eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Projekt i budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Gminie Stare Babice



Ogłoszenie z dnia 2021-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Projekt i budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego
w Gminie Stare Babice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 730-80-34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt i budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego
w Gminie Stare Babice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fe20a15-ef7f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129373/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZiF.271.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3062784,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Projekt i Budowa Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Starych Babicach” (dalej „COM”), obejmującego budynek parterowy, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny o powierzchni całkowitej około 600 m2 (powierzchnia użytkowa wynosi około 500 m2) i kubaturze około 2 500 m3 wraz niezbędnymi przyłączemiami i instalacjami, zagospodarowaniem terenu i drogą dojazdową. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w formule „zaprojektuj wybuduj”, w technologii tradycyjnej na działce nr ew. 633/20 w Starych Babicach (Zamawiający dopuszcza budowę COM również na działkach 625/27, 625/28, 638/8).
2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (dalej „PFU”) i obejmuje wykonanie m.in. następujących czynności i robót:
1) wykonanie koncepcji zamierzenia obejmującego przedmiot zamówienia oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego, przy czym koncepcja powinna zawierać m.in. budynek i rozmieszczenie pomieszczeń, dojazd do budynku COM od drogi publicznej i miejsca parkingowe na terenie obiektu a także drogę pożarową, zieleń, oświetlenie (w technologii LED) i ogrodzenie (co najmniej panelowe ze słupkami stalowymi oraz płytą prefabrykowaną w dolnej części), śmietnik, miejsce do zajęć terapeutycznych na powietrzu przy obiekcie, elementy małej architektury, w zakresie koncepcji uzgodniona zostanie kolorystyka poszczególnych elementów COM jak i zagospodarowania otoczenia;
UWAGA! Konieczna jest zmiana lokalizacji obiektu wskazanej w PFU ze względu na obowiązujące zapisy MPZP.
W zakresie przedmiotu zamówienia obowiązują zapisy Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego uchwalonego Uchwałą Nr X/60/03 Rady Gminy Stare Babice z dnia 25 września 2003 r. Treść MPZP dostępna jest pod linkiem archiwum.starebabice.bip.net.pl/popup_menu_38039.html natomiast mapa stanowi załącznik do SWZ;
2) opracowanie na podstawie zatwierdzonej koncepcji wizualizacji obiektu i terenu zagospodarowania oraz przekazanie jej Zamawiającemu w formacie pdf (w kolorze) – wizualizacja musi zawierać widoki obiektu i zagospodarowania terenu z co najmniej czterech stron;
3) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (w zakresie wszystkich branż) na podstawie koncepcji zaakceptowanej przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę oraz realizacji budowy i oddania do użytkowania budynku użyteczności publicznej spełniającego wymagania zawarte w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, określający funkcję, formę i konstrukcję obiektu budowlanego, jego charakterystykę energetyczną i ekologiczną oraz proponowane niezbędne rozwiązania techniczne a także materiałowe zawierającego niezbędne opisy techniczne i rysunki;
4) uzyskanie i dołączenie do dokumentacji projektowej Wykonawcy warunków przyłączeniowych wszystkich koniecznych do wykonania sieci i przyłączy, projektu zagospodarowania działki oraz wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
5) uzgodnienie i uzyskanie akceptacji Zamawiającego dokumentacji projektowej przed wystąpieniem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę;
6) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie wszystkich branż (w tym projektów wykonawczych) w formie elektronicznej w formatach – tekst pdf i docx; rysunki, schematy pdf i dwg;
7) wykonanie projektu wykończenia wnętrz zgodnie z warunkami opisanymi w PFU w tym uzgodnienie z Zamawiającym rozwiązań przewidzianych w projekcie (m.in. okładziny ścienne i podłogowe, farby, biały montaż wraz z armaturą, punkty oświetleniowe, osprzęt elektryczny, cyfrowy system przywoławczy, drzwi i stolarka, wyposażenie łazienek, oznakowania pomieszczeń) w zakresie materiałowym, wymiarów, kolorystyki, funkcji.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje umeblowania i wyposażenia, np. sprzętu agd, TV.
UWAGA! Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia musi zapewnić materiały, wyposażenie i urządzenia z tzw. „średniej półki cenowej” z uwzględnieniem celu jakiemu ma służyć obiekt – Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne dla dorosłych osób niepełnosprawnych ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności. Ww. elementy, które w wyniku użytkowania (zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć obiekt) ulegną uszkodzeniu lub nie będą funkcjonować poprawnie będą podlegały wymianie przez Wykonawcę w całym okresie rękojmi bez względu na okres udzielonej przez producenta gwarancji.
8) przekazanie Zamawiającemu projektu wykończenia wnętrz w formie elektronicznej w formatach – tekst pdf i docx; rysunki, schematy pdf i dwg;
