Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00091543/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego
w Bielsku-Białej – 10 części postępowania”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiegow Bielsku-Białej – 10 części postępowania”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-156d33d3-c0f6-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048636/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Usługi wyceny nieruchomości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091543
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.5.2024.WM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146260,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości stanowiących własność Gminy Bielsko-Biała dla potrzeb aktualizacji podstawy naliczenia opłat za użytkowanie wieczyste na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy,- Zamawiający przewiduje zlecenie następującej ilości operatów: maksymalnie 40 operatów szacunkowych (a minimalnie 20 operatów). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej kwoty wskazanej w umowie na realizację przedmiotu umowy w okresie jej trwania, w przypadku konieczności wykonania w tym czasie mniejszej liczby operatów szacunkowych niż przyjęta liczba 40;
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 19512,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa dla potrzeb aktualizacji podstawy naliczenia opłat za użytkowanie wieczyste na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy,Zamawiający przewiduje zlecenie następującej ilości operatów: maksymalnie 33 operatów szacunkowych (a minimalnie 12 operatów). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej kwoty wskazanej w umowie na realizację przedmiotu umowy w okresie jej trwania, w przypadku konieczności wykonania w tym czasie mniejszej liczby operatów szacunkowych niż przyjęta liczba 33;
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 16097,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług – na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy – polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości niezabudowanych (w tym: wartość prawa własności, prawa użytkowania wieczystego – z uwzględnieniem obciążeń ujawnionych w Dziale III księgi wieczystej), stanowiących własność Gminy Bielsko-Biała lub Miasta na prawach powiatu Bielsko-Biała, bądź innych podmiotów, a będących przedmiotem postępowań w zakresie:1. nabycia lub zbycia (w tym zamian) nieruchomości w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami – dalej „ugn”;
2. nabycia nieruchomości lub wypłaty odszkodowania w trybie art. 36 ustawy z 27 maca 2020 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
3. uzgodnienia wysokości odszkodowania za nieruchomości przejęte w trybie art. 98 ust. 3 w zw. z art. 98 ust. 1 ugn,
4. zbycia nieruchomości dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania przyległych do działek gruntu budynków zgodnie z art. 209a ugn,
5. art. 37 w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami
z uwzględnienie określenia powierzchni wartości rynkowej nieruchomości oddzielnie dla jednostek planu zagospodarowania przestrzennego podlegających opodatkowaniu (przeznaczonych pod zabudowę) oraz zwolnionych z VAT (nieprzeznaczonych pod zabudowę),
Zamawiający przewiduje zlecenie następującej ilości operatów: maksymalnie 60 operatów szacunkowych (a minimalnie 30 operatów). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej kwoty wskazanej w umowie na realizację przedmiotu umowy w okresie jej trwania, w przypadku konieczności wykonania w tym czasie mniejszej liczby operatów szacunkowych niż przyjęta liczba 60;
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 29268,29 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług – na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy – polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości niezabudowanych (w tym: wartość prawa własności, prawa użytkowania wieczystego – z uwzględnieniem obciążeń ujawnionych w Dziale III księgi wieczystej), stanowiących własność Skarbu Państwa bądź innych podmiotów, a będących przedmiotem postępowań w zakresie nabycia lub zbycia (w tym zamian) nieruchomości w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.Zamawiający przewiduje zlecenie następującej ilości operatów: maksymalnie 3 operatów szacunkowych (a minimalnie 1 operat). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej kwoty wskazanej w umowie na realizację przedmiotu umowy w okresie jej trwania, w przypadku konieczności wykonania w tym czasie mniejszej liczby operatów szacunkowych niż przyjęta liczba 3;
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 1463,41 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług – na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy – polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości zabudowanych (grunt plus składnik budowlany), stanowiących własność Gminy Bielsko-Biała lub Miasta na prawach powiatu Bielsko-Biała, bądź innych podmiotów, przeznaczonych do zbycia, nabycia lub zamiany w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, w tym art. 37 ust. 2 pkt. 7 z uwzględnieniem określenia powierzchni wartości rynkowej nieruchomości oddzielnie dla jednostek planu zagospodarowania przestrzennego podlegających opodatkowaniu (przeznaczonych pod zabudowę) oraz zwolnionych z VAT (nieprzeznaczonych pod zabudowę),Każdy operat, oprócz elementów wymaganych prawem i standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych, ma zawierać:
• powierzchnię użytkową budynku (i/lub lokalu) w m2,
• wyliczoną wartość 1 m2 budynku (i/lub lokalu),
• wartość rynkową nieruchomości z rozbiciem na wartość budynku (i/lub lokalu) i wartość gruntu.
UWAGA: nie wszystkie budynki posiadają dokumentację inwentaryzacyjną.
