eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzanów › "Dostępna przestrzeń w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Rogolinie"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostępna przestrzeń w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Rogolinie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223942

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BN

1.5.2.) Miejscowość: Radzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-807

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486136363

1.5.8.) Numer faksu: 486136362w.28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: u.neska@radzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradzanow.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f02d653-bb65-11ee-b7da-22bd761ba7f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostępna przestrzeń w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Rogolinie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f02d653-bb65-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067038

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TDZ.ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 127237,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: „Dostępna przestrzeń w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Rogolinie” polegającego na dostosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Rogolinie, poprzez wykonanie robót ogólnobudowlanych, wykonaniu wewnętrznych tynków łazienek, malowaniu, wykonaniu instalacji sanitarnych i elektrycznych.
W wyniku przeprowadzonego remontu sanitariaty staną się dostępne dla osób z niepełnosprawnością. Drzwi wejściowe nie będą miały progów, ich szerokość będzie wynosiła min. 90 cm. Przed wejściem do toalety dla osób z niepełnosprawnością oraz wewnątrz pomieszczenia zapewniona zostanie powierzchnia manewrowa o wym. co najmn. 150x150 cm. Miski sedesowe zlokalizowane będą na wysok. 46-48 cm. System spłukiwania wody mocowany będzie na ścianie na wysok. 80-100 cm nad poziomem posadzki. Zasobnik papieru zamocowany będzie na ścianie, obsługiwany jedną ręką bez konieczności mocnego chwytania lub skręcania nadgarstka. Umywalki o szer. 55 – 65 cm i głębok. 45 – 55 cm umieszczone zostaną na wysok. 80-85 cm nad posadzką, a pod nią zachowane jest minim. 67 cm wolnej przestrzeni. W pomieszczeniu dla osób z niepełnosprawnością zainstalowane będą uchwyty ułatwiające korzystanie z urządzeń higieniczno-sanitarnych osób z niepełnosprawnością. Przy umywalce będą umieszczone 2 uchwyty ruchome o dług. 50-70 cm, a wysok. ich mocowania będzie zbieżna z poziomem górnej krawędzi umywalki. Przy misce sedesowej będą również mocowane 2 ruchome uchwyty wystające poza krawędź miski sedesowej o 15 cm ok. 74 – 76 cm nad posadzką. Wszystkie urządzenia np. dozownik mydła, podajnik ręczników papier. mocowane będą na wysok. od 80 d 110 cm. Lustra przy umywalkach umieszczone zostaną na wysok. 90 – 110 cm. Baterie umywalkowe będą uruchamiane ręcznie za pomocą dźwigni. Źródła światła zostaną rozłożone równomiernie w całej przestrzeni sanitariatów. Posadzki będą antypoślizgowe, ich powierzchnia będzie matowa. Kolorystyka wykończenia wnętrz sanitariatów i urządzeń będzie wspierała również osoby słabowidzące – drzwi, klamki, poręcze wspierające, urządzenia sanitarne i akcesoria, będą kontrastować barwą płaszczyzn pionowych i poziomych, zastosowany zostanie kontrast wizualny między ścianą a posadzką.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156502,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177880,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156502,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBUD INVESTMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482597537

7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 43

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156502,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.