eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Nowy Targ

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-141

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp.dz@um.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html https://bip.um.wroc.pl//przetargi/101

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ab91026-e6f3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030925/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa artykułów piśmienno - biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego Wrocławia (umowa na 2 lata)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199437/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/42/2022/WOU

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 810000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów piśmienno-biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia.
1.1. - tablice korkowe,
1.2. - papier pakowy szary, ozdobny, fotograficzny,
1.3. - segregatory, stojaki na czasopisma, przekładki do segregatorów, etykiety i wąsy do segregatorów, tekturowe tuby, brystol, kartony kreślarskie i archiwizacyjne, fascykuły,
1.4. - kalka kreślarska, ołówkowa, techniczna,
1.5. - koperty,
1.6. - tablice suchościeralno-magnetyczne ceramiczne, tablice Flipchart, tablice-planery suchościeralno-magnetyczne, markery, płyn i gąbka do tablic sucho ścieralnych,
1.7. - samoprzylepne : litery, cyfry, etykiety, folia, papier, taśma i godło,
1.8. - wyroby piśmiennicze /kostki papierowe,notesy, bloki biurowe, kołobruliony,bruliony, zeszyty, skoroszyty, teczki tekturowe i do podpisu, wizytowniki + wkłady, skorowidze, bloki do flipcharta, bloki rysunkowe i techniczne, książka kancelaryjna, papier piśmienny i milimetrowy, wzmacniające kółeczka samoprzylepne, papier do faksu, rolka termiczna do kas fiskalnych, taśma papierowa do maszyn liczących, teczki na akta osobowe, kartoteka na teczki zawieszane, teczki zawieszane, zakładki indeksujące,
1.9. - kleje /roślinny, biurowy, w taśmie, w płynie, introligatorski, masa mocująca,
1.10. – kaseta do drukarki etykiet Leitz,
1.11. – płyty DVD, płyty BD-R,
1.12. – taśmy samoprzylepne/malarsko-montażowa, dwustronna, klejąca, gęsia skórka, pakowa, dyspenser do oklejania, podajnik taśmy, folia stretch i bąbelkowa,
1.13. – artykuły biurowe z tworzyw sztucznych / pudełka i etui na CD, teczki i skoroszyty plastikowe, ofertówki, szuflady na dokumenty, moduły na biurko, podstawka na dokumenty, stojak na ulotki, klipy, identyfikatory i klipsy do identyfikatorów, tablice samoprzylepne, podkład na biurko, piórnik na biurko, pojemnik na długopisy, podpórka do książek, podstawka pod książkę z plexi, torby na dokumenty, teczki na mapy, kieszenie do płyt CD i na wizytówki, spinacz archiwizacyjny, torebki strunowe, tuby, mata pod krzesło, antyramy,
1.14. - drobne artykuły metalowe /noże do papieru + ostrza wymienne, nożyczki, pinezki, spinacze, pojemniki na spinacze, magnesy, szpilki, klipsy do papieru, datowniki, numerator, igły, kasetka metalowa,
1.15. - kalkulatory, rolki barwiące do kalkulatorów, dziurkacze + wymienne bolce i podkładki, zszywacze i rozszywacze, zszywki do papieru i kartonu,
1.16. - długopisy + wkłady, markery, zakreślacze, mazaki, cienkopisy, ołówki + wkłady, kredki, kreda, korektory, maczałki, temperówki, gumki, tasiemka bawełniana, nici, szpagat konopny, bibuła, plastelina,
1.17. - produkty kreślarskie/atrament i naboje do piór, tusze do pieczęci i kreślarskie, poduszki z tuszem do stempli, linijki, skalówki, ekierki, lupy,wykałaczki, pędzelki, farby,
1.18. - części, akcesoria i wyroby do komputerów /myszy, płyty CD, pendrivy, podkładki pod mysz i nadgarstek, podwieszane szuflady na klawiaturę ,podstawki pod monitor i laptopa, płyny i pianki antystatyczne, powietrze sprężone, chusteczki antystatyczne, wskaźnik laserowy, płyn do kopertownicy.

Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka zamawianych artykułów piśmienno-biurowych została określona w załącznikach.

1. Wykonawca musi udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły, liczonej od daty odbioru artykułów przez Zamawiającego.
2. Artykuły piśmienno-biurowe muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i zgodne z ich opisem zawartym w zał. od 1.1 do 1.18.
3. Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie (faksem lub e-mailem), w terminie :
a) do 2 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia – dotyczy artykułów piśmienno-biurowych poza pozycją 1 z Zał. 1.18
b) nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia – dotyczy artykułu piśmienno-biurowego wyszczególnionego w pozycji 1 z Zał. 1.18.
4. W zamówieniach określone będą ilości i rodzaj asortymentu oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę tylko 1 szt. przedmiotu zamówienia (poza poz. 1 z Zał. 1.18.).
5. Wykonawca dostarczy każdą zamawianą partię na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego w zamówieniu.
6. Wydanie towaru i jego odbiór nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu tj. w obiektach i w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia.
7. Wydanie towaru będzie stwierdzone dokumentem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym przez strony, na którym będzie wpisany symbol i numer identyfikacyjny zamówienia Zamawiającego.
8. W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na własny koszt dokona jego wymiany na nowy w terminie do 24 godzin od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru poprawionego przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 962348,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 962348,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 962348,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner Papes Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 691-20-50-290

7.3.3) Ulica: Wagonowa 23a

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 962348,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-29 do 2024-06-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.