9) wykonanie wszelkich badań, ekspertyz, pomiarów niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej, np.: badania geotechniczne podłoża pod COM oraz uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii i sprawdzeń dokumentacji technicznej także nie wymienionych w niniejszej umowie, a koniecznych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania pozwolenia na budowę oraz późniejszego wykonania robót budowlanych;
10) występowanie w imieniu Zamawiającego do wszystkich urzędów, instytucji, gestorów sieci z wnioskami o wydanie uzgodnień, warunków i decyzji na podstawie pełnomocnictw – dokumenty będą wystawiane po zgłoszeniu takiej potrzeby przez Wykonawcę;
11) złożenie wniosku i uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę w tym udzielanie odpowiedzi na postanowienia/wezwania/uwagi dotyczące złożonej dokumentacji w tym jej uzupełnianie/zmianę/wykonanie dodatkowych opracowań w razie takiej konieczności;
12) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej po uzyskaniu pozwolenia na budowę w zakresie wszystkich branż (w tym projektów wykonawczych zawierających szczegółowe rozwiązania, rysunki, schematy) w co najmniej 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w formatach – tekst pdf i docx; rysunki, schematy pdf i dwg;
13) sprawowanie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach w okresie obowiązywania przedmiotu umowy w trakcie prowadzenia robót związanych z budową projektowanego obiektu COM:
a) nadzór autorski sprawowany będzie zgodnie ze szczegółowym zakresem obowiązków i uprawnień dotyczącym nadzoru autorskiego określonym odnośnymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
b) nadzór autorski kończy się wraz z wypowiedzeniem umowy przez którąkolwiek ze stron lub w momencie uprawomocnienia się pozwolenia na użytkowanie COM,
c) w ramach nadzoru autorskiego autorzy projektu będą zobowiązani w szczególności do:
 udziału w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę (na budowie lub w innym uzgodnionym miejscu), na których zapewni kompetentny skład specjalistów uprawnionych do podejmowania decyzji,
 kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem w toku wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę,
 uzgadniania możliwości i ocena zasadności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, a zgłoszonych przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego lub Zamawiającego,
 wyjaśniania wszelkich wątpliwości powstałych w toku realizacji przedmiotu umowy,
 udziału w odbiorze inwestycji od Wykonawcy, polegający na ocenie czy zmiany wprowadzone w trakcie wykonywania obiektu były istotne;
14) przeniesienie w ramach wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy na czas nieoznaczony na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do projektu oraz praw majątkowych do projektu na wszelkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w szczególności:
a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu,
b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono oraz
c) w zakresie rozpowszechniania, dokonywania zmian utworu w sposób inny niż określony w lit. b) powyżej;
15) zgłoszenie rozpoczęcia robót we właściwym organie nadzoru budowlanego;
16) organizację zaplecza budowy w tym zapewnienie dostępu do mediów;
17) wyznaczenie dróg tymczasowych;
18) ogrodzenie terenu budowy i zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych;
19) wykonanie wszystkich robót budowlanych i czynności wynikających dokumentacji projektowej w zakresie COM, zagospodarowania terenu, przyłączenia do mediów i uzgodnionego projektu wykończenia;
20) całkowita obsługa geodezyjna przedmiotu umowy w tym wykonanie map do celów projektowych, tyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza;
21) prowadzenie robót przez kierownika budowy oraz prowadzenie dokumentacji związanej z budową w tym dziennika budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami;
22) opracowanie programu BIOZ;
23) opracowywanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynku z planami ewakuacyjnymi przed oddaniem do użytkowania;
24) oznakowanie budynku, drogi ewakuacyjnej p.poż, wyposażenie w sprzęt p.poż;
25) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
26) dokonanie wszystkich wymaganych prawem zgłoszeń do Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Straży Pożarnej oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;
27) uporządkowanie terenu prowadzenia robót;
3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w PFU, projektowanych postanowieniach umowy oraz w niniejszej SWZ.
4. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia w tym obowiązek określenia wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy pzp zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z niniejszą SWZ, projektowanymi postanowieniami umowy, PFU, technologią, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami w tym przedmiocie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45211200-1 - Roboty budowlane w zakresie domów dla osób wymagających wsparcia

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5269338,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5269338,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5269338,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BEREDA SP. Z O.O,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EL-BUD Stanisław Bereda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251701321

7.3.3) Ulica: Batorego 4

7.3.4) Miejscowość: Radzymin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-250

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

30% Wykonanie prac projektowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5269338,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.