eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cisna › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Cisna w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Cisna w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cisna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440011

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cisna 49

1.5.2.) Miejscowość: Cisna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-606

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134686338

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminacisna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminacisna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c00d9538-ddb8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Cisna w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c00d9538-ddb8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241482

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039158/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Cisna w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181257

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GGiB.IV271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2814500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegających na opracowaniu dokumentacji technicznej oraz na wybudowaniu 112 przydomowych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Cisna, spełniających wymogi zharmonizowanej normy PN-EN 12566-3+A2:2013 lub równoważnej.
4.2. Realizacja przedmiotu zamówienia rozumiana jest jako wykonanie wszystkich niezbędnych prac projektowych oraz wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą, montażem, uruchomieniem i oddaniem do eksploatacji wszystkich, koniecznych urządzeń oraz sprzętu niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania każdej z 112 przydomowych oczyszczalni ścieków.
4.3. Zakres robót budowlanych obejmuje budowę 112 przydomowych oczyszczalni ścieków (zwanych dalej POŚ) wraz z instalacjami doziemnymi kanalizacji sanitarnej, które będą odpowiedzialne za odprowadzenie ścieków bytowych w sposób grawitacyjny lub ciśnieniowy z każdego budynku (który wchodzi w zakres przedmiotowej inwestycji) do oczyszczalni, wykonanie instalacji sanitarnych do odprowadzenia ścieków oczyszczonych do studni chłonnych lub drenażów rozsączających, wykonanie instalacji elektrycznych oczyszczalni, wykonanie rozruchu technologicznego oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji i pozwoleń.
4.4. Budowane POŚ są przeznaczone do unieszkodliwiana ścieków bytowych odprowadzanych z budynków mieszkalnych zlokalizowanych na obszarze NATURA 2000 i muszą spełniać wymagania dotyczące efektywności oczyszczania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 12 lipca 2019 r. w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska oraz warunków, jakie należy spełniać przy wprowadzeniu do wód lub do ziemi ścieków, a także przy odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych do wód lub urządzeń wodnych (Dz. U. z 2019r., poz. 1311). Zestawienie ogólne wielkości budowanych POŚ, ich ilość oraz lokalizacje zawiera tabela zawarta w załączniku Nr 1.1. do SWZ.
4.5. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przeprowadzenia badań ścieków oczyszczonych potwierdzających efektywność oczyszczania dla co najmniej 10 % wybudowanych oczyszczalni oraz przekazania ich wyników przy odbiorze końcowym zamówienia.
4.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia uproszczonego kosztorysu powykonawczego dla każdej wybudowanej oczyszczalni oddzielnie.

4.7. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu ilościowego budowanych POŚ przewidzianych w PFU lub w dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę, gdy ich wykonanie będzie niemożliwe ze względów technicznych lub z powodów zależnych od strony trzeciej. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna wielkość świadczenia będzie nie mniejsza niż 50 % wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 2 Umowy.
4.8. W ramach zadania wykonanych zostanie:
− 35 kpl. POŚ do obsługi 1 ÷ 6 RLM,
− 17 kpl. POŚ do obsługi 7 ÷ 8 RLM,
− 60 kpl. POŚ do obsługi 9 ÷ 12 RLM.
Zestawienie ogólne wielkości RLM, liczby POŚ oraz ich lokalizacji stanowi załącznik Nr 1.1 do SWZ.
4.9. Informacje dodatkowe dla Wykonawców przydatne do określenia zakresu zamówienia oraz sporządzenia oferty.
1) Zamawiający z uwagi na zawartą umowę z podmiotem trzecim na obsługę geodezyjną zobowiązuje się do wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej dla każdej z wybudowanych POŚ. Stąd też Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu nie uwzględnia tych usług w swojej ofercie.
2) Zamawiający z uwagi na zawartą umowę z podmiotem trzecim na obsługę hydrogeologiczną zobowiązuje się do przekazania wykonawcy posiadanych opracowań oraz do wykonania i przekazania opracowań hydrologicznych dla innych lokalizacji POŚ, jeśli taka konieczność wystąpi. Stąd tez Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu nie uwzględnia tych usług w swojej ofercie.
3) Zamawiający z uwagi na ustalenia z użytkownikami POŚ informuje, iż wszelkie prace związane z przystosowaniem instalacji wewnętrznych budynku (sanitarnych, elektrycznych itp.) w celu przyłączenia POŚ leżą po stronie w/w użytkowników. Stąd też Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu nie uwzględnia tych robót w swojej ofercie.
4.10. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program Funkcjonalno-Użytkowy („PFU”) - Załącznik Nr 1 do SWZ, Opinie geotechniczne - Załącznik Nr 1.2 do SWZ oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2939128,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3400000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3245000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOFIRMA Przemysław Gruszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612287160

7.3.3) Ulica: Ludwika Waryńskiego 18A

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3245000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.