eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rachanie › Remont i Modernizacja Zabytkowego Parku Osiedlowego w miejscowości Wożuczyn-Cukrownia



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i Modernizacja Zabytkowego Parku Osiedlowego w miejscowości Wożuczyn-Cukrownia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rachanie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000545828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Rachanie

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-640

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (84) 647-11-03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rachanie.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rachanie.gmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zamowienia.rachanie.gmina.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i Modernizacja Zabytkowego Parku Osiedlowego w miejscowości Wożuczyn-Cukrownia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7f74650-db31-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041141/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja Zabytkowego Parku Osiedlowego w miejscowości Wożuczyn-Cukrownia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175777/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKB.271.3.2022.KT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont i Modernizacja Zabytkowego Parku Osiedlowego w miejscowości Wożuczyn-Cukrownia.
Teren objęty inwestycją stanowi część fragmentu historycznego założenia urbanistycznego osiedla mieszkaniowego cukrowni „Wożuczyn” wpisanego ro rejestru zabytków na mocy decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zamościu z dnia 12/01.1993 r., pod nr A/1600.
W zakresie przedmiotu zamówienia wchodzi także:
2.1. Zagospodarowanie terenu w tym zakres prac obejmuje:
• Prace przygotowawcze i rozbiórkowe;
• Nawierzchnie utwardzone z kostki granitowej;
• Nawierzchnie piesze mineralne;
• Nawierzchnie pieszo-jezdne mineralne;
• Nawierzchnie piesze utwardzone z płyt chodnikowych;
• Elementy małej architektury (słupki murowane wysokie i niskie, murki; siedziska drewniane, dostawa i montaż ławek parkowych- 23 szt., dostawa i montaż śmietników – 8 szt., dostawa i montaż śmietników- 2 szt., ławka wokół drzewa – 1 szt., stojak na rowery – 1 szt., żabki na kamieniach – 3 szt.);
2.2. Instalacja elektryczna w tym zakres prac obejmuje:
• Budowa linii kablowej nN oświetlenia parku o długości trasowej – 765 m.
• Montaż słupków i opraw oświetleniowych – 36 szt.
• Budowa linii kablowej nN zasilającej szafę oświetleniową o długości trasowej – 169 m.
• Montaż szaf oświetleniowych – 1 szt.
• Budowa uziemień – 12 kpl
• Demontaż istn. słupów oświetlenia terenu – 5 kpl
2.3. Zieleń w tym zakres prac obejmuje:
• Wycinka i karczowanie drzew;
• Roboty przygotowawcze;
• Nasadzenia (Drzewa iglaste, drzewa liściaste, krzewy iglaste, krzewy liściaste, sadzenie roślin cebulowych i róż okrywkowych, przygotowanie podłoża pod wykonanie trawników, pielęgnacja terenu);

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45262520-2 - Roboty murowe

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1568778,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1619910,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1568778,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-BRUK Alicja Kierepka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387021002

7.3.3) Ulica: Kalinowice 140 F

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Firma Handlowo Usługowo Transportowa Gustaw Dydiuk, il. Armii Krajowej 9, 22-630 Tyszowce ;NIP 9211032875
ANBUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Rafał Król, 20-712 Lublin, ul. Orlanda 19; NIP 7122399509


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1568778,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.