eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › BUDOWA O¦WIETLENIA W UL. GWARDYJSKIEJ I SPARTAÑSKIEJ W SOCHACZEWIE



Og³oszenie z dnia 2021-10-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA O¦WIETLENIA W UL. GWARDYJSKIEJ I SPARTAÑSKIEJ W SOCHACZEWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIASTO SOCHACZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148644

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sochaczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sochaczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sochaczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA O¦WIETLENIA W UL. GWARDYJSKIEJ I SPARTAÑSKIEJ W SOCHACZEWIE

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c5d3810f-325e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00241000

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007014/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Budowa o¶wietlenia na terenie miasta Sochaczew obejmuj±ca wybrane ulice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://sochaczew.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sochaczew.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:
2. Elektronicznie na adres e-mail: przetargi@sochaczew.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://sochaczew.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”.
3. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy zakupowej, na stronach internetowych : https://sochaczew.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
4. Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
5. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
6. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê
przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
7. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
8. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
8.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
8.2. dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
9.Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
9.1 Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
9.2. Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
9.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
9.4. W³±czona obs³uga JavaScript;
9.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
10. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Burmistrz Miasta Sochaczew, ul. 1 Maja 16, 96-500 Sochaczew.tel.+48(46) 8622235,
fax:+48(46)8622602, e-mail: sekretariat@sochaczew.pl Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt±
elektroniczn± na adres iod@sochaczew.pl lub telefonicznie tel. +48(46)8622235 wew.309.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej nN 0,4 kV o¶wietlenia drogowego , na terenie dzia³ek nr ew. 2208, 2210/11, 2211/5, 2212/11, 2215/9, 2229/1, 2230/1, 2238/10, 2238/12, 2239/10, 2239/14, 2240/5, 2240/6, 2241/2, 2243/6, 2245/7, 2246/2, 3373/6, 3373/15, 3373/19, 3432/5 (obrêb nr 11 —Sochaczew Boryszew) w m. Sochaczew, ul. Spartañska, Gwardyjska.

Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej nN 0,4 kV o¶wietlenia drogowego , na terenie dzia³ek nr ew. 2208, 2210/11, 2211/5, 2212/11, 2215/9, 2229/1, 2230/1, 2238/10, 2238/12, 2239/10, 2239/14, 2240/5, 2240/6, 2241/2, 2243/6, 2245/7, 2246/2, 3373/6, 3373/15, 3373/19, 3432/5 (obrêb nr 11 —Sochaczew Boryszew) w m. Sochaczew, ul. Spartañska, Gwardyjska.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - O¶wietlenie zewnêtrzne

34928510-6 - Uliczne s³upy o¶wietleniowe

34928530-2 - Latarnie uliczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena ofertowa - 60%
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi - 40%

1.2. Ocena punktowa kryterium cena dokonana zostanie zgodnie z formu³±:

Pc = (Cn : Co) x 100 x waga kryterium (60%)

gdzie: Pc - punkty dla badanej oferty w kryterium cena; Cn - cena najni¿sza w zbiorze ofert; Co - cena badanej (rozpatrywanej) oferty.

Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania tego kryterium tj. oferta z najni¿sz± (najtañsz±) cen± - otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów przypisan± w tym kryterium czyli 60 pkt.

Pozosta³ym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Najdro¿sza oferta uzyska najmniejsz± ilo¶æ punktów.

2. Ocena punktowa kryterium gwarancja jako¶ci i rêkojmia dokonana zostanie zgodnie z formu³±:

Kryterium „okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi” (max 40 punktów) bêdzie oceniane wed³ug nastêpuj±cej formu³y:
- d³ugo¶æ okresu gwarancji 12 m-cy - udzielony przez Wykonawcê - 20 pkt.
- d³ugo¶æ okresu gwarancji 24 m-cy - udzielony przez Wykonawcê - 30 pkt.
- d³ugo¶æ okresu gwarancji 36 m-cy - udzielony przez Wykonawcê – 40 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 3

