eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łużna › "Dostępne szkoły w Gminie Łużna" w ramach projektu "Dostępna szkoła" - wykonanie robót budowlanych.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostępne szkoły w Gminie Łużna” w ramach projektu „Dostępna szkoła” – wykonanie robót budowlanych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łużna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łużna 634

1.5.2.) Miejscowość: Łużna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-322

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@luzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugluzna

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/luzna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostępne szkoły w Gminie Łużna” w ramach projektu „Dostępna szkoła” – wykonanie robót budowlanych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e899f99f-dbf8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240830

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024974/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Dostępne Szkoły w Gminie Łużna w ramach projektu "Dostępna szkoła" – wykonanie robót budowlanych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

IV Oś priorytetowa Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój „Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa”, Działanie 4.1 Innowacje społeczne, konkurs nr POWR.04.01.00 IZ.00 00 021/18, jako pilotaż działania „Szkoły bez barier” i jest elementem programu „Dostępność Plus” finansowanego przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175516/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu szkół na terenie Gminy Łużna w ramach programu „Dostępna Szkoła”.
Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań obejmujących wykonanie robót budowlanych w zakresie:
1) Zadanie 1 – Remont Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 1 w Łużnej
2) Zadanie 2 – Remont Zespołu Szkół w Szalowej im. Ks. Stanisława Pękali


2. Zakres robót:
W zakres robót budowlanych dla Zadania 1- Remontu Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 1 w Łużnej wchodzi budowa sanitariatu dla osób niepełnosprawnych - posadzki, izolacje, tynkowanie, instalacje wodno – kanalizacyjne i sanitarne, instalacje elektryczne; wymiana drzwi z poszerzeniem otworów oraz malowaniem sal lekcyjnych; remont wiatrołapu i holu głównego; montaż poręczy i balustrad; remont posadzki na sali gimnastycznej oraz doświetlenie dojścia do budynku szkoły.

Roboty budowlane dla Zadania 1 obejmują następujące działania:
1) Wdrożenie standardu dostępności dojścia do budynku – Oświetlenie ciągów pieszych zostanie zapewnione poprzez montaż listew elektroinstalacyjnych 19m, linii zasilających 25 m, montaż opraw oświetlenia zewnętrznego, 5 lamp LED z wyłącznikiem zmierzchowym i czujnikiem ruchu oraz zabudowę szafy sterowniczej oświetleniowej.
2) Wdrożenie standardu dostępności wejścia do budynku – W wiatrołapie i holu głównym poszerzona zostanie przestrzeń manewrowa, przeprowadzony będzie demontaż starych ościeżnic i drzwi oraz montaż nowych z wymaganymi uchwytami dla OzN, posiadających pasy w dwóch poziomach na szklanych elementach drzwi. Zamontowane zostaną dwie wycieraczki równe z podłożem ( przygotowanym i docieplonym), tynki wewnętrzne zostaną odbite i wyrównane, ściany pomalowane dwukrotnie ( 55,85 m2), pokrycie dachowe naprawione papą termozgrzewalną (14,25 m2). Do drzwi wejściowych zamontowane zostanie oznakowanie kierunkowe (tabliczki i namalowane strzałki).
3) Wdrożenie standardu komunikacji pionowej – krawędź pierwszego i ostatniego stopnia zostanie oznakowana, na wysokości 110 cm zostanie wykonany montaż balustrad.
4) Zapewnienie dostępności sal lekcyjnych – dwie sale lekcyjne zostaną zmodernizowane w zakresie szerokości drzwi i odległości między meblami ( wymiana drzwi na nowe o szerokości 90 cm oraz pomalowanie ścian). W dwóch salach lekcyjnych wykonane zostaną prace demontażowe i montażowe w zakresie zapewnienia włączników światła i gniazdek na wysokości zgodnej ze standardem.
5) Zapewnienie standardu sali sportowej – Powierzchnia parkietu na sali gimnastycznej zostanie odnowiona poprzez wyczyszczenie i pomalowanie powierzchni (288 m2) wraz z malowaniem linii oraz wymiany listwy przyściennej posadzki parkietowej.
6) Wdrożenie standardu sal rewalidacyjnych – Zapewniona zostanie przestrzeń manewrowa i wejście do sali rewalidacyjnej – remont posadzki 46 m2, wymiana drzwi o szerokości 90 cm oraz malowanie ścian.
7) Wdrożenie standardu dostępności stołówki szkolnej – Zapewniony zostanie kontrast pomiędzy płaszczyzną poziomą i pionową poprzez zakup farb i malowanie.
8) Wdrożenie standardu dostępności świetlicy szkolnej - Zapewniony zostanie kontrast pomiędzy płaszczyzną poziomą i pionową poprzez zakup farb i malowanie. Zamontowane zostaną rolety ( 5 szt.), przeprowadzone będą prace instalacyjne, wymiana drzwi oraz malowanie ścian w celu zapewnienia dojścia użytkownikom.
9) Wdrożenie standardu dostępności biblioteki szkolnej - Zapewniony zostanie kontrast pomiędzy płaszczyzną poziomą i pionową poprzez zakup farb i malowanie. Zamontowane zostaną rolety ( 3 szt.) oraz lampy, których zadaniem będzie doświetlenie pomieszczenia światłem sztucznym.
10) Wdrożenie standardu dostępności sanitariatów – Wykonane zostaną prace modernizacyjne w jednym pomieszczeniu sanitarnym: roboty budowlane, instalacyjne, elektryczne wraz z wywozem i utylizacją gruzu ( wymiana drzwi, przesunięcia ścian, wymiana płytek, armatury, zapewnienie odległości i wymiarów do poruszania się dla OzN.
11) Wdrożenie standardu dostępności gabinetu profilaktyki zdrowotnej – Przeprowadzone zostaną prace remontowe w tym poszerzenie i wymiana 2 szt. drzwi, pomalowanie pomieszczenia, wymiana gniazdek i kontaktów, poszerzenie korytarza do dojścia do gabinetu.

