eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osięciny › Remont oraz termomodernizacja ścian budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Osięcinach



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont oraz termomodernizacja ścian budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Osięcinach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osięciny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Osięciny

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-220

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54) 2650030

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@osieciny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieciny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9c226ae-d459-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont oraz termomodernizacja ścian budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Osięcinach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9c226ae-d459-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059876/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej na działce o numerze ewidencyjnym 162/1 w miejscowości Osięciny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168749

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.03.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 404054,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont oraz termomodernizacja ścian budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Osięcinach
W ramach realizacji inwestycji przewiduje się wykonanie robót remontowych i termoizolacyjnych budynku w zakresie:
W branży architektonicznej - wnętrza:
Remont tynków i wymalowań wewnętrznych w celu usunięcia zawilgoceń powstających na skutek podciągania kapilarnego wilgoci z poziomu posadowienia. Dotyczy - sali głównej i szatni. W tym zakresie niezbędne jest wykonanie demontażu poszycia sceny, znajdującej się w sali głównej, w celu odkrycia zawilgoconych powłok malarskich i tynkarskich ścian. Hydroizolację z polimerowych mas uszczelniających nakładać do wysokości 1,10 m od posadzki. Po demontażu desek sceny, należy je ponownie zamontować, oraz odtworzyć malowanie desek sceny. Założono wymianę 20% desek poszycia. Na czas robót malarskich zdemontować grzejniki, i ponownie je zamontować. Wykonać skucie i odtworzenie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych kat III - w wykonaniu maszynowym - tynki lekkie, do wysokości ścian pomieszczenia. Następnie nałożyć gładzie.
W branży architektonicznej – elewacje:
W zakresie elewacji przewidziano wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powłokowej i termicznej fundamentów styropianem EPS 70 o współczynniku lambda = 0,038 W/m2K, oraz założenie folii kubełkowej ochronnej fundamentów, wraz z demontażem i odtworzeniem opaski z kostki brukowej. Projektuje się termoizolację ścian zewnętrznych w zakresie zaznaczonym na załączonych rysunkach, ze styropianu fasadowego EPS 70 FASADA, o współczynniku lambda = 0,038 W/m2K, wykonanych metodą ETISC lekko-mokrą. Projektuje się wymianę orynnowania, na rynny dachowe RD 150 oraz rury spustowe RS 120 z blachy stalowej ocynkowanej w wykonaniu z gotowych elementów prefabrykowanych. Wszystkie elementy orynnowania - systemowe. Wykonanie termoizolacji przegród zewnętrznych pociąga za sobą konieczność wymiany obróbek blacharskich - parapetów, oraz obróbek attykowych ścian poprzecznych - wykonanie z blachy stalowej ocynkowanej grubości 0,55m.
W branży architektonicznej - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej:
Projektuje się wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w zakresie przewidzianym projektem, tj.:
- okna O1 o wymiarach 242 x 178 - szt 4
- okna O2 o wymiarach 44 x 178 - szt 2
- okna O3 o wymiarach 54 x 130 - szt 1
- drzwi stalowe o wymiarach 204 x 147 - szt 1
W branży architektonicznej - remont kominów ponad dachem:
Projektuje się remont kominów ponad dachem płaskim, w zakresie rozbiórki czap kominowych, rozebrania trzonów kominowych do wysokości 1 m, oraz ich odtworzenie, z otynkowaniem tynkiem cem-wap kat III, i malowaniem dwukrotnym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
1) Dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralną część SWZ - załącznik nr 7 do SWZ.
2) Wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248307,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248307,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Włodzimierz Walczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881003964

7.3.3) Ulica: Rybnicka 94

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248307,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.