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± 250.000 PLN;
2. Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie min. 2 roboty budowlane, z których ka¿da polega³a na wykonaniu robót budowlanych zawieraj±cych w swoim zakresie wykonanie robót rodzajowo zbli¿onych do przedmiotu zamówienia, ka¿da o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 250.000,00 PLN
2) dysponuje nastêpuj±cymi osobami:
przynajmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ zgodnie z obowi±zuj±cym prawem budowlanym lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, wraz z za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a Pzp,
d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b Pzp, dotycz±cej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê aresztu,
e) art. 109 ust. 1 pkt 3 Pzp, dotycz±cej skazania za przestêpstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê aresztu
 sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
2) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
3) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
5) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

3. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci zawodowej zamawiaj±cy ¿±da:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych robót budowlanych z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert±:
Kosztorys ofertowy sporz±dzony metod± szczegó³ow± lub uproszczon±. Kosztorys niniejszy ma rolê istotn± i ma na celu przede wszystkim rozliczenie ewentualnych robót zamiennych, oraz zbadanie przez Zamawiaj±cego czy zastosowane do wyceny materia³y spe³niaj± wymogi co do ich jako¶ci postawione w SWZ. Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie dokumentacji technicznej w tym: Projekcie budowlano-wykonawczym, STWIOR oraz przedmiarze robót. W cenie przedmiotu zamówienia nale¿y uwzglêdniæ roboty nie ujête w przedmiarze robót, a wynikaj±ce ze specyfiki i technologii robót. Kosztorys Wykonawca sk³ada wraz z ofert± wstêpn±.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zamawiaj±cy wymaga, aby przed podpisaniem Umowy Oferent z³o¿y³ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % ceny ofertowej brutto, s³u¿±ce pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3.1. Zmiana Czasu na Ukoñczenie Robót :
1. zmiany spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, w szczególno¶ci :
a) warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce przeprowadzenie robót budowlanych,
Niekorzystne warunki atmosferyczne oznaczaj± warunki, w których niemo¿liwe jest prowadzenie robót bezpiecznie pod wzglêdem BHP, w sposób prawid³owy, zgodny z umówion± technologi± lub zasadami sztuki budowlanej. Przez niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie siê tak¿e nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawa³nice, ulewne deszcze, bardzo silne wiatry (v > 16m/s) uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie zewnêtrznych robót budowlanych w ogóle b±d¼ bez niewspó³miernych nak³adów. O wyst±pienie zjawiska uznanego za niekorzystne warunki atmosferyczne Wykonawca niezw³ocznie poinformuje Zamawiaj±cego i dokona wpisu w dzienniku budowy. Zamawiaj±cy ma prawo weryfikacji ustaleñ nt. zjawisk uznanych za niekorzystne warunki atmosferyczne na podstawie danych z Instytutu Meteorologii i gospodarki Wodnej w³a¶ciwych dla miejsca budowy.
2. zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci:
a) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku nie wprowadzenia Wykonawcy na teren
budowy w umownym terminie
b)wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego;
c) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
3.2. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia :
1. zmiany technologiczne spowodowane w szczególno¶ci nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) niedostêpno¶æ na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej
spowodowana obiektywnym i udokumentowanym opó¼nieniem w dostawie lub zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ;
b) pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na
zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego
przedmiotu umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej, jako¶ci Robót.
c) pojawienie siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cej na
zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak równie¿
kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
d) konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ
technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych
rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
e) zlecenie robót dodatkowych oraz koniecznych do wykonania a wynik³ych po odkryciu i ocenie stanu technicznego istniej±cych elementów infrastruktury
f) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ
technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, lub okoliczno¶ci gospodarczych,
g) konieczno¶æ usuniêcia sprzeczno¶ci w dokumentacji w przypadku niemo¿no¶ci usuniêcia
sprzeczno¶ci przy pomocy wyk³adni, w szczególno¶ci, gdy sprzeczne zapisy maj± równy stopieñ pierwszeñstwa;
3.3 Zmiany osobowe :
a) zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne
spe³niaj±ce warunki okre¶lone w specyfikacji warunków zamówienia, wed³ug polityki kadrowej Wykonawcy
b) Zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy przy pomocy, których Wykonawca realizuje
przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy.
4. Pozosta³e zmiany spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ;
b) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT;
c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy.
d) zmiany uzasadnione okoliczno¶ciami, o których mowa w art. 357 §1 Kodeksu cywilnego.
e) gdy zaistnieje inna okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkuj±ca
niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://sochaczew.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-05 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-04

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.