Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00177597/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
- 2021/BZP 00184556/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wielicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Górny 2
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 399 98 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatwielicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatwielicki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/spwieliczka,m,342165,2021.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e09940aa-1231-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001234/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177597/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIU 272.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 163814,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, w tym między innymi komputerów stacjonarnych, monitorów, laptopów, urządzeń peryferyjnych, akcesoriów komputerowych itp.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ – OPZ.
3. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj.: Wieliczka, ul. Słowackiego 29) pokrywa we własnym zakresie Wykonawca.
4. Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z licencjami, dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi, sterownikami, certyfikatami itp
5. Produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być:
a) fabrycznie nowe;
b) wolne od wad fizycznych i prawnych;
c) dostarczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta;
d) dostarczone wraz z kompletem standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej;
e) zgodne z odpowiednimi normami i innymi wymaganiami formalnymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
30216110-0 - Skanery komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwaną dalej Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w sytuacji gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności badania złożonych ofert Zamawiający powziął informację, że postępowanie zawiera wadę polegającą na niespójności zapisów zawartych w Rozdziale XII Specyfikacji Warunków Zamówienia i Załączniku nr 5 do SWZ oraz Załączniku nr 2 i Załączniku nr 5 do SWZ. Niestety na etapie prowadzenia postępowania nikt z Wykonawców nie wskazał Zamawiającemu na istnienie różnic we wskazanych zapisach.
Zamawiający w Rozdziale XII Specyfikacji Warunków Zamówienia wyraźnie zaznaczył, że nie przewiduje konieczności, a tym samym nie wymaga przedkładania przedmiotowych środków dowodowych, mając na uwadze powyższe Zamawiający nie dokonał określenia sposobu uzupełniania przedmiotowych dokumentów. Natomiast w Załączniku nr 5 do SWZ w kilku miejscach pojawiły się adnotacje o konieczności dołączenia do oferty ,,deklaracji zgodności CE dla oferowanego modelu’’. Skutkiem w/w nieprawidłowości jest fakt, że w części złożonych ofert znajdują się wyszczególnione certyfikaty zaś w innych nie a Zamawiający nie określił sposobu uzupełniania wskazanych dokumentów.
Ponadto w załączniku nr 2 poz. 1 komputery stacjonarne w tabeli poz. 11 znajduje się zapis ,, Urządzenie musi spełniać wymagania w zakresie odporności wg standardu MIL-STD-810G 2008r (lub równoważnego) przynajmniej w zakresie wytrzymałości na upadek i odporności na zalanie’’, którego nie ma w załączniku nr 5 do SWZ. Zapis ten dotyczy generalnie laptopów, gdyż komputery stacjonarne nie podlegają takiej certyfikacji.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177647,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188891,10 PLN
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2024 roku
- "Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej, o której mowa w programie "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024r. "
- "Wykonanie remontu kapitalnego agregatu sprężarkowego AST-75G"
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część 2 - wapno budowlane hydratyzowane"
- "Usługi w zakresie pomiarów elektrycznych w podziemnej części Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Wykonanie wykładzin chemoodpornych w zbiornikach technologicznych warzelni Kopalni Soli "Wieliczka""
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby PODR w Lubaniu
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.