W takim przypadku Zamawiający wymaga, aby operat szacunkowy zawierał rzuty poszczególnych kondygnacji. Rzut ma być opatrzony podpisem i pieczęcią osoby posiadającej stosowne uprawnienia do projektowania bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej
Zamawiający przewiduje zlecenie następującej ilości operatów: maksymalnie 25 operatów szacunkowych (a minimalnie 12 operatów). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej kwoty wskazanej w umowie na realizację przedmiotu umowy w okresie jej trwania, w przypadku konieczności wykonania w tym czasie mniejszej liczby operatów szacunkowych niż przyjęta liczba 25;
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 30487,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług – na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy – polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości zabudowanych (grunt plus składnik budowlany), stanowiących własność Skarbu Państwa, bądź innych podmiotów, przeznaczonych do zbycia, nabycia lub zamiany w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, w tym art. 37 ust. 2 pkt. 7 z uwzględnieniem określenia powierzchni wartości rynkowej nieruchomości oddzielnie dla jednostek planu zagospodarowania przestrzennego podlegających opodatkowaniu (przeznaczonych pod zabudowę) oraz zwolnionych z VAT (nieprzeznaczonych pod zabudowę)Każdy operat, oprócz elementów wymaganych prawem i standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych, ma zawierać:
• powierzchnię użytkową budynku (i/lub lokalu) w m2,
• wyliczoną wartość 1 m2 budynku (i/lub lokalu),
• wartość rynkową nieruchomości z rozbiciem na wartość budynku (i/lub lokalu) i wartość gruntu.
UWAGA: nie wszystkie budynki posiadają dokumentację inwentaryzacyjną.
W takim przypadku Zamawiający wymaga, aby operat szacunkowy zawierał rzuty poszczególnych kondygnacji. Rzut ma być opatrzony podpisem i pieczęcią osoby posiadającej stosowne uprawnienia do projektowania bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej.
Zamawiający przewiduje zlecenie następującej ilości operatów: maksymalnie 4 operatów szacunkowych (a minimalnie 1 operat). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej kwoty wskazanej w umowie na realizację przedmiotu umowy w okresie jej trwania, w przypadku konieczności wykonania w tym czasie mniejszej liczby operatów szacunkowych niż przyjęta liczba 4;
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług – na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy – polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających wartość rynkową lokali mieszkalnych oraz lokali niemieszkalnych (w tym użytkowych), stanowiących własność Gminy Bielsko-Biała lub Miasta na prawach powiatu Bielsko-Biała, bądź innych podmiotów, przeznaczonych:a) do sprzedaży na rzecz najemców, a w przypadku lokali mieszkalnych z uwzględnieniem wartości ewentualnych nakładów poniesionych na remonty,
b) do sprzedaży w drodze przetargu,
c) do nabycia lub zbycia.
W przypadku lokali użytkowych wyceny należy dokonać w dwóch podejściach: metodą porównawczą i dochodową.
Każdy operat powinien odrębnie określać:
• powierzchnię lokalu i ewentualnie powierzchnię pomieszczeń przynależnych,
• wartość lokalu, wysokość udziałów w częściach wspólnych budynku i urządzeń,
• wysokość udziałów w prawie własności gruntu.
UWAGA: nie wszystkie budynki posiadają dokumentację inwentaryzacyjną, każdy operat szacunkowy ma zawierać rzut lokalu, wykonany zgodnie z art. 2 ust. 5 i 6 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali. Rzut ma być opatrzony podpisem i pieczęcią osoby posiadającej stosowne uprawnienia do projektowania bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjnobudowlanej lub architektonicznej.
Zamawiający przewiduje zlecenie następującej ilości operatów: maksymalnie 15 operatów szacunkowych (a minimalnie 7 operatów). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej kwoty wskazanej w umowie na realizację przedmiotu umowy w okresie jej trwania, w przypadku konieczności wykonania w tym czasie mniejszej liczby operatów szacunkowych niż przyjęta liczba 15;
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług – na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy – polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających wartość rynkową lokali mieszkalnych oraz lokali niemieszkalnych (w tym użytkowych), stanowiących własność Skarbu Państwa, bądź innych podmiotów, przeznaczonych:a) do sprzedaży na rzecz najemców, a w przypadku lokali mieszkalnych z uwzględnieniem wartości ewentualnych nakładów poniesionych na remonty,
b) do sprzedaży w drodze przetargu,
c) do nabycia lub zbycia.
W przypadku lokali użytkowych wyceny należy dokonać w dwóch podejściach: metodą porównawczą i dochodową.
