Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00112680/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
- 2021/BZP 00112680/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-13 (po zmianach)
- 2021/BZP 00114699/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja i modernizacja stolarki okiennej i drzwiowej wraz z częściową wymianą i odtworzeniem w budynku Teatru „Miniatura” przy pl. Św. Ducha 2 w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278818
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Św. Ducha 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-023
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12-424-45-23
1.5.8.) Numer faksu: 12-424-45-60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wasik@teatrwkrakowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrwkrakowie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.teatrwkrakowie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja i modernizacja stolarki okiennej i drzwiowej wraz z częściową wymianą i odtworzeniem w budynku Teatru „Miniatura” przy pl. Św. Ducha 2 w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f647744-e2ec-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004247/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Konserwacja i modernizacja stolarki okiennej i drzwiowej wraz z częściową wymianą i odtworzeniem w budynku Teatru „Miniatura” przy Placu Świętego Ducha 2 w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane z funduszy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020 w ramach projektu: „Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112680/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAM.282.2.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 352097,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych składających się na konserwację i modernizację stolarki okiennej i drzwiowej wraz z częściową wymianą i odtworzeniem w budynku Teatru „Miniatura” przy pl. Św. Ducha 2 w Krakowie, dz. nr 65, obr. 1 Kraków- Śródmieście (nr rej. zabytków A-946) (CPV 45421100-5, 44220000-8), zgodnie z warunkami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, warunkami SWZ oraz zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44220000-8 - Stolarka budowlana
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428557,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565180,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565180,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Montażowe " MIDREW II" Paweł Michura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371446685
7.3.3) Ulica: Młynne 101
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Montażowe "MIDREW II" Michura Paweł
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565180,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Ochrona i dozór siedziby Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie przy ul. Bolesława Czerwieńskiego 16 - usługa społeczna
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 21 PAKIETÓW
- Wykonanie remontu (zabezpieczenie tymczasowe) elewacji budynku M-V
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- "Dostawa aparatu USG dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie"
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych oraz środków czystości codziennego użytku dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 2 zadania
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Biszczy"
- "Termomodernizacja ściany szczytowej oraz od podwórka w budynku przy ul. 3 Maja 25 w Augustowie"
- Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Żywieckiej 52 w Łękawicy
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont elewacji i balkonów w budynku hotelowym A w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.