W zakres robót budowlanych dla Zadania 2 - Remontu Zespołu Szkół w Szalowej im. Ks. Stanisława Pękali wchodzi budowa podjazdu i parkingu dla osób niepełnosprawnych, oświetleni parkingu, wymiana płytek w wiatrołapie, budowa sanitariatu dla osób niepełnosprawnych, budowa sufitu podwieszanego, instalacje wodno – kanalizacyjne i sanitarne, instalacje elektryczne, budowa poręczy na pochylni, wywóz i utylizacja gruzu oraz remont posadzki parkietowej na sali gimnastycznej

Roboty budowlane dla Zadania 2 obejmują następujące działania:
1) Wdrożenie standardu dostępności dojścia do budynku – Oświetlenie ciągów pieszych zostanie zapewnione poprzez montaż listew elektroinstalacyjnych 6m, linii zasilających 10m, montaż opraw oświetlenia zewnętrznego, 2 lamp LED z wyłącznikiem zmierzchowym i czujnikiem ruchu oraz zabudowę szafy sterowniczej oświetleniowej. Utworzone zostanie miejsce parkingowe dla OzN – utwardzenie podłoża 36m2 z kostki brukowej wraz z oznakowaniem poziomym jednego miejsca do parkowania dla OzN.
2) Wdrożenie standardu dostępności wejścia do budynku – w wiatrołapie wykonana zostanie wymiana posadzek ( pow. 6,75m2), zniwelowanie wycieraczek i montaż nowej równej z podłożem o pow. 0,9 x 0,9 oraz założenie poręczy poziomych, stałych prostych na skrzydłach drzwiowych dla OzN – 8 szt.
3) Wdrożenie standardu komunikacji pionowej – krawędź pierwszego i ostatniego stopnia zostanie oznakowana, na wysokości 110 cm zostanie wykonany montaż balustrad.
4) Zapewnienie standardu Sali sportowej – powierzchnia parkietu na Sali gimnastycznej zostanie odnowiona poprzez czyszczenie i malowanie powierzchni parkietu 288 m2 wraz z malowaniem linii.
5) Wdrożenie standardu dostępności sanitariatów – Wykonane zostaną prace modernizacyjne w jednym pomieszczeniu sanitarnym: roboty budowlane, instalacyjne, elektryczne wraz z wywozem i utylizacją gruzu ( wymiana drzwi, przesunięcia ścian, wymiana płytek, armatury, zapewnienie odległości i wymiarów do poruszania się dla OzN).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45000000-7 - Roboty budowlane

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 588298,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588298,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 588298,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU KRUCZEK Wojciech Kruczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 734-255-59-11

7.3.3) Ulica: Kołłątaja 18/13

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 588298,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.