzin za 12 miesięcy 13884

Ochraniane obiekty:
1) Kompleks basenowo – rekreacyjny „Aquarius”,
2) Budynek hotelowo biurowy „ Albatros”,
3) Pawilony hotelowe A , B, C,
4) Internat sportowy (nowy, oddany w maju 2022 r.)
5) Pensjonat Rybitwa,
6) Budynek zaplecza technicznego z pralnią,
7) Trzy domki tzw. PIS wraz z zapleczem sanitarnym,
8) Korty tenisowe,
9) Hala do gier zespołowych,
10) Hala tzw. „mała”,
11) Hala do judo i zapasów,
12) Hala do podnoszenia ciężarów wraz z siłownią,
13) Teren stadionu budynek zaplecza stadionowego i boisko treningowe trawiaste wraz z zespołem przyległych boisk
14) Hala do szermierki,
15) Kotłownia,
16) Hydrofornia z ujęciem wody,
17) Wiata i teren grillowiska,
18) Stacja transformatorowa,
19) Fontanna,
20) Zespół parkingów i dróg wewnętrznych,
21) Plac do rzutów.
1. Dozór i ochrona będzie realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej:
1) Stałej — ilość osób w zależności od okresu:
a) okresy podstawowe: od 1.01. – 30.06. oraz 1.09.- 31.12., - 1 osoba w każdej godzinie w ciągu doby + 1 osoba na 12-godzinnej zmianie nocnej od godziny 19.00 do godziny 7.00. (jednocześnie kierownik zmiany jest szefem zabezpieczenia obiektu).
b) Okres wzmożonej ochrony: od 1.07. – 31.08. jednocześnie 2 osoby w każdej godzinie w ciągu doby (jednocześnie kierownik zmiany jest szefem zabezpieczenia obiektu).
2) Doraźnej (opcja)- polegającej na zwiększeniu w chronionym obiekcie ilości obsady osób spełniających warunki określone w pkt. 4), (na żądanie Zamawiającego w czasie imprez odbywających się w plenerze, w jadalni Ośrodka itp.) w ilości osobogodzin wynikających z potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje opcjonalnie 300 osobogodzin na okres 12 miesięcy – w razie potrzeby
3) Podana ilość osobogodzin jest maksymalna. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości osobogodzin zarówno w zakresie ochrony stałej jaki i doraźnej. Może też wystąpić sytuacja, w której w jednym miesiącu ilość osobogodzin będzie mniejsza niż zaplanowana, a w innym zwiększona, bez zwiększania łącznej ilości osobogodzin. Minimalna liczba osobogodzin wynikająca z ochrony stałej wynosić będzie 70 % ilości podanej w tabeli powyżej w pkt. 1.
4) Minimum jedna osoba na jednej zmianie (i minimum cztery osoby w całej obsadzie) wykonująca usługę w formie określonej pkt. 1 i 2 musi posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej uprawnionych do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 1995)).
5) Czas świadczenia usługi w formie określonej w pkt. 1 ustala się: we wszystkie dni kalendarzowe, godziny te mogą ulec zmianie na żądanie Zamawiającego
2. Obowiązki podmiotu świadczącego usługę dozoru, ochrony obiektu i mienia:
1) Najpóźniej w dniu podpisania umowy wykonawca przedstawi (jako załącznik do umowy) plan ochrony, o którym mowa w art. 7 ust. 5 ustawy o ochronie osób i mienia oraz umiejscowienie elektronicznych rejestratorów kontroli pracowników ochrony ( w ilości min. 15 pkt.). Plan ten wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.
2) Dozór i ochrona (zgodnie z art.3 pkt. l Ustawy o ochronie osób i mienia) winny być realizowane w formie:
a) bezpośredniej ochrony fizycznej przez pracowników Wykonawcy,
b) stałego śledzenia i analizowania sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych,
c) stałe prewencyjne obchody chronionych obiektów,
d) zainstalowanie elektronicznych rejestratorów kontroli pracowników ochrony ( w ilości min. 15 pkt.) na drogach obchodowych chronionych obiektów w miejscach wyznaczonych w planie ochrony, zaaprobowanym przez Zamawiającego, z możliwością potwierdzania nie rzadziej niż raz na 1 godzinę,
e) przedłożenie Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca odczytów z rejestratorów,
f) wprowadzania obsady do chronionego obiektu do czasu wyjaśnienia powodu reakcji systemu alarmowego,
3) Wykonywanie czynności wynikających ze szczegółowych instrukcji i zarządzeń obowiązujących na terenie OPO: min. „ Instrukcje bezpieczeństwa pożarowego dla obiektów OPO", itp.
