eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg Dolny › Utworzenie "Centrum Aktywnego Seniora" w Brzegu Dolnym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie "Centrum Aktywnego Seniora" w Brzegu Dolnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195117

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie "Centrum Aktywnego Seniora" w Brzegu Dolnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0acaf7e8-0729-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004068/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Utworzenie "Centrum Aktywnego Seniora" w Brzegu Dolnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162805/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1221799,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą Utworzenie „Centrum Aktywnego Seniora” w Brzegu Dolnym.
2. Roboty budowlane realizowane będą przy ulicy Zwycięstwa 8 w Brzegu Dolnym, na działce nr 17/6, AM-11, obręb Brzeg Dolny, na podstawie DECYZJI NR 151/20 z dnia 27.04.2020 r. wydanej przez Starostę Wołowskiego.
3. Realizacja przedsięwzięcia obejmuje termomodernizację i przebudowę części budynku handlowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania – zgodnie z ww. decyzją. W zakres prac wchodzi wykonanie instalacji: wentylacji, klimatyzacji, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, hydrantowej, elektrycznej wraz z nową tablicą rozdzielczą i układem pomiarowym, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, inst. niskoprądowych i teletechnicznych.
4. Podstawą do realizacji przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa opracowana przez „Archidom” Bernard Łopacz z siedzibą ul. Stawowa 5, 47-400 Racibórz, stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.
5. Wywóz gruzu i odpadów wraz z utylizacją - w gestii Wykonawcy.
6. Niezależnie do zapisów dokumentacji projektowej dodatkowo należy uwzględnić prace:
1) skucie tynków i wykonanie nowych (parter fragmentarycznie + piwnica);
2) osuszanie i odgrzybianie pomieszczeń;
3) skucie posadzek w piwnicy wraz wykonaniem nowych wylewek i posadzek oraz właściwej izolacji cieplnej i przeciw wilgociowej;
4) docieplenie ościeży styropianem gr 3 cm;
5) zaślepienie dodatkowego otworu w stropie;
6) W miejscu występowania elementów wydzielenia pożarowego należy wykonać docieplenie z wełny mineralnej w pasach szer.2m, a stolarkę okienną w tych pasach dostosować do wymaganej kl. EI 60.Wykonać wydzielenie przeciwpożarowe piwnicy od parteru w kl. EI30;
7) dostawa i montaż krat podestowych w studzienkach doświetlających.
7. Zamawiający ustanowi nadzór autorski oraz nadzór inwestorski dla realizacji przedsięwzięcia.
8. Roboty budowlane prowadzić należy pod nadzorem kierownika budowy i kierowników robót dla poszczególnych branż oraz nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego.
9. Teren budowy i teren zaplecza należy na czas budowy ogrodzić w sposób uniemożliwiający dostęp dla osób postronnych.
10. Roboty należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi w Polsce normami
i przepisami z zachowaniem przepisów i zasad BHP.
11. Podane w SWZ i dokumentacji projektowej nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma cechy funkcjonalne, nie gorsze niż wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt, a jego jakość nie może być gorsza od jakości wskazanego produktu. W przypadku zamiaru korzystania z produktów i materiałów równoważnych, Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. W przypadku, gdy wykonawca oferuje materiał równoważny w stosunku do wskazanego w dokumentacji, informacja o tym będzie musiała znaleźć się w kosztorysie ofertowym przez podanie nazwy materiału równoważnego. Do oferty nie należy dołączać kosztorysu. Zgodnie z postanowieniami umowy kosztorys będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
12. Przedmiar dołączony jest wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji własnej. Wykonawca powinien mieć na uwadze, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i /lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze i SWZ.
13. Przed złożeniem oferty zalecane jest wykonanie wizji lokalnej, w celu prawidłowego sporządzenia i skalkulowania oferty przez Wykonawcę na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt Wykonawcy.
14. Wykonawca uzyska świadectwo energetyczne budynku oraz pozwolenie na użytkowanie obiektu.
15. W ramach przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów, „biały montaż” oraz uchwyty i elementy funkcjonowania toalet i szatni dla osób niepełnosprawnych, w tym kabiny systemowe w toaletach, podgrzewacze wody- wg. projektu wykonawczego.
16. Pozostałe wyposażenie lokalu tj. wyposażenie meblowe, sprzęt oraz wyposażenie „drobne” kuchni, sanitariatów i szatni nie stanowią przedmiotu zamówienia.
17. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje termomodernizację i przebudowę części budynku handlowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku, w tym:
1) wykonanie i przystosowanie pomieszczeń dla wskazanych użytkowników;
2) wykonanie wyburzeń ścianek działowych oraz przejść komunikacyjnych w ścianach nośnych wraz z montażem projektowanych nadproży a także wykonanie nowych ścianek działowych murowanych z betonu komórkowego wydzielających projektowane pomieszczenia;
3) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem EPS gr.16cm;
4) docieplenie ościeży drzwiowych i okiennych styropianem EPS gr 3cm;
5) wykonacie docieplenia dachu styropapą gr.24cm (zgodnie z projektem i technologią wykonania);
6) wykonanie wierzchniego pokrycia papowego dachu;
7) wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;
8) skucie istniejących posadzek (dotyczy parteru i piwnicy);
9) skucie istniejących tynków ze ścian (parter-fragmentarycznie, piwnica) i wykonanie nowych;
10) osuszanie i odgrzybianie pomieszczeń;
11) likwidacja zejść do piwnicy;
12) wydzielenie stref pożarowych zgodnie z opisem ochrony p.poż.;
13) remont pomieszczeń w istniejącym budynku (wykonanie nowych posadzek, ścian, sufitów podwieszanych gk);
14) demontaż istniejących okładzin ściennych;
15) demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej;
16) wykonanie nowoprojektowanych ścian wg rzutów i opisu technologii ich wykonania;
17) wykonanie nowych wylewek i posadzek wraz z właściwą izolacją cieplną i przeciwwilgociową (piwnica i parter);
18) wykonanie nowych posadzek (w pomieszczeniach sanitarnych płytki ceramiczne w pozostałych pomieszczeniach wykładzina PCV typu Tarket z wywiniętymi cokolikami na wysokość 12cm ułożona na równym podłożu na kleju metodą zgrzewaną);
19) wykończenie ścian i sufitów (likwidacja istniejących powłok malarskich, wykonanie gładzi gipsowych (parter),wykonanie nowych okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitarnych i kuchni, malowanie ścian i sufitów);
20) montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej dostosowanej do obowiązujących norm;
21) montaż nowej stolarki wewnętrznej;
22) wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;
23) wykonanie wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach oraz wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach sanitarnych i kuchni;
24) wykonanie klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach;
25) wykonanie instalacji hydrantowej wewnętrznej;
26) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej;
27) wykonanie instalacji c.o. wraz z wymianą grzejników oraz wymiennikiem umieszczonym w pomieszczeniach piwnicy;
28) wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z nową tablicą rozdzielczą i układem pomiarowym;
29) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego;
30) wykonanie instalacji niskoprądowych i teletechnicznych;
31) roboty elewacyjne oraz uporządkowanie strefy przyściennej w tym:
a) wykonanie okładziny z twardego styropianu słupów podcienia na elewacji frontowej,
b) wykonanie nowej kostki betonowej na powierzchni podcienia elewacji frontowej i od strony zaplecza wg projektu,
c) wykonanie remontu schodów do piwnicy od strony zaplecza oraz schodów wejściowych do pomieszczeń kuchni,
d) wykonanie nowych naświetli okien piwnicznych (3 szt.) zagłębionych w gruncie wraz z wymianą okien piwnicznych 3 szt.,
e) remont pozostałych murków rampy od strony zaplecza,
f) wykonanie cokołów z tynku szlachetnego dekoracyjnego wskazanego w opisie,
g) wykonanie remontu przyłączy wodno-kanalizacyjnych oraz deszczowych,
h) demontaż istniejących schodów zewnętrznych w strefie połączenia z budynkiem wyższym od strony zaplecza,
i) montaż zadaszeń w poliwęglanu nad wejściami do budynku od strony zaplecza,
j) montaż krat podestowych w studzienkach doświetlających.
18. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności związane z wykonywaniem robót, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. wszystkich tzw. pracowni
ków fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.
19. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań Zamawiającego oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawiera projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1788000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1788000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1788000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany OLMAX Michał Zimnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 932819000

7.3.3) Ulica: Trzebnicka 37

7.3.4) Miejscowość: Wołów

7.3.5) Kod pocztowy: 56-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1788000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.