Każdy operat powinien odrębnie określać:
• powierzchnię lokalu i ewentualnie powierzchnię pomieszczeń przynależnych,
• wartość lokalu,
• wysokość udziałów w częściach wspólnych budynku i urządzeń,
• wysokość udziałów w prawie własności gruntu.
UWAGA: nie wszystkie budynki posiadają dokumentację inwentaryzacyjną, każdy operat szacunkowy ma zawierać rzut lokalu, wykonany zgodnie z art. 2 ust. 5 i 6 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali. Rzut ma być opatrzony podpisem i pieczęcią osoby posiadającej stosowne uprawnienia do projektowania bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjnobudowlanej lub architektonicznej.
Zamawiający przewiduje zlecenie następującej ilości operatów: maksymalnie 4 operatów szacunkowych (a minimalnie 1 operat). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej kwoty wskazanej w umowie na realizację przedmiotu umowy w okresie jej trwania, w przypadku konieczności wykonania w tym czasie mniejszej liczby operatów szacunkowych niż przyjęta liczba 4;
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 2601,63 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających wartość wynagrodzenia za ustanowienie służebności gruntowych lub przesyłu, obciążających nieruchomości stanowiące własność Gminy Bielsko-Biała lub Miasta na prawach powiatu Bielsko-Biała, na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy,Zamawiający przewiduje zlecenie następującej ilości operatów: maksymalnie 60 operatów szacunkowych (a minimalnie 30 operatów). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej kwoty wskazanej w umowie na realizację przedmiotu umowy w okresie jej trwania, w przypadku konieczności wykonania w tym czasie mniejszej liczby operatów szacunkowych niż przyjęta liczba 60;
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 29268,29 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających wartość wynagrodzenia za ustanowienie służebności gruntowych lub przesyłu, obciążających nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa, na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy.Zamawiający przewiduje zlecenie następującej ilości operatów: maksymalnie 6 operatów szacunkowych (a minimalnie 2 operatów). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej kwoty wskazanej w umowie na realizację przedmiotu umowy w okresie jej trwania, w przypadku konieczności wykonania w tym czasie mniejszej liczby operatów szacunkowych niż przyjęta liczba 6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 2926,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Józefowski wycena nieruchomości
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771897597
7.3.3) Ulica: ul. Gen Sowińskiego 17/26
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-018
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Józefowski - wycena nieruchomości
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Józefowski - wycena nieruchomości
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10147,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10147,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Józefowski wycena nieruchomości
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771897597
7.3.3) Ulica: ul. Gen Sowińskiego 17/26
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-018
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Józefowski - wycena nieruchomości
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Józefowski - wycena nieruchomości
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10147,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Józefowski wycena nieruchomości
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771897597
7.3.3) Ulica: ul. Gen Sowińskiego 17/26
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-018
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Józefowski - wycena nieruchomości
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Józefowski - wycena nieruchomości
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 922,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 922,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Józefowski wycena nieruchomości
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771897597
7.3.3) Ulica: ul. Gen Sowińskiego 17/26
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-018
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Józefowski - wycena nieruchomości
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Józefowski - wycena nieruchomości
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 922,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 14.02.2024 r do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 14.02.2024 r do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca nie złożył w wyznaczonym terminie podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 14.02.2024 r do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Józefowski wycena nieruchomości
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771897597
7.3.3) Ulica: ul. Gen Sowińskiego 17/26
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-018
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1845,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1845,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Józefowski wycena nieruchomości
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771897597
7.3.3) Ulica: ul. Gen Sowińskiego 17/26
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-018
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1845,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Modernizacja budynku Teatru Lalek Banialuka im. Jerzego Zitzmana przy ul. Adama Mickiewicza 20 w Bielsku-Białej, w zakresie poprawy bezpieczeństwa pożarowego
- "15/24 - Świadczenie usługi transportu pacjentów na zabiegi hemodializy oraz na zabieg transplantacji nerki dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
- Modernizacja sali gimnastycznej w Bielskiej Szkole Przemysłowej przy ulicy Teodora Sixta 20 w Bielsku-Białej
- Naprawa obiektów mostowych w leśnictwie Wielka Łąka
- Izolacja przeciwwilgociowa fundamentów budynku głównego Teatru Polskiego.
- Naprawa zabudowy potoku Żydowski
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi znakowania, planów tyflograficznych, linii naprowadzających oraz realizacja wybranych zadań z Planu działania Ministerstwa (...).
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Kompleksowa organizacja spotkań Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (5.2024)
- Wykonywanie robót geodezyjnych na terenie miasta Żory w 2024 roku
- Wykonanie prac geodezyjnych - wznowienie znaków granicz., wyznaczenie punktów granicz., ustalenie granic ewiden. i podział nieruchomości oraz sporządzenie dokumentacji geodez-prawnej - 7 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.