4) Do obowiązków podmiotu gospodarczego świadczącego usługę dozoru i ochrony obiektu i mienia OPO należy również:
a) kierowanie gości Ośrodka do recepcji, na miejsce zakwaterowania itp.,
b) bieżące monitorowanie pojazdów wjeżdżających/wyjeżdżających na teren Ośrodka; kontrolowanie dowodu wniesienia opłaty parkingowej przy wyjeździe pojazdów,
c) niedopuszczanie do wnoszenia na teren ochranianego obiektu materiałów niebezpiecznych oraz materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania przez przedstawicieli firm zewnętrznych,
d) pełna znajomość topografii Ośrodka - w tym rozkład pomieszczeń w poszczególnych obiektach, dróg ewakuacyjnych w obiektach i na terenie Ośrodka itp.,
e) znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, p.poż., zaworów wodnych oraz wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie (serwerownia, centrala telefoniczna),
f) prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami, w szczególności:
− p.poż.,
− przeciwwłamaniowymi,
− elektrycznymi,
− C.O. i wód.- kan.,
− gazowymi,
− komputerowymi.
g) znajomość numerów telefonów do ekip pogotowia technicznego, serwisów oraz kierownictwa OPO,
h) egzekwowanie przestrzegania przez pracowników i gości hotelowych postanowień instrukcji przeciwpożarowej,
i) ścisła współpraca z osobą wyznaczoną ze strony OPO w zakresie ochrony, bezpieczeństwa i obowiązującego porządku w Ośrodku oraz codzienne informowanie o wszelkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach,
j) obsługa systemów przeciwwłamaniowych w obiektach i telewizji przemysłowej w budynku bramy wjazdowej,
k) posiadanie jednolitego umundurowania oraz noszenie identyfikatorów (legitymacji pracownika ochrony) przez pracowników Wykonawcy zgodnie z wymogami podanymi w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021 r. poz. 1995),
l) posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej wydane zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. (Dz.U. poz. 1550) w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia,
m) posiadanie przez każdego pracownika Wykonawcy niezależnego środka łączności podczas ochrony obiektu,
n) posiadanie wyposażenia w środki ochrony stosowne do wykonywanych zadań,
o) posiadanie środka komunikacji ułatwiającego poruszanie się po terenie (rower, skuter),
p) patrolowanie terenu Ośrodka ogrodzonego o pow. 19 ha, obiektów sportowych i hotelowych dostępnych dla gości hotelowych i sportowców oraz obiektów stanowiących gospodarcze zaplecze Ośrodka,
q) ochrona wszystkich obiektów na terenie Ośrodka przed włamaniem, kradzieżą oraz dewastacją,
r) kontrola technicznego zabezpieczenia obiektów Ośrodka,
s) zamykanie bramek wejściowych na plażę (2 szt.) o godz. 21.00 i otwieranie ich o godz. 6.00.
t) interweniowanie w stosunku do osób, których działania groziłyby zaborem lub zniszczeniem mienia Ośrodka (zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkadzania mienia),
u) współpraca z policją oraz innymi służbami w celu zapewnienia bezpieczeństwa Ośrodka jak i osób w nim przebywających,
v) sporządzanie raportów z przebiegu służby. Wykonawca ma obowiązek codziennie sporządzać raport, obejmujący wszystkie zdarzenia poprzedniej doby do godz. 7.15 dnia następnego.
3. Zamawiający z chwilą podpisania umowy wyznaczy osobę odpowiedzialną do bezpośrednich kontaktów z Wykonawcą w miejscu świadczenia usługi i wyznaczy koordynatora ds. bhp zgodnie z art. 208 § l Kodeksu pracy

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314194,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 749352,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314194,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Memling Security sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220573903

7.3.3) Ulica: Al. Grunwaldzka 309

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-309

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podjazd grupy interwencyjnej - Skania SC, Roman Grądzki, Karolina Pełechaty, Karolina Elendt


